Ze is volledig zindelijk.quote:Op zondag 24 februari 2008 12:14 schreef fotoloog het volgende:
In hoeverre is ze zindelijk?
Gezondheidsredenen van de eigenaar.quote:Op zondag 24 februari 2008 12:14 schreef MdMa98 het volgende:
wat een lieverd.. wat is de reden ? ik moet eerst zelf een nestje afwachten.. misschien een lief speelmaatje voor mijn dotje gummie
Doorgegeven.quote:Op zondag 24 februari 2008 12:18 schreef fotoloog het volgende:
Ik heb serieus interesse
fotoloog9@msn.com
Ik kan dat niet beantwoorden, maar hoop daar snel op terug te kunnen komen, of dat de eigenaar zelf zich in dit topic meldt.quote:Op zondag 24 februari 2008 12:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Gaat ze mijn twee kittens cool vinden denk je? Dan wil ik het wel overwegen. Ik heb een poes en een kater van 5 maanden oud.
Liefquote:
Je hebt mailquote:Op woensdag 27 februari 2008 22:48 schreef Sanne het volgende:
Ik weet het eerlijk gezegd ook niet. Ik heb haar vandaag niet gesproken en gisteren was er nog niets rond.
Ik zie niks?quote:
Ik ook, ze ziet er prachtig en lief uit.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:57 schreef Greys het volgende:
Ik ben zo benieuwd waarPluis
nou terecht gaat komen!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |