Borat 2quote:Nu de schrijversstaking voorbij is, zet Universal zijn zinnen op nieuwe grote projecten. Zo zijn er plannen voor een nieuwe ‘Bourne’ film, met in de hoofdrol Matt Damon ( The Bourne Ultimatum, Ocean's Thirteen). In het artikel stond ook dat acteur Sasha Baron Cohen (Da Ali G Show) bezig is met een vervolg op de film ‘Borat’, deze zal volgend jaar klaar moeten zijn.
Het gehele artikel van Variety.com is hier te lezen.
Bron: FilmTotaal
Dit artikel: Britse komiek stopt met Boratquote:Op zondag 24 februari 2008 13:29 schreef Baird het volgende:
Laatst anders een intervieuw gezien/gelezen waarin Cohen vertelde nooit meer zijn alter ego's Ali G en Borat te vertolken.
Ik zou het niet erg vinden als het wel zo was overigens....
Dan recasten ze die rollen toch. Steve Carrell als Borat, Josh Holloway als Jason Bourne?quote:Op zondag 24 februari 2008 13:49 schreef Mikkie het volgende:
Ik meende dat Cohen niet nog een film wilde maken omdat ie z'n anonimiteit kwijt is, en dat Damon geen zin meer had in een vierde Bourne?
Nee, geen Steve Carellquote:Op zondag 24 februari 2008 13:51 schreef Marble het volgende:
[..]
Dan recasten ze die rollen toch. Steve Carrell als Borat, Josh Holloway als Jason Bourne?
Zeg dat maar tegen Star Trek 11.quote:Op zondag 24 februari 2008 13:52 schreef Mediaspotter het volgende:
Die rol kan niemand, na 3 films, overnemen.
Inderdaad, kijk maar naar deel 2 van Dumb and Dumber, deel 2 van Bruce Almighty en deek 2 van The Mask. Zonder Jim Carrey zijn die films gewoon kut!quote:Op zondag 24 februari 2008 13:52 schreef Mediaspotter het volgende:
Ja, dat artikel heb ik ook gelezen. Maar Damon blijft verbonden aan Bourne. Die rol kan niemand, na 3 films, overnemen. Een vervolg van Ocean 13 zou ik ook wel erg leuk vinden! Dus kom maar op!
Matt Damon => Boratquote:Op zondag 24 februari 2008 13:51 schreef Marble het volgende:
[..]
Dan recasten ze die rollen toch. Steve Carrell als Borat, Josh Holloway als Jason Bourne?
Het word dus een film over zijn derde creatie Bruno.quote:The high-profile projects include [...] " Sacha Baron Cohen's "Bruno" (his "Borat" followup)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |