abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210918
Op teletekst staat dat er een bekende Nederlander het BB huis zal bezoeken. Waar gaat dit over?? Toch Patty??
Greetz Tina

pi_210919
Patty Brard? Nee toch hè.
Ik heb er niets over gehoord of gelezen dus ik wacht maar weer af wat de aflevering vanavond te bieden heeft.

Groetjes

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_210920
George Baker komt even terug; is zijn kunstgebit verloren in de tuin.
Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
pi_210921
Wat lullig nou voor George. Nou ja, is ie eindelijk eens van die gelukzalige glimlach verlost.

doegidag

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_210922
Ik gok op: Marco Bakker.
Geef toe: is een verrassende keus.

En op pakjesavond Martin, verkleed als Sinterklaas. Wédden?

Achter iedere grote broer staat een zusje.

vrijdag 29 oktober 1999 @ 23:12:00 #6
653 [eNeRGy]
Ever tried to live without it?
pi_210923
Er komt een vrouwlijke artiest langs

bron: Hummie bij BvdD

Greetinx [eNeRGy]

Oxytocine, imagine a world without!
  Admin vrijdag 29 oktober 1999 @ 23:15:00 #7
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_210924
het is iemand waar de bewoners het over gehad hebben: wiens geheugen is het beste? wie is het?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_210925
Ik kan me echt niets herinneren. Wie zou het toch kunnen zijn?
Luan
pi_210926
Volgens Hummie een vrouwelijke artiest die al eens besproken is door de bewoners (ze bewonderen haar!). Barend en Van Dorp denken Anouk?!?!?! Ik weet 't niet.... Eigenlijk denk ik toch meer aan een Patty Brard ofzo. Iemand hier al eens een gesprek gehoord op de streams over een artieste?
  Admin vrijdag 29 oktober 1999 @ 23:26:00 #10
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_210927
de bewoners wilden toch een playbackshow doen?
misschien iemand uit dat lijstje...
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_210928
Hmmm... Ik heb werkelijk geen idee wie er langs zou moeten komen. Kan me ook geen enkel gesprek herinneren dat over muziek ging ofzo.
Maar het zou natuurlijk zo kunnen zijn dat ze de star sisters uit het stof hebben gehaald.
Alhoewel.. Stonden ze van de week niet zo heerlijk enthousiast te dansen op Aqua??? Alles is mogelijk!
Maar om dit nou back to basic en geen contact met de buitenwereld te noemen gaat mij te ver!
pi_210929
Waarom komt er eigenlijk een BN'er? Dat ik het even niet snap. Is dat leuk ofzo? Moeten de bewoners dan weer enthousiast opspringen en pootjes geven?
Zie het nut er niet van in.

Hummie: surprise me!

Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
pi_210930
Mona en Ruud kennende (ook Frans Bauer-fan) zullen ze Marianne Weber wel besproken hebben... Ik denk niet dat het Anouk wordt, omdat ik gok op nederlandstalig! Niet omdat ik het wil (ik ben er niet zo dol op) maar omdat Ruud het wil!
a very rare snighbone

pi_210931
Wij schatten: Gert Timmerman. Zingt een heel vrolijk deuntje, heeft geen gemakkelijke tijd achter de rug & kan wel een zakcentje gebruiken.

Een schizofreen is nooit alleen
pi_210932
quote:
op 10-30-1999 om 12:47 AM schreef The Two Sisters het volgende:
Wij schatten: Gert Timmerman.

Nee, nee, Hummie zei dat het in ieder geval een vrouw zou zijn.

pi_210933
1. het is een bekende nederlander
2. het is een vrouw

BIENTJE KOMT LANGS...speciaal voor Bart!
En nu maar hopen dat ie die 'te gekke' ruitjesbroek weer aantrekt.

zaterdag 30 oktober 1999 @ 00:59:00 #17
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_210934
Na presenteren gaat dufne het als zangeres proberen... dit wordt dus haar debuut...

jippie ;-)))

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')