abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104937349
Het is ook mijn humor niet. :N
pi_104937460
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 20:16 schreef Gray het volgende:
Het is ook mijn humor niet. :N
Dit is geen discussie over humor, dacht ik...
Even nalezen voor de zekerheid.
I´m back.
pi_104937803
Nee, ik heb het even teruggelezen, maar het gaat niet over humor...
I´m back.
pi_104938013
quote:
15s.gif Op maandag 28 november 2011 20:23 schreef Ryan3 het volgende:
Nee, ik heb het even teruggelezen, maar het gaat niet over humor...
Het ging even over een stukje van Paul de Leeuw waar hij mijns inziens ongepaste handelingen uitvoert met een kind, maar wat schijnbaar als humor bedoeld was.

Maar goed, terug naar Demmink!
pi_104940329
Excuses voor de zijstap. Ik klikte de link naar Micha Kats site in dit topic en kwam dat filmpje tegen. Maar terug ontopic idd.
pi_104955901
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 16:35 schreef EdvandeBerg het volgende:

Eens. Tenzij Kat meer weet dan hij wereldkunig kan maken.

Ik weet niet over wie Kat dingen wereldkundig zou moeten maken. Als je zijn aanhang bedoelt, die bestaat uit een bonte verzameling merkwaardige types, dat ontkent geloof ik bijna niemand.
Hier staat overigens ook nog een stukje over de kwestie:

quote:
Keek op de week
Wat er in elk geval niet meer lijkt te komen is een rechtszaak tegen de hoogste justitie-ambtenaar Joris D. Het OM meent dat de aangiften van de twee Turkse mannen, die D. beschuldigen van verkrachting en seksueel misbruik, onvoldoende zijn. En die aangiften waren zo ongeveer het belangrijkste wapen van het anti-Demmink kamp met als aanvoerder juridisch vluchteling Micha Kat. Meer was er niet, afgezien van enkele nauwelijks op waarheid te controleren bizarre verklaringen
quote:
Uit frustratie heeft Van der Plas een deel van de interviews met een van de slachtoffers nu maar online gezet, vreemd genoeg zonder al te veel context of vraagstelling
http://barracudanls.blogspot.com/2011/11/keek-op-de-week.html
pi_104956162
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 14:16 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Micha Kat neem ik soms wel met een korreltje zout, maar de beschuldigingen komen niet alleen van zijn kant. De beschuldigingen komen ook bijvoorbeeld van Chipshol, Hilbrand Nawijn en nog een paar kanten.
Als er echt een netwerk bestond dan was dat al lang duidelijk geworden lijkt me. Er zijn kaartenhuizen die elkaar in stand houden, dat weet ik maar hoe ver gaan mensen daarin? Ik kan me niet voorstellen dat onze politici elkaar dekken om een pedofielenschandaal onder het tapijt te schuiven, echt dat gaat er bij mij niet niet.

Van Hilbrand Nawijn heb ik het nooit gehoord: als je een link hebt, graag. ^O^
Van Chipshol heb ik het gehoord ja maar wat weten die mensen nou meer dan wat wij weten? De Poten zijn miljonair geworden en willen nog veel meer miljoenen binnenhalen, hoe geloofwaardig ben je dan nog? ;(

Stan de Jong is een voorbeeld van een van de journalisten die na onderzoek is afgehaakt. Koen Voskuil (niet de eerste de beste dacht ik) is er nu nog mee bezig. Hij zegt in dit video'tje naar Turkije te willen reizen om de jongetjes die door de advocaat van Baybasin naar voren zijn geschoven (inmiddels volwassen mannen) zelf te horen.
http://www.nrcombudsman.n(...)-micha-en-joris.html

Ben benieuwd.

[ Bericht 1% gewijzigd door idefixo op 29-11-2011 08:08:49 ]
  dinsdag 29 november 2011 @ 09:26:00 #183
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_104957338
Wat een site, die nrcombudsman.

quote:
Deze website heeft als doel de bezoekers duidelijk te maken dat NRC Handelsblad geen betrouwbare krant is, maar de lezers voorliegt en bedriegt. De bewijzen hiervoor stapelen zich wekelijks op. De motieven van de krant zich zo te gedragen zijn vooral van politieke aard: de ⤘gevestigde orde⤙ van de ⤘oude politiek⤙ dient in het zadel te worden gehouden en ⤘vernieuwers⤙ als Pim Fortuyn en Geert Wilders dienen te worden tegengehouden. Tot elke prijs.
:')

Oh wacht ... de hoofdredacteur van NRC is een Belg ... dus die noemen we patatbakker! Haha! Hihi! Hoho!
En Kyle (...) Minogue is Amerikaans.
Zeer zeker de betere bronnen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 29 november 2011 @ 12:30:22 #184
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_104962764
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 november 2011 09:26 schreef Copycat het volgende:
Wat een site, die nrcombudsman.

[..]

:')

Oh wacht ... de hoofdredacteur van NRC is een Belg ... dus die noemen we patatbakker! Haha! Hihi! Hoho!
En Kyle (...) Minogue is Amerikaans.
Zeer zeker de betere bronnen.
NRC wordt door Kat ea, gewantrouwd omdat ze vinden dat het een Bilderberg krant is.

Op de lijst van Nederlandse attendees staat inderdaad ook:

Netherlands
Bolland, Marc J., Chief Executive, Marks and Spencer Group plc
Chavannes, Marc E., Political Columnist, NRC Handelsblad; Professor of Journalism
Halberstadt, Victor, Professor of Economics, Leiden University; Former Honorary Secretary General of Bilderberg Meetings
H.M. the Queen of the Netherlands
Rosenthal, Uri, Minister of Foreign Affairs
Winter, Jaap W., Partner, De Brauw Blackstone Westbroek
Scratch a liberal and you will find a fascist
  dinsdag 29 november 2011 @ 19:59:32 #185
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_104980767
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 08:03 schreef idefixo het volgende:

Van Hilbrand Nawijn heb ik het nooit gehoord: als je een link hebt, graag. ^O^

Link naar het interview met Hilbrand Nawijn: http://www.klokkenluidero(...)emmink-2-deel-1.html. Sommige dingen moet je met een korreltje zout nemen, maar zelfs een naïeveling haalt hier uit het verhaal dat Nawijn Demmink beschuldigt.
  woensdag 30 november 2011 @ 09:29:55 #186
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_104997976
Micha Kat heeft zijn kaarten nu op Claus gezet als troef die Demmink in handen zou hebben.

Ben benieuwd hoe betrouwbaar deze bron is (Hans Holtrop):

https://www.demminkdoofpo(...)ail-hans-holtrop.pdf
pi_105007992
Is pedoseksualiteit zo lekker dan, dat alle hooggeplaatste personen zich aan kinderen vergrijpen? En daarmee hun carriere en reputatie op het spel zetten...
  woensdag 30 november 2011 @ 15:37:21 #188
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_105009269
Veel hooggeplaatst volk heeft narcistische of psychopatische trekken. Deze mensen hebben een verminderd of afwezig verantwoordelijksgevoel en weinig of geen empatisch vermogen. Maw: alles wat ze doen is ter verbetering van hen zelf en ze zullen pakken wat ze kunnen en mensen die daarbij in de weg staan, zullen het veld ruimen. Vriendschappen en relaties zijn voor hen oppervlakkig en alleen om er zelf beter van te worden of omdat het van hen verwacht wordt.

Maar wie zet er dan zijn carriere op het spel? De rechters Stolk en Rueb hebben nooit problemen gehad, Fokke Fernhout werd hoogleraar, Joost Tonino werd door Justitie een tijd lang op een bureau-functie gezet tot alles over zou waaien maar is nu maar voor zichzelf begonnen. De adel heeft zich altijd al aan Jan en alleman vergrepen en waarom zou dat nu niet meer zo zijn? In de RK kerk is er ook nooit iemand echt van zijn voetstuk gevallen.

Als het waar is dat Claus en anderen van het koningshuis rare dingen met kinderen dan wel (jonge)mannen uitvoeren en mensen hebben daar weet van of zelfs bewijzen van, dan zullen er behoorlijk wat mensen afgekocht danwel bedreigd moeten worden. Of erger. Remember; voor het gooien van een waxinelichthoudertje naar de gouden koets ga je zonder veroordeling al 12 maanden voorarrest in en daarna proberen ze je levenslang op te bergen in een gekkenhuis.

Stel nu dat iemand foto's of zelfs film van BN'ers of gezagsdragers zou hebben en die zoekt de media op, zou er waarschijnlijk door individuele journalisten heel gretig op gereageerd worden, totdat er van hogerhand een stokje voor gestoken wordt. Of stel dat Micha Kat zulke foto's of video zou brengen, hoe lang zou die content te zien zijn voordat men zijn site uit de lucht haalt?

Wie zij in Nederland trouwens de politici die pleten voor het onmiddelijk kunnen stopzetten van websites door de overheid als er zaken op gehost worden die het daglicht niet kunne verdragen? Is dat toevallig P-H Donner? Of zitten daar VVD-mensen achter? Van Donner weten we in ieder geval dat ie die wet openbaar bestuur maar helemaal niks vindt.
pi_105011338
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 15:37 schreef EdvandeBerg het volgende:

Remember; voor het gooien van een waxinelichthoudertje naar de gouden koets ga je zonder veroordeling al 12 maanden voorarrest in en daarna proberen ze je levenslang op te bergen in een gekkenhuis.
Remember; die kerel stelde dat Bea niet van het Oranja-DNA zou zijn en meende dat te kunnen bewijzen.

Denk je dan dat het echt om dat lichtje ging?
pi_105011414
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 16:38 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

Remember; die kerel stelde dat Bea niet van het Oranja-DNA zou zijn en meende dat te kunnen bewijzen.

Denk je dan echt dat het om dat lichtje ging, lampje?
Wat ben jij op een botte manier bezig de laatste tijd. Neuk je niet meer? :')
pi_105011560
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 16:39 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Wat ben jij op een botte manier bezig de laatste tijd. Neuk je niet meer? :')
Ik had het al aangepast schatje :*
pi_105089616
quote:
@idbroersma
We horen ‘geen probleem’ zeggen, en als je goed luistert met een accent en met dezelfde stem. Dat betekent dat de jongeman die als Osman ten tonele wordt gevoerd tenminste twee woorden Nederlands spreekt.

Dat is een boeiend gegeven. Heeft Demmink hem dat geleerd? Of Van der Plas?
We proberen het uiteraard uit te zoeken. We willen graag zelf deze getuigen spreken en dan de heer Demmink. Iemand moet het doen ;-)
http://www.leugens.nl/201(...)deel-3/#comment-3608
  vrijdag 2 december 2011 @ 11:25:34 #193
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_105089826
Jammer dat Klokkenkluider vandaag weer totaal ongeloofwaardig wordt met 'baby's eten' en 'satanische rituelen'. :|W
pi_105090034
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 11:25 schreef EdvandeBerg het volgende:
Jammer dat Klokkenkluider vandaag weer totaal ongeloofwaardig wordt met 'baby's eten' en 'satanische rituelen'. :|W
Baby's eten :')
  vrijdag 2 december 2011 @ 13:16:00 #195
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_105093835
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 11:25 schreef EdvandeBerg het volgende:
quote:
Er is natuurlijk nog geen direct bewijs voor betrokkenheid van Demmink cs. bij de baby-moorden. Maar de hoeveelheid indirect bewijs en de hoeveelheid bizarre en onverklaarbare gedragingen van Justitie zijn zo alarmerend en extreem, dat we de betrokkenheid op die basis als feit kunnen presenteren, daarbij gesteund door wat er bekend is uit het buitenland over extreem-sadistische netwerken van satanische pedofielen die zich vergrijpen aan baby’s zoals blijkt uit ondermeer de Zandvoort-files.
Wat een argumentatie.
  vrijdag 2 december 2011 @ 13:24:39 #196
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_105094129
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 december 2011 13:16 schreef Copycat het volgende:

[..]

[..]

Wat een argumentatie.
Inderdaad. Ik denk dat Micha Kat een beetje te veel omgaat met conspiracydenkers van allerlei allooi waardoor zijn realiteitszin ernstig vertroebeld is.
pi_105200016
quote:
De nette weg wordt afgesneden

Joris Demmink, roddel en pedofilie deel 4

Geen wederhoor van Joris Demmink.

Het is eenvoudig: er verschijnen wederom zware beschuldigingen aan het adres van de secretaris-generaal van het ministerie van Justitie (& Veiligheid). We vinden het een rechtsstaat onwaardig dat de heer Demmink nu al jaren van kindermisbruik wordt beschuldigd zonder dat er een veroordeling is. Welk leven moet je dan leiden? Zoals we schreven: er moet justitieel onderzoek komen en Demmink moet zich kunnen verweren.
http://www.leugens.nl/201(...)en-pedofilie-deel-4/
pi_105237919
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 11:31 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Baby's eten :')
Tja, wat vind je erger .. lekker gezellig meedoen met de doodseskaders incl. een SS insigne bij de eerste beste Panzer Division in 1944, of baby's eten ?

Claus in 1944:

http://herstelderepubliek(...)claus_totenkopf1.jpg
  dinsdag 6 december 2011 @ 08:53:25 #199
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_105241528
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 00:58 schreef Bankfurt het volgende:
Tja, wat vind je erger .. lekker gezellig meedoen met de doodseskaders incl. een SS insigne bij de eerste beste Panzer Division in 1944, of baby's eten ?

Claus in 1944:

http://herstelderepubliek(...)claus_totenkopf1.jpg
En ook toen was Demmink de kwade genius? Of mis ik de link met hem?

Want anders vind ik ook heel veel dingen heul erg!
  dinsdag 6 december 2011 @ 20:27:42 #200
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_105268333
Oud-directeur 't Hofnarretje dient schadeclaim in

Met dank aan zijn beschermengel Demmink :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')