abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 november 2011 @ 21:44:54 #151
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_104898561
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 18:53 schreef polderturk het volgende:
Dit haal ik van de site:

[..]

Mevrouw van der Plas heeft natuurlijk helemaal gelijk. Als een anonieme tip tot een huiszoeking of arrestatie kan leiden dan had justitie allang al moeten ingrijpen bij Joris Demmink.
Of kinderen worden zomaar bij hun ouders uit huis geplaatst door een of ander gerucht of verdenking.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_104900117
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 21:44 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Of kinderen worden zomaar bij hun ouders uit huis geplaatst door een of ander gerucht of verdenking.
Het geringste wat justitie kan doen is toch een onderzoek instellen? Zelfs dat weigeren ze.
pi_104900819
Bekijk het interview met een van de slachtoffers:

http://www.bs-foundation.(...)afa-de-zaak-demmink/

In de laatste video identificeert hij Joris Demmink. De derde video van onder is ook indrukwekkend. Hij barst in tranen uit.
pi_104910879
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 22:10 schreef polderturk het volgende:

[..]

Het geringste wat justitie kan doen is toch een onderzoek instellen? Zelfs dat weigeren ze.
Ik dacht dat ze wel met een onderzoek bezig waren.

http://www.klokkenluideronline.nl/artikel/author/micha-kat

In hoeverre moet je iemand als Micha Kat nog serieus nemen? Hij beschuldigt iedereen die tegen hem ingaat en verwerkt namen van bekende mensen in zijn verhalen om de aandacht te trekken: van prins Claus (en ik meen zelfs een van zijn zonen) tot Paul de Leeuw.

Wel gek dat Micha zelf voortdurend in Thailand zit. Ben benieuwd wanneer hij weer terugkomt.

Ik mis zijn optredens met de megafoon. :Y
  maandag 28 november 2011 @ 08:43:26 #155
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_104911845
quote:
11s.gif Op maandag 28 november 2011 06:15 schreef idefixo het volgende:

[..]

In hoeverre moet je iemand als Micha Kat nog serieus nemen? Hij beschuldigt iedereen die tegen hem ingaat en verwerkt namen van bekende mensen in zijn verhalen om de aandacht te trekken: van prins Claus (en ik meen zelfs een van zijn zonen) tot Paul de Leeuw.

Wel gek dat Micha zelf voortdurend in Thailand zit. Ben benieuwd wanneer hij weer terugkomt.

Ik mis zijn optredens met de megafoon. :Y
Tja, hoe 'onafhankelijk' kan zo'n onderzoek zijn? Ik denk zelf dat dit een mega-beerput is en er op diverse manieren diverse machtige lieden bij betrokken zijn. Zo krijg je een netwerk waar diverse mensen dingen van elkaar weten of bewijzen hebben tegen elkaar, waardoor een evenwicht van belangen ontstaat. Haal je een van de kaarten uit het kaartenhuis, stort de hele boel in.

Ik las ergens dat Joris nu 65 is, maar alvast 2 jaar heeft bijgetekend. Waarschijnlijk om nog achter de knoppen te kunnen blijven zitten en misschien wel allerlei bewijzen etc. te verdonkeremanen. Als het echt allemaal waar is wat Kat ea. beweren, dan krijgt Joris denk ik op een gegevens moment een 'hartaanval' ofzo zodat hij niks meer kan vertellen. Of zou hij bij de notaris een envelop hebben liggen die naar de pers wordt gestuurd bij zijn overlijden?
pi_104919368
wat - de - ....

Leuke schaakbordtrap ook.
  maandag 28 november 2011 @ 14:16:03 #157
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_104921158
quote:
11s.gif Op maandag 28 november 2011 06:15 schreef idefixo het volgende:

Micha Kat neem ik soms wel met een korreltje zout, maar de beschuldigingen komen niet alleen van zijn kant. De beschuldigingen komen ook bijvoorbeeld van Chipshol, Hilbrand Nawijn en nog een paar kanten. De Zaak-Demmink stinkt aan alle kanten, daar zullen de meeste mensen wel over eens zijn. De vraag is alleen wat er waar is van de beschuldigingen en als deze beschuldigingen waar zijn tot waar het zogenaamde netwerk reikt. Ik las inderdaad beschuldigingen aan het adres van Claus en als ik mij niet vergis werd Friso beschuldigd. De connectie met Duitsland snap ik wel door die Netwerk-uitzending van 1998. Demmink had daar contacten en volgens mij was hij die topambtenaar die werd veroordeeld tot een taakstraf.
  maandag 28 november 2011 @ 16:16:33 #158
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_104925729
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 13:21 schreef Ali_Kannibali het volgende:
wat - de - ....

Ik schrok er ook van. Micha Kat is nu denk ik helemaal de weg kwijt. Dat Paul de Leeuw in gayclubs kwam waar ook predofielen kwamen, wil niet zeggen dat De Leeuw, André van Duin etc. ook kinderverkrachters zijn. Ik ben bang dat hij nu door zich te overschreeuwen flink belachelijk maakt en mensen denken dat misschien het Demmink verhaal ook kul is...
pi_104925966
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 16:16 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Ik schrok er ook van. Micha Kat is nu denk ik helemaal de weg kwijt. Dat Paul de Leeuw in gayclubs kwam waar ook predofielen kwamen, wil niet zeggen dat De Leeuw, André van Duin etc. ook kinderverkrachters zijn. Ik ben bang dat hij nu door zich te overschreeuwen flink belachelijk maakt en mensen denken dat misschien het Demmink verhaal ook kul is...
Heb je het filmpje gezien? Toch wel erg bizar hoe Paul dat ventje zit te zoenen. :{
  maandag 28 november 2011 @ 16:23:47 #160
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_104926059
quote:
11s.gif Op maandag 28 november 2011 16:21 schreef J0kkebr0k het volgende:

Heb je het filmpje gezien? Toch wel erg bizar hoe Paul dat ventje zit te zoenen. :{
Voor weet ik veel hoeveel kijkers. Trek het vooral nog verder uit zijn verband. Bizarre aantijgingen van iemand die steeds meer om zich heen lijkt te schoppen, puur om het schoppen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_104926241
quote:
7s.gif Op maandag 28 november 2011 16:23 schreef Copycat het volgende:

[..]

Voor weet ik veel hoeveel kijkers. Trek het vooral nog verder uit zijn verband. Bizarre aantijgingen van iemand die steeds meer om zich heen lijkt te schoppen, puur om het schoppen.
Ik wil er ook niets mee insinueren, maar als ik dit zo zie dan vind ik dat mijnheer De Leeuw een stapje te ver gaat. Ongeacht zijn bedoelingen er mee.

Ik mag toch aannemen dat iedereen dat wel met me eens is? -O-
  maandag 28 november 2011 @ 16:31:38 #162
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_104926395
Wat mij betreft neemt je dat verkeerd aan, want ik ben het er totaal niet mee eens. Waar ik juist steeds meer van baal is die cultuur die ontstaat waarin elk fun contact met kinderen wordt vertaald tot iets vunzigs.

De hele wereld is straks bang om kind met kinderen te zijn. Doodzonde.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_104926468
quote:
7s.gif Op maandag 28 november 2011 16:31 schreef Copycat het volgende:
Wat mij betreft neemt je dat verkeerd aan, want ik ben het er totaal niet mee eens. Waar ik juist steeds meer van baal is die cultuur die ontstaat waarin elk fun contact met kinderen wordt vertaald tot iets vunzigs.

Je zit in BNW. Maak een topic! ;)

En nee, ik vind dit verder gaan dan "fun contact", waarmee ik niet de beschuldiging wil uiten dat hij kinderen zou misbruiken. :)

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 28-11-2011 16:37:32 ]
  maandag 28 november 2011 @ 16:35:27 #164
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_104926558
quote:
7s.gif Op maandag 28 november 2011 16:31 schreef Copycat het volgende:

Eens. Tenzij Kat meer weet dan hij wereldkunig kan maken.

Ik ben bang dat hij hier een zeperd mee gaat maken. De Leeuw is voor flinke volkstammen de nationale knuffelbeer en knuffelhomo. Het lijkt mij vrij sterk dat hij aan kindertjes zit.

Zou het misschien kunnen zijn dat Kat probeert rechtzaken uit te lokken, die veel publiciteit krijgen om daar dan een platform voor zijn Demmink-aanval te krijgen? Dat De Leeuw hier 'collateral damage' is?
pi_104930300
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 13:21 schreef Ali_Kannibali het volgende:
wat - de - ....

De Leeuw gedraagt zich in dat fimpje in elk geval helemaal niet fris vind ik.

Dat mensen dat niet zien is onwil.
pi_104930450
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 16:16 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Dat filmpje is onfris. Daar heeft Micha toch een punt, nietwaar?
pi_104930921
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 16:28 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik wil er ook niets mee insinueren, maar als ik dit zo zie dan vind ik dat mijnheer De Leeuw een stapje te ver gaat. Ongeacht zijn bedoelingen er mee.

Ik mag toch aannemen dat iedereen dat wel met me eens is? -O-
Absoluut.

Mijn mond viel open van verbazing over de goorheid van hoe hij met dat ventje omgaat. Je ziet toch de perversie er duidelijk doorschemeren? Dit is echt geen normaal gedrag ofzo. Scene of niet.

[ Bericht 4% gewijzigd door Ali_Kannibali op 28-11-2011 18:49:28 ]
pi_104931014
Het filmpje is op youtube niet meer te bekijken?

Hier nog wel http://www.zideo.nl/playzideo/6b3465596e6c5a70
pi_104932165
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 18:22 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Absoluut.

Mijn mond viel open van verbazing over de goorheid van hoe hij met dat ventje omgaat. Je ziet toch de perversie er duidelijk doorschemeren? Dit is echt geen normaal gedrag ofzo.
Ik heb het nog eens bekeken en heb er nog eens over na zitten denken. Ja, het is goor. Maar aan de andere kant kun je ook zien dat hij de lolbroek aan het uithangen is. In ieder geval op zo'n manier dat het niet moeilijk is om het verkeerd te interpreteren, als je dat perse wilt.

Paul de Leeuw stond in die tijd bekend als iemand met gore humor en zocht altijd het randje op.
Ik wil dus niet zo ver gaan om te zeggen dat hij een pedofiel is en al zeker niet als ik alleen af kan gaan op dit ene filmpje.

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 28-11-2011 18:51:45 ]
pi_104932248
Het zijn insinuaties, en daar moeten ze het van hebben...
I´m back.
pi_104932430
Paul de Leeuw is aan het dollen met dat joch, en die vindt dat gewoon hartstikke leuk en blijft zingen terwijl hij op zijn kop hangt. Ze voeren samen een act op en hebben lol.

Jeetje, dan kun je ook niet meer stoeien met een kind, bah, alles wordt verdacht gemaakt.

Eigenlijk wat Cc zegt.
pi_104932952
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 18:56 schreef Lavenderr het volgende:
Paul de Leeuw is aan het dollen met dat joch, en die vindt dat gewoon hartstikke leuk en blijft zingen terwijl hij op zijn kop hangt. Ze voeren samen een act op en hebben lol.

Jeetje, dan kun je ook niet meer stoeien met een kind, bah, alles wordt verdacht gemaakt.

Eigenlijk wat Cc zegt.
Jeetje.

Jij kan blijkbaar gewoon niet kijken.

Stoeien met een kind is prima, maar dit heeft toch echt onfrisse trekjes.

Edit: voor de goede orde is zo'n filmpje natuurlijk onvoldoende grond Paul ergens van de beschuldigen, anders dan van onfris aandoend gedrag in het bewuste filmpje (op een - zoals Ali al zei - opmerkelijk geruit trapje met twee zuilen erboven).

Dat dit filmpje in een 'andere tijd' werd opgenomen maakt het wat mij betreft niet anders.

[ Bericht 8% gewijzigd door GoudIsEcht op 28-11-2011 19:15:27 ]
pi_104933063
quote:
15s.gif Op maandag 28 november 2011 18:53 schreef Ryan3 het volgende:
Het zijn insinuaties, en daar moeten ze het van hebben...
Je bedoelt in het algemeen...?

Waarom regelt die Demmink dan niet even dat het ophoudt.

Zo'n Kat is toch zo te vervolgen voor laster? Ik begrijp niet waarom er geen actie komt.
pi_104936861
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 19:08 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

Je bedoelt in het algemeen...?

Waarom regelt die Demmink dan niet even dat het ophoudt.

Zo'n Kat is toch zo te vervolgen voor laster? Ik begrijp niet waarom er geen actie komt.
Ivm Ed Nijpels, Benk Korthals, De Leeuw, het hele Oranjehuis (zie ook het ronde huis), Demmink wrs eveneens, de Deventer moordzaak, allerlei ander onfris, ja.
Ik snap ook niet waarom die lui die Micha de Kat niet aanklagen idd, maar als ze nu De Leeuw gaan pakken, dan hoop ik dat hij het iig wel doet...
I´m back.
pi_104937042
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 18:51 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik heb het nog eens bekeken en heb er nog eens over na zitten denken. Ja, het is goor. Maar aan de andere kant kun je ook zien dat hij de lolbroek aan het uithangen is. In ieder geval op zo'n manier dat het niet moeilijk is om het verkeerd te interpreteren, als je dat perse wilt.

Paul de Leeuw stond in die tijd bekend als iemand met gore humor en zocht altijd het randje op.
Ik wil dus niet zo ver gaan om te zeggen dat hij een pedofiel is en al zeker niet als ik alleen af kan gaan op dit ene filmpje.
Ik heb het ook een tweede keer bekeken en ben het hier wel mee eens.

Toch zou ik zelf nooit zo met een kind omgaan of dit goedkeuren. Het kwalificeert niet als humor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')