Het ging even over een stukje van Paul de Leeuw waar hij mijns inziens ongepaste handelingen uitvoert met een kind, maar wat schijnbaar als humor bedoeld was.quote:Op maandag 28 november 2011 20:23 schreef Ryan3 het volgende:
Nee, ik heb het even teruggelezen, maar het gaat niet over humor...
Ik weet niet over wie Kat dingen wereldkundig zou moeten maken. Als je zijn aanhang bedoelt, die bestaat uit een bonte verzameling merkwaardige types, dat ontkent geloof ik bijna niemand.quote:Op maandag 28 november 2011 16:35 schreef EdvandeBerg het volgende:
Eens. Tenzij Kat meer weet dan hij wereldkunig kan maken.
quote:Keek op de week
Wat er in elk geval niet meer lijkt te komen is een rechtszaak tegen de hoogste justitie-ambtenaar Joris D. Het OM meent dat de aangiften van de twee Turkse mannen, die D. beschuldigen van verkrachting en seksueel misbruik, onvoldoende zijn. En die aangiften waren zo ongeveer het belangrijkste wapen van het anti-Demmink kamp met als aanvoerder juridisch vluchteling Micha Kat. Meer was er niet, afgezien van enkele nauwelijks op waarheid te controleren bizarre verklaringen
http://barracudanls.blogspot.com/2011/11/keek-op-de-week.htmlquote:Uit frustratie heeft Van der Plas een deel van de interviews met een van de slachtoffers nu maar online gezet, vreemd genoeg zonder al te veel context of vraagstelling
Als er echt een netwerk bestond dan was dat al lang duidelijk geworden lijkt me. Er zijn kaartenhuizen die elkaar in stand houden, dat weet ik maar hoe ver gaan mensen daarin? Ik kan me niet voorstellen dat onze politici elkaar dekken om een pedofielenschandaal onder het tapijt te schuiven, echt dat gaat er bij mij niet niet.quote:Op maandag 28 november 2011 14:16 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Micha Kat neem ik soms wel met een korreltje zout, maar de beschuldigingen komen niet alleen van zijn kant. De beschuldigingen komen ook bijvoorbeeld van Chipshol, Hilbrand Nawijn en nog een paar kanten.
quote:Deze website heeft als doel de bezoekers duidelijk te maken dat NRC Handelsblad geen betrouwbare krant is, maar de lezers voorliegt en bedriegt. De bewijzen hiervoor stapelen zich wekelijks op. De motieven van de krant zich zo te gedragen zijn vooral van politieke aard: de ⤘gevestigde orde⤙ van de ⤘oude politiek⤙ dient in het zadel te worden gehouden en ⤘vernieuwers⤙ als Pim Fortuyn en Geert Wilders dienen te worden tegengehouden. Tot elke prijs.
NRC wordt door Kat ea, gewantrouwd omdat ze vinden dat het een Bilderberg krant is.quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:26 schreef Copycat het volgende:
Wat een site, die nrcombudsman.
[..]![]()
Oh wacht ... de hoofdredacteur van NRC is een Belg ... dus die noemen we patatbakker! Haha! Hihi! Hoho!
En Kyle (...) Minogue is Amerikaans.
Zeer zeker de betere bronnen.
Link naar het interview met Hilbrand Nawijn: http://www.klokkenluidero(...)emmink-2-deel-1.html. Sommige dingen moet je met een korreltje zout nemen, maar zelfs een naïeveling haalt hier uit het verhaal dat Nawijn Demmink beschuldigt.quote:Op dinsdag 29 november 2011 08:03 schreef idefixo het volgende:
Van Hilbrand Nawijn heb ik het nooit gehoord: als je een link hebt, graag.![]()
Remember; die kerel stelde dat Bea niet van het Oranja-DNA zou zijn en meende dat te kunnen bewijzen.quote:Op woensdag 30 november 2011 15:37 schreef EdvandeBerg het volgende:
Remember; voor het gooien van een waxinelichthoudertje naar de gouden koets ga je zonder veroordeling al 12 maanden voorarrest in en daarna proberen ze je levenslang op te bergen in een gekkenhuis.
Wat ben jij op een botte manier bezig de laatste tijd. Neuk je niet meer?quote:Op woensdag 30 november 2011 16:38 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Remember; die kerel stelde dat Bea niet van het Oranja-DNA zou zijn en meende dat te kunnen bewijzen.
Denk je dan echt dat het om dat lichtje ging, lampje?
Ik had het al aangepast schatjequote:Op woensdag 30 november 2011 16:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wat ben jij op een botte manier bezig de laatste tijd. Neuk je niet meer?
http://www.leugens.nl/201(...)deel-3/#comment-3608quote:@idbroersma
We horen ‘geen probleem’ zeggen, en als je goed luistert met een accent en met dezelfde stem. Dat betekent dat de jongeman die als Osman ten tonele wordt gevoerd tenminste twee woorden Nederlands spreekt.
Dat is een boeiend gegeven. Heeft Demmink hem dat geleerd? Of Van der Plas?
We proberen het uiteraard uit te zoeken. We willen graag zelf deze getuigen spreken en dan de heer Demmink. Iemand moet het doen ;-)
Baby's etenquote:Op vrijdag 2 december 2011 11:25 schreef EdvandeBerg het volgende:
Jammer dat Klokkenkluider vandaag weer totaal ongeloofwaardig wordt met 'baby's eten' en 'satanische rituelen'.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:25 schreef EdvandeBerg het volgende:
Jammer dat Klokkenkluider vandaag weer totaal ongeloofwaardig wordt met 'baby's eten' en 'satanische rituelen'.
Wat een argumentatie.quote:Er is natuurlijk nog geen direct bewijs voor betrokkenheid van Demmink cs. bij de baby-moorden. Maar de hoeveelheid indirect bewijs en de hoeveelheid bizarre en onverklaarbare gedragingen van Justitie zijn zo alarmerend en extreem, dat we de betrokkenheid op die basis als feit kunnen presenteren, daarbij gesteund door wat er bekend is uit het buitenland over extreem-sadistische netwerken van satanische pedofielen die zich vergrijpen aan baby’s zoals blijkt uit ondermeer de Zandvoort-files.
Inderdaad. Ik denk dat Micha Kat een beetje te veel omgaat met conspiracydenkers van allerlei allooi waardoor zijn realiteitszin ernstig vertroebeld is.quote:
http://www.leugens.nl/201(...)en-pedofilie-deel-4/quote:De nette weg wordt afgesneden
Joris Demmink, roddel en pedofilie deel 4
Geen wederhoor van Joris Demmink.
Het is eenvoudig: er verschijnen wederom zware beschuldigingen aan het adres van de secretaris-generaal van het ministerie van Justitie (& Veiligheid). We vinden het een rechtsstaat onwaardig dat de heer Demmink nu al jaren van kindermisbruik wordt beschuldigd zonder dat er een veroordeling is. Welk leven moet je dan leiden? Zoals we schreven: er moet justitieel onderzoek komen en Demmink moet zich kunnen verweren.
Tja, wat vind je erger .. lekker gezellig meedoen met de doodseskaders incl. een SS insigne bij de eerste beste Panzer Division in 1944, of baby's eten ?quote:
En ook toen was Demmink de kwade genius? Of mis ik de link met hem?quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:58 schreef Bankfurt het volgende:
Tja, wat vind je erger .. lekker gezellig meedoen met de doodseskaders incl. een SS insigne bij de eerste beste Panzer Division in 1944, of baby's eten ?
Claus in 1944:
http://herstelderepubliek(...)claus_totenkopf1.jpg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |