Of kinderen worden zomaar bij hun ouders uit huis geplaatst door een of ander gerucht of verdenking.quote:Op zondag 27 november 2011 18:53 schreef polderturk het volgende:
Dit haal ik van de site:
[..]
Mevrouw van der Plas heeft natuurlijk helemaal gelijk. Als een anonieme tip tot een huiszoeking of arrestatie kan leiden dan had justitie allang al moeten ingrijpen bij Joris Demmink.
Het geringste wat justitie kan doen is toch een onderzoek instellen? Zelfs dat weigeren ze.quote:Op zondag 27 november 2011 21:44 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Of kinderen worden zomaar bij hun ouders uit huis geplaatst door een of ander gerucht of verdenking.
Ik dacht dat ze wel met een onderzoek bezig waren.quote:Op zondag 27 november 2011 22:10 schreef polderturk het volgende:
[..]
Het geringste wat justitie kan doen is toch een onderzoek instellen? Zelfs dat weigeren ze.
Tja, hoe 'onafhankelijk' kan zo'n onderzoek zijn? Ik denk zelf dat dit een mega-beerput is en er op diverse manieren diverse machtige lieden bij betrokken zijn. Zo krijg je een netwerk waar diverse mensen dingen van elkaar weten of bewijzen hebben tegen elkaar, waardoor een evenwicht van belangen ontstaat. Haal je een van de kaarten uit het kaartenhuis, stort de hele boel in.quote:Op maandag 28 november 2011 06:15 schreef idefixo het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze wel met een onderzoek bezig waren.
http://www.klokkenluideronline.nl/artikel/author/micha-kat
In hoeverre moet je iemand als Micha Kat nog serieus nemen? Hij beschuldigt iedereen die tegen hem ingaat en verwerkt namen van bekende mensen in zijn verhalen om de aandacht te trekken: van prins Claus (en ik meen zelfs een van zijn zonen) tot Paul de Leeuw.
Wel gek dat Micha zelf voortdurend in Thailand zit. Ben benieuwd wanneer hij weer terugkomt.
Ik mis zijn optredens met de megafoon.
Micha Kat neem ik soms wel met een korreltje zout, maar de beschuldigingen komen niet alleen van zijn kant. De beschuldigingen komen ook bijvoorbeeld van Chipshol, Hilbrand Nawijn en nog een paar kanten. De Zaak-Demmink stinkt aan alle kanten, daar zullen de meeste mensen wel over eens zijn. De vraag is alleen wat er waar is van de beschuldigingen en als deze beschuldigingen waar zijn tot waar het zogenaamde netwerk reikt. Ik las inderdaad beschuldigingen aan het adres van Claus en als ik mij niet vergis werd Friso beschuldigd. De connectie met Duitsland snap ik wel door die Netwerk-uitzending van 1998. Demmink had daar contacten en volgens mij was hij die topambtenaar die werd veroordeeld tot een taakstraf.quote:Op maandag 28 november 2011 06:15 schreef idefixo het volgende:
Ik dacht dat ze wel met een onderzoek bezig waren.
http://www.klokkenluideronline.nl/artikel/author/micha-kat
In hoeverre moet je iemand als Micha Kat nog serieus nemen? Hij beschuldigt iedereen die tegen hem ingaat en verwerkt namen van bekende mensen in zijn verhalen om de aandacht te trekken: van prins Claus (en ik meen zelfs een van zijn zonen) tot Paul de Leeuw.
Ik schrok er ook van. Micha Kat is nu denk ik helemaal de weg kwijt. Dat Paul de Leeuw in gayclubs kwam waar ook predofielen kwamen, wil niet zeggen dat De Leeuw, André van Duin etc. ook kinderverkrachters zijn. Ik ben bang dat hij nu door zich te overschreeuwen flink belachelijk maakt en mensen denken dat misschien het Demmink verhaal ook kul is...quote:Op maandag 28 november 2011 13:21 schreef Ali_Kannibali het volgende:
wat - de - ....
Leuke schaakbordtrap ook.
Heb je het filmpje gezien? Toch wel erg bizar hoe Paul dat ventje zit te zoenen.quote:Op maandag 28 november 2011 16:16 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik schrok er ook van. Micha Kat is nu denk ik helemaal de weg kwijt. Dat Paul de Leeuw in gayclubs kwam waar ook predofielen kwamen, wil niet zeggen dat De Leeuw, André van Duin etc. ook kinderverkrachters zijn. Ik ben bang dat hij nu door zich te overschreeuwen flink belachelijk maakt en mensen denken dat misschien het Demmink verhaal ook kul is...
Voor weet ik veel hoeveel kijkers. Trek het vooral nog verder uit zijn verband. Bizarre aantijgingen van iemand die steeds meer om zich heen lijkt te schoppen, puur om het schoppen.quote:Op maandag 28 november 2011 16:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
Heb je het filmpje gezien? Toch wel erg bizar hoe Paul dat ventje zit te zoenen.
Ik wil er ook niets mee insinueren, maar als ik dit zo zie dan vind ik dat mijnheer De Leeuw een stapje te ver gaat. Ongeacht zijn bedoelingen er mee.quote:Op maandag 28 november 2011 16:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voor weet ik veel hoeveel kijkers. Trek het vooral nog verder uit zijn verband. Bizarre aantijgingen van iemand die steeds meer om zich heen lijkt te schoppen, puur om het schoppen.
Je zit in BNW. Maak een topic!quote:Op maandag 28 november 2011 16:31 schreef Copycat het volgende:
Wat mij betreft neemt je dat verkeerd aan, want ik ben het er totaal niet mee eens. Waar ik juist steeds meer van baal is die cultuur die ontstaat waarin elk fun contact met kinderen wordt vertaald tot iets vunzigs.
De hele wereld is straks bang om kind met kinderen te zijn. Doodzonde.
Eens. Tenzij Kat meer weet dan hij wereldkunig kan maken.quote:Op maandag 28 november 2011 16:31 schreef Copycat het volgende:
Wat mij betreft neemt je dat verkeerd aan, want ik ben het er totaal niet mee eens. Waar ik juist steeds meer van baal is die cultuur die ontstaat waarin elk fun contact met kinderen wordt vertaald tot iets vunzigs.
De hele wereld is straks bang om kind met kinderen te zijn. Doodzonde.
De Leeuw gedraagt zich in dat fimpje in elk geval helemaal niet fris vind ik.quote:Op maandag 28 november 2011 13:21 schreef Ali_Kannibali het volgende:
wat - de - ....
Leuke schaakbordtrap ook.
Dat filmpje is onfris. Daar heeft Micha toch een punt, nietwaar?quote:Op maandag 28 november 2011 16:16 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik schrok er ook van. Micha Kat is nu denk ik helemaal de weg kwijt. Dat Paul de Leeuw in gayclubs kwam waar ook predofielen kwamen, wil niet zeggen dat De Leeuw, André van Duin etc. ook kinderverkrachters zijn. Ik ben bang dat hij nu door zich te overschreeuwen flink belachelijk maakt en mensen denken dat misschien het Demmink verhaal ook kul is...
Absoluut.quote:Op maandag 28 november 2011 16:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik wil er ook niets mee insinueren, maar als ik dit zo zie dan vind ik dat mijnheer De Leeuw een stapje te ver gaat. Ongeacht zijn bedoelingen er mee.
Ik mag toch aannemen dat iedereen dat wel met me eens is?
Ik heb het nog eens bekeken en heb er nog eens over na zitten denken. Ja, het is goor. Maar aan de andere kant kun je ook zien dat hij de lolbroek aan het uithangen is. In ieder geval op zo'n manier dat het niet moeilijk is om het verkeerd te interpreteren, als je dat perse wilt.quote:Op maandag 28 november 2011 18:22 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Absoluut.
Mijn mond viel open van verbazing over de goorheid van hoe hij met dat ventje omgaat. Je ziet toch de perversie er duidelijk doorschemeren? Dit is echt geen normaal gedrag ofzo.
Jeetje.quote:Op maandag 28 november 2011 18:56 schreef Lavenderr het volgende:
Paul de Leeuw is aan het dollen met dat joch, en die vindt dat gewoon hartstikke leuk en blijft zingen terwijl hij op zijn kop hangt. Ze voeren samen een act op en hebben lol.
Jeetje, dan kun je ook niet meer stoeien met een kind, bah, alles wordt verdacht gemaakt.
Eigenlijk wat Cc zegt.
Je bedoelt in het algemeen...?quote:Op maandag 28 november 2011 18:53 schreef Ryan3 het volgende:
Het zijn insinuaties, en daar moeten ze het van hebben...
Ivm Ed Nijpels, Benk Korthals, De Leeuw, het hele Oranjehuis (zie ook het ronde huis), Demmink wrs eveneens, de Deventer moordzaak, allerlei ander onfris, ja.quote:Op maandag 28 november 2011 19:08 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Je bedoelt in het algemeen...?
Waarom regelt die Demmink dan niet even dat het ophoudt.
Zo'n Kat is toch zo te vervolgen voor laster? Ik begrijp niet waarom er geen actie komt.
Ik heb het ook een tweede keer bekeken en ben het hier wel mee eens.quote:Op maandag 28 november 2011 18:51 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik heb het nog eens bekeken en heb er nog eens over na zitten denken. Ja, het is goor. Maar aan de andere kant kun je ook zien dat hij de lolbroek aan het uithangen is. In ieder geval op zo'n manier dat het niet moeilijk is om het verkeerd te interpreteren, als je dat perse wilt.
Paul de Leeuw stond in die tijd bekend als iemand met gore humor en zocht altijd het randje op.
Ik wil dus niet zo ver gaan om te zeggen dat hij een pedofiel is en al zeker niet als ik alleen af kan gaan op dit ene filmpje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |