Welke wedstrijd!?quote:Op maandag 10 maart 2008 13:15 schreef DarkShine het volgende:
Is er nog iets te regelen met kaarten? Zoek er nog 2/3...
10, maar dat wist je al.quote:
Vind je hem niet mooi?quote:Op maandag 10 maart 2008 14:12 schreef Apoc2003 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=cUg3EVAUius
OMG
Denk dat er genoeg tegenstanders zijn waardoor dat lied niet het 'echte' clublied zal worden. Althans, dat hoop ik.quote:
Halve finale.quote:
De plek waar jij op doelt gaat naar de hoogst genoteerde op de ranglijst.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:42 schreef Yozzz het volgende:
Volgens mij is de 10e plek nog goed voor Europese playoffs indien Roda JC de finale haalt. Ik ben bang dat ik mijn voorkeur voor Heracles even moet laten varen in de beker
Ik snap je even niet? Als Roda de finale haalt, samen met Nac/Feyenoord, dan gaat Roda Europees (mits Nac en Feyenoord bij de Top-5 eindigen), en de nummers 6-10 toch voor de laatste Uefa-plaats?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:46 schreef DarkShine het volgende:
[..]
De plek waar jij op doelt gaat naar de hoogst genoteerde op de ranglijst.
Dat was ooit zo.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:11 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Ik snap je even niet? Als Roda de finale haalt, samen met Nac/Feyenoord, dan gaat Roda Europees (mits Nac en Feyenoord bij de Top-5 eindigen), en de nummers 6-10 toch voor de laatste Uefa-plaats?
Het complete team van FC Utrecht is volgens mij gehersenspoeld door de nederlaag. Er kwam werkelijk NIETS zinnigs uit. En van Loen is al helemaal een heilig boontje. Lullen over smerige overtredingen, terwijl ik een collage van een halfuur kan maken met daarin elleboogstoten, spuugincidenten en allerhande van meneer zelf toen hij nog voetbalde.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:53 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Die keeper van utrecht, (de ruiter ofzo?) is ook een droeftoeter: "Negen van de tien keer schiet Lakic de bal het stadion uit, maar nu schiet hij hem er in."
Wat een knuppel! Cornelisse schiet ook negen van de tien keer zo'n bal naast, over of op de keeper. Wat een ongelofelijke kneuzen bij fc utrecht
Als AZ daardoor de eerste 9 mist.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:24 schreef Yozzz het volgende:
Ja, op zo'n moment gun je Vitesse die 9e plaats toch he!
Ik gun utrecht sowieso niets.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:24 schreef Yozzz het volgende:
Ja, op zo'n moment gun je Vitesse die 9e plaats toch he!
Wat zeg je?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:58 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Van Hanegem gaf dit keer niet de scheidsrechter de schuld, maar een deel van zijn team én uiteraard het kunstgras.
quote:FC Utrecht schrikt van aanslagen
UTRECHT - FC Utrecht-trainer Willem van Hanegem voelt zich wat zijn kritiek op de arbitrage betreft onderhand meer dan een roepende in de woestijn.
Cedric van der Gun (links) werd vrijdag tegen Heracles vaak hard aangepakt. FOTO ANP De Kromme maakte zich na Heracles-FC Utrecht bijzonder boos over de aanslagen op de ledematen van Cedric van der Gun. ,,Als scheidsrechter moet je ook weten wat zon jongen heeft meegemaakt. En dan maakt het niet uit of een overtreding in de eerste vijf minuten of later gebeurt, Wegereef moet gewoon de regels toepassen na zulke charges.
Tim Cornelisse en John van Loen vielen De Kromme bij. Cornelisse: ,,Ja, ik schrok ook wat er met Cedric gebeurde, tot twee keer aan toe. Zulke aanslagen kunnen -als je het mij vraagt- einde carrière betekenen voor een speler die al twee keer zijn kruisbanden heeft gescheurd. Ongelooflijk.
Veldtrainer Van Loen vindt dat spelers die terug zijn gekeerd na een langdurige revalidatie in bescherming genomen horen te worden. ,,We waren zelf te angstig, bang voor hun tackles, maar dat is ook niet zo gek als je ziet dat Heracles er meteen alles uitgooit. Quansah en Boakye waren puur op de ledematen uit. Ik wil niemand een kaart aanpraten, maar die tweede gele van Boakye had ook best gelijk een andere kleur kunnen zijn.
Van Hanegem: ,,Als ik na afloop zie dat iedereen, tot aan de terreinknecht en de koffiejuffrouw, de scheids bedankt, zegt dat voor mij genoeg. Ik heb al eerder gezegd; het is geen kwestie dat scheidsrechters niet durven, ze willen gewoon niet.
Bij Heracles was de kritiek aan dovemansoren gericht. Sterker nog. De grootste boosdoener -de met twee keer geel weggezonden Ghanees Emmanuel Boakye- liep na afloop gewoon voorop in de polonaise.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |