quote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:40 schreef Baklap het volgende:
Wel mooi, door een stukje competitievervalsing blijft Heracles in de eredivisie.
Kunstgras is voor homo's.
quote:
Graafschap uit ligt ons volgens mij nooit zo. Ik kan me in ieder geval niet een overwinning herinneren, ook al hebben we de laatste jaren niet zo heel erg vaak tegen elkaar gespeeld. Ik kan me alleen nog een 3-0 of 3-1 nederlaag herinneren waarin van Beukering 3x scoorde en ook in de nacompetitie in het jaar voor de promotie van Heracles werden we vrij kansloos verslagen.quote:Op zondag 9 maart 2008 18:40 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik ga er wel vanuit dat dat 3 punten worden voor jullie (tegen De Graafschap). Zou mooi zijn, dan zie ik de play-offs voor degradatie ook nog wel ontlopen worden
Is het al uitverkocht?quote:Op zondag 9 maart 2008 18:30 schreef Blawh het volgende:
[..]
Misschien moeten we maar een keer een duidelijke link van het kunstgrastopic groot in de OP zetten, dan komen die gefrustreerde kunstgrashuilies ook niet steeds hier. Ben benieuwd hoe gefrustreerd ze reageren als Zwolle en Volenvlam promoveren.![]()
Jammer van Sparta, maar het blijft een goed weekend. Nu maar hopen dan FCT dinsdag 1 of 3 punten kan halen in Venlo. Volgende week een cruciale pot in Doetinchem, kan er niet bij zijn en daar baal ik best wel van.![]()
quote:Op zondag 9 maart 2008 19:11 schreef Blawh het volgende:
[..]
Geen idee, Breemz zit in bus 8 dacht ik. Weet niet wanneer hij die kaart heeft gehaald.
Schitterend.quote:
Trouwens, ik heb begin gemist... lieten ze ook zien dat hij zei dat Heracles in het begin alleen maar de ledematen zocht?quote:Op zondag 9 maart 2008 19:31 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Teringggg zie net het commentaar van Van Loen pas
Wat voor drugs gebruikt hij?
http://www.rtl.nl/sport/rtlvoetbal/eredivisie/video/quote:Op zondag 9 maart 2008 19:54 schreef Blawh het volgende:
[..]
Trouwens, ik heb begin gemist... lieten ze ook zien dat hij zei dat Heracles in het begin alleen maar de ledematen zocht?
Dat heb ik gezien ja, simpel figuur die van Loen. Wanneer kom jij weer eens naar een wedstrijd? Bekerfinale?quote:Op zondag 9 maart 2008 20:10 schreef Apoc2003 het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/sport/rtlvoetbal/eredivisie/video/
quote:Op zondag 9 maart 2008 20:10 schreef Apoc2003 het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/sport/rtlvoetbal/eredivisie/video/
Eigenlijk moeten ze Willem en zijn vriendjes 'gewoon' schorsen, wat hij over de scheidsrechters zegt gaat gewoon te ver. Bovendien is het ook een vorm van beïnvloeding van de scheidsrechters, hij stuurt toch voor een groot gedeelte de publieke opinie in Voetbal Insite. Het leek zaterdag wel of Wegereef bang was om afgezeken te worden door Willem, wij hadden Wegereef gewoon tegen en nog zie je die van Loen zeiken.quote:Op zondag 9 maart 2008 20:22 schreef pfaf het volgende:
[..]Wat een idioot zeg. Hij heeft ook echt een andere wedstrijd gezien dan ik.
En hij doet net of Sander Keller, Gregoor van Dijk, etc. zelf nooit flink uitdelen.quote:Op zondag 9 maart 2008 20:37 schreef pfaf het volgende:
En de scheidsrechter moet van alle spelers alle blessures ooit bijhouden en bij iedere tackle in overweging nemen of er een risico is op een nieuwe blessure.
Die gast is nooit meer serieus te nemen.
Ik hoor straks of ik kaarten hebquote:Op maandag 10 maart 2008 11:51 schreef Blawh het volgende:
Damzkie, ga je nog naar Doetinchem? Ik heb net wat weten te regelen waardoor ik waarschijnlijk toch kan.
Voor de liefhebbers nog 1x de goal van Lakic en het losgaan van Piecke.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |