Zeker; maar om ze maar hun gang te laten gaan lijkt me nog moeilijker te accepteren.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:53 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Wel als dat zoeken gepaard gaat met nogal expliciete omschrijvingen hoe kids verkracht, vermoord, misbruikt en gebruikt worden, dat is heel, heel, heel erg slecht voor mn gemoedstoestand
Ik kan er ook niet tegen, word er echt fysiek beroerd van. En somber, en boos.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:53 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Wel als dat zoeken gepaard gaat met nogal expliciete omschrijvingen hoe kids verkracht, vermoord, misbruikt en gebruikt worden, dat is heel, heel, heel erg slecht voor mn gemoedstoestand
Dat zijn toch geen normale tijden man, een decennium vind ik lang genoeg, zelfs dat vind ik al te lang voor dit soort zaken maar goed. Een millennium is echt van de zotte.. Bah bah en nog eens bah.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik kan er ook niet tegen, word er echt fysiek beroerd van. En somber, en boos.
Ik las dat pas in 3007 de correspondentie ingekeken mag worden. Dus men heeft zich goed ingedekt
Ik denk dat 3007 een nogal overtrokken uitdrukking is van kleintje muurkrant, maar het kan gerust 60-70 jaar zijn zoals ze ook bij de Spijkers-mijnen als termijn hanteren, tot iedereen verder dead&burried is zeg maarquote:Op zondag 9 januari 2011 21:05 schreef Lavenderr het volgende:
Ik las dat pas in 3007 de correspondentie ingekeken mag worden. Dus men heeft zich goed ingedekt
Ja, dat zeg ik: ze hebben zich goed ingedektquote:Op zondag 9 januari 2011 22:16 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Ik denk dat 3007 een nogal overtrokken uitdrukking is van kleintje muurkrant, maar het kan gerust 60-70 jaar zijn zoals ze ook bij de Spijkers-mijnen als termijn hanteren, tot iedereen verder dead&burried is zeg maar
Hier stopte ik met lezen.quote:Op zondag 24 februari 2008 09:13 schreef Ryan3 het volgende:
In de VS worden per dag 2185 kinderen als vermist aangemeld bij de politie. Ik begrijp dat ten minste 700 van die vermiste kinderen per dag door een bepaalde organisatie wordt ontvoerd om vervolgens ritueel te worden vermoord, seksueel misbruikt, gemarteld en/of gebrainwashed.
Je bent idd de eerste die over de wiskunde valt; gefeliciteerd na bijna 3 jaar.quote:Op zondag 9 januari 2011 23:52 schreef Westsidee het volgende:
[..]
Hier stopte ik met lezen.
700 kinderen per dag
x 365 dagen per jaar
x 12 jaren dat een kind in de pedo-doelgroep valt
= 3 miljoen huidige generatie kinderen die misbruikt zijn/worden.
Aantal kinderen in de VS: 18% van 308 miljoen = 55 miljoen
M.a.w. uit elke klas zou er wel een kind ontvoerd, gedood, gemarteld of verkracht worden door die lui.
Valt echt niet op hoor...3 miljoen kindertjes, dat stoppen die hoge heren wel even in de doofpot.![]()
Leer in godsnaam eens kritisch lezen en neem niet alles voor zoete koek aan wat je leest, TS!
quote:Op zondag 9 januari 2011 23:52 schreef Westsidee het volgende:
[..]
Hier stopte ik met lezen.
700 kinderen per dag
x 365 dagen per jaar
x 12 jaren dat een kind in de pedo-doelgroep valt
= 3 miljoen huidige generatie kinderen die misbruikt zijn/worden.
Aantal kinderen in de VS: 18% van 308 miljoen = 55 miljoen
M.a.w. uit elke klas zou er wel een kind ontvoerd, gedood, gemarteld of verkracht worden door die lui.
Valt echt niet op hoor...3 miljoen kindertjes, dat stoppen die hoge heren wel even in de doofpot.![]()
Leer in godsnaam eens kritisch lezen en neem niet alles voor zoete koek aan wat je leest, TS!
Wat zijn de officiele statistieken wereldwijd van vermiste en/of vermoorde kinderen per jaar ?quote:Op maandag 10 januari 2011 08:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je bent idd de eerste die over de wiskunde valt; gefeliciteerd na bijna 3 jaar.
Ik kan me herinneren dat ik die OP schreef met in mijn gedachte dat op zijn minst wel 1 persoon daarover zou vallen, want idd dat zijn nogal wat kinderen; iedere dag 700*365 dagen=255.500 kinderen per jaar, die gemarteld, verkracht, vermoord worden. Heb je ook nogal een uit de kluiten gewassen organisatie voor nodig.
Ik heb OP in het geheel niet geschreven als believer, in tegendeel juist; ik vind de claims (volgens mij mijn eerste post in dit topic) gierende gekte; over het algemeen ontvang je echter direct een 'note' als je daadwerkelijk schrijft wat je denkt hier.
Was me niet opgevallen dat 't een 2008 topic was. Trouwens, als je ergens zelf niet in gelooft, dan kun je het beter tussen quotes zetten. (en geen topics van 3 jaar terug kicken :p)quote:Op maandag 10 januari 2011 08:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je bent idd de eerste die over de wiskunde valt; gefeliciteerd na bijna 3 jaar.
Ik kan me herinneren dat ik die OP schreef met in mijn gedachte dat op zijn minst wel 1 persoon daarover zou vallen, want idd dat zijn nogal wat kinderen; iedere dag 700*365 dagen=255.500 kinderen per jaar, die gemarteld, verkracht, vermoord worden. Heb je ook nogal een uit de kluiten gewassen organisatie voor nodig.
Ik heb OP in het geheel niet geschreven als believer, in tegendeel juist; ik vind de claims (volgens mij mijn eerste post in dit topic) gierende gekte; over het algemeen ontvang je echter direct een 'note' als je daadwerkelijk schrijft wat je denkt hier.
Misschien niet handig, maar dan moet je mij ook een beetje kennen op FOK!.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:15 schreef Westsidee het volgende:
[..]
Was me niet opgevallen dat 't een 2008 topic was. Trouwens, als je ergens zelf niet in gelooft, dan kun je het beter tussen quotes zetten. (en geen topics van 3 jaar terug kicken :p)
Geen idee, overigens die 2185 kinderen per dag die in die VS als vermist gemeld worden, komt uit een topic dat volgens mij in dezelfde tijd ongeveer werd geopend. Ook dat is een gigantisch aantal, heel grof gerekend, is dat meer dan 10 kinderen per dag in Nederland vermist en dus ongeveer 3 kinderen vermoord, verkracht etc. per dag door een geheime organisatie. Zoiets loopt tamelijk snel in de kijkerd.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:51 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Wat zijn de officiele statistieken wereldwijd van vermiste en/of vermoorde kinderen per jaar ?
Maar als je dus geen steek gelooft van je eigen verhaal.. wat is dan de insteek van je topic, je doel?quote:Op maandag 10 januari 2011 18:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Misschien niet handig, maar dan moet je mij ook een beetje kennen op FOK!.
Ik ben geen pseudo-scepticus; ik ben toen op dat verhaal gestuit, volgens mij nav de Deventer moordzaak, en ben wel benieuwd naar wat de bewijzen zijn en het verdere verloop van dit alomvattende complot. Hoe dan ook, blijft het in de Nederlandse complotscene steeds weer opduiken, tot recent dus op de site van Micha Kat, klokkenluideronline.quote:Op maandag 10 januari 2011 18:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar als je dus geen steek gelooft van je eigen verhaal.. wat is dan de insteek van je topic, je doel?
Dus eigenlijk is het laster zeg je.. en geloof je niet in waar rook is is vuur.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik ben geen pseudo-scepticus; ik ben toen op dat verhaal gestuit, volgens mij nav de Deventer moordzaak, en ben wel benieuwd naar wat de bewijzen zijn en het verdere verloop van dit alomvattende complot. Hoe dan ook, blijft het in de Nederlandse complotscene steeds weer opduiken, tot recent dus op de site van Micha Kat, klokkenluideronline.
Echte harde bewijzen, zijn die er eigenlijk?
Kijk, wel dat er pedofielen zijn die samenzweren, dat is recent nog maar bewezen met die zaak in Amsterdam, dat is het punt ook niet.
Volgens mij las ik (was het niet op wikipedia) dat Demmink toegeeft homoseksueel te zijn en van jonge mannen te houden dan wel iig met 1 jongeman een relatie heeft gehad, wat an sich geen misdaad is. Uiteraard heb je dan die Turkse kwestie nog, waar volgens mij best nog onderzoek naar gedaan zou kunnen worden. En dan ook nog het rapport van de AIVD omtrent Demminks levenswandel, dat zou een aangrijpingspunt kunnen zijn. Echter de toenmalig minister Donner, onder wie Demmink is opgeklommen naar de functie van secretaris-generaal van Justitie, meldde dat er niets op Demmink aan te merken viel, adhv dat rapport.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is het laster zeg je.. en geloof je niet in waar rook is is vuur.
Waarom treedt hij niet op? 1. hij probeert te voorkomen dat zijn imago wordt aangetast, wat te begrijpen valt. 2. het is zo gierend gek, waar moet-ie beginnen?quote:Waarom treed Demmink daar niet tegenop eigenlijk, tja aantonen dat je iets niet gedaan hebt is wel de omgekeerde wereld natuurlijk.
Ook een bewezen leugenaar dus, iemand die vieze spelletjes zou kunnen spelen.quote:Op 17 juni 2005 overleefde Donner een motie van wantrouwen die ingediend was door de Lijst Pim Fortuyn naar aanleiding van wanbeleid rondom het proefverlof van TBS'ers. Eerder overleefde Donner een politiek debat over een wegens ontucht veroordeelde TBS'er die tijdens zijn proefverlof een meisje uit Eibergen ontvoerde en misbruikte.
Op 5 september 2005 kwam Donner onder vuur te liggen nadat in de zaak van de Schiedammer parkmoord bleek dat Justitie willens en wetens bewijsmateriaal achterhield waardoor een onschuldige man tot achttien jaar cel en TBS was veroordeeld wegens verkrachting van en moord op de tienjarige Nienke Kleiss. Ook in hoger beroep werd het bewijsmateriaal achtergehouden, terwijl het Nederlands Forensisch Instituut, dat ook onder Donners verantwoordelijkheid viel, aan meer dan honderd medewerkers van Justitie een presentatie had vertoond waarin werd aangetoond dat de veroordeelde onschuldig was - een feit dat zij niet in hun officiële rapport in de zaak hadden vermeld. Mede hierdoor kon de later veroordeelde dader Wik H. doorgaan met het plegen van zedendelicten. Minister Donner ontkende de ernst van de situatie. Op 6 september 2005 gaf de Tweede Kamer Donner een week de tijd om per brief opheldering te geven over het mogelijke verzwijgen van belangrijke feiten door Justitie in de Schiedammer parkmoord. In het daaropvolgende debat overleefde Donner een motie van wantrouwen.
Aftreden
Op 21 september 2006 trad Donner af na de presentatie van het eindrapport van de Onderzoeksraad voor Veiligheid met betrekking tot de Schipholbrand. De hoofdverantwoordelijke voor de brandveiligheid was volgens de raad de Dienst Justitiële Inrichtingen (DJI), welke onder de verantwoordelijkheid van het ministerie van Justitie viel. In zijn verklaring aan de Tweede Kamer zei Donner dat hij het debat over het eindrapport niet wilde belasten met een discussie over het aftreden van bewindslieden. Daar was volgens hem het onderwerp te belangrijk voor. Hij liet daarbij doorschemeren dat hij de conclusies van het rapport niet volledig onderschreef.
Donner >Fokke Fernhout ,ook zo'n prettige combiquote:Op maandag 10 januari 2011 19:33 schreef Bastard het volgende:
Mja als Donner het zegt... die man vertrouw ik ook helemaal niet op zn blonde ogen.
Uit de wiki http://nl.wikipedia.org/wiki/Piet_Hein_Donner
[..]
Ook een bewezen leugenaar dus, iemand die vieze spelletjes zou kunnen spelen.
Dus je bedoelt dat achter de Demmink conspiracy mogelijk nog een andere conspiracy schuil gaat? Dat is dan de echte conspiracy?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:10 schreef Bankfurt het volgende:
Hoezo ? Als Opstelten voorzichtig wil zijn is met de zaak Demmink omdat hij meneer Demmink persoonlijk al lang kent, kan ik me dat wel voorstellen. Op zich wel redelijk normaal in de omgang met oude bekenden met oude bekenden.
Maar wat de boel meetrekken ? Welke boel precies ?
Opstelten zit toch in de regering, hij is toch omringd met allemaal ambtenaren die de feiten kennen en toegang kunnen hebben tot allerlei informatie om de feiten te verduidelijken ?![]()
Er zijn toch karrevrachten dossiers opgebouwd ? Hoe moet Opstelten dat kunnen tegenhouden ?
Of is meneer Demmink een laatste dam ? Als die breekt is er geen houden meer aan voor de lui op de achtegrond ?
Dus het probleem zit niet bij meneer Demmink zelf, maar bij degene die achter de schermen zitten met meneer Demmink op de voorgrond, als bliksem-afleider ?
Probeer je dat te zeggen ? Begrijp ik dat goed ?
Ik bedoel te zeggen dat ik de gestelde misdaden van meneer Demmink (waar of niet waar) niet in verhouding staan dat zo'n zaak met verhalen zo groot en zo lang overal om zich heen vertakt en verspreid. Voor zover ik het begrepen heb. En het gaat maar door al die aantijgingen over pedofilie en corruptie.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:56 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dus je bedoelt dat achter de Demmink conspiracy mogelijk nog een andere conspiracy schuil gaat? Dat is dan de echte conspiracy?
Ach, die meneer Demmink; moet je eens kijken wat er afgelopen jaar WEL naar boven is gekomen in de RK kerk; waarom dat dan wel ?quote:Ik denk dat je dat idee maar eens moet toespelen aan Micha Kat, want bij Micha draait ALLES om de Demmink conspiracy. Ik bedoel hij heeft flux nu Opstelten er ook in verweven... ogv ja, Leidense kammeraadschap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |