abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105319319
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 22:38 schreef heartz het volgende:

[..]

Jullie zijn er 100% zeker van dat hij geen pedofiel is zo te horen.
Het idéé is niet eens bij me opgekomen.
  woensdag 7 december 2011 @ 22:40:39 #227
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_105319391
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 22:36 schreef heartz het volgende:

Ik vind het niet normaal wat hij doet.
Een act of niet. Omdat het een act is, is dit soort gedrag grappig?
Over humor valt te twisten, maar als je hierin pedofilie ziet, zit dat toch echt in je eigen geest.

Daaruitvolgend zou ik dus mogen concluderen dat je ondedrukte pedofiele neigingen hebt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 7 december 2011 @ 22:41:40 #228
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_105319467
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 22:38 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Wat is er niet normaal aan dan?
Ze hebben de grootste lol. Samen.
Hoe hij dat kind loopt te strelen en kussen en die bewegingen. Hangt hem ondersteboven en beweegt hem zowaar heen en weer in een ongelukkige positie.
Aan het einde die buiging. Het lijkt vol pedograpjes te zitten.

Ik zou zeker niet willen dat een ander dat met mijn kind zou doen.
Heel wat anders dan een liefdevolle knuffel lijkt me.
Volg je hart, gebruik je verstand.
  woensdag 7 december 2011 @ 22:42:34 #229
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_105319519
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 22:39 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Het idéé is niet eens bij me opgekomen.
quote:
9s.gif Op woensdag 7 december 2011 22:40 schreef Copycat het volgende:

[..]

Over humor valt te twisten, maar als je hierin pedofilie ziet, zit dat toch echt in je eigen geest.

Daaruitvolgend zou ik dus mogen concluderen dat je ondedrukte pedofiele neigingen hebt.
Maar kun je het zeker weten vraag ik?
pi_105319636
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 22:35 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Je hebt gelijk.
Dat filmpje was gewoon een act voor een groot publiek en niet meer dan dat.
Ze waren samen aan het dollen, en wie er kwaad in ziet deugt zelf niet, want er was he-le-maal niets aan de hand.
Dat vind ik dan wel weer een beetje ver gaan.
  woensdag 7 december 2011 @ 22:45:52 #231
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_105319725
Hij beweegt hem zowaar heen en weer in een ongelukkige positie, de vuige pedo!

Ik kan niks honderd procent zeker weten, maar zie ook geen enkele aanleding voor gerede twijfel. In mijn ogen is de zogenaamde bewijslast om te janken en zijn de ongefundeerde verdachtmakingen om te kotsen.
  woensdag 7 december 2011 @ 22:47:19 #232
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_105319840
quote:
9s.gif Op woensdag 7 december 2011 22:45 schreef Copycat het volgende:
Hij beweegt hem zowaar heen en weer in een ongelukkige positie, de vuige pedo!

Ik kan niks honderd procent zeker weten, maar zie ook geen enkele aanleding voor gerede twijfel. In mijn ogen is de zogenaamde bewijslast om te janken en zijn de ongefundeerde verdachtmakingen om te kotsen.
In mijn ogen zijn dit soort grapjes om van te kotsen.
Ik kan er werkelijk totaal geen humor in zien.
  woensdag 7 december 2011 @ 22:49:28 #233
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_105319983
Het gaat er toch ook helemaal niet om of jij er nu wel dan niet de humor van inziet? Jij gooit er een zweem pedofilie overheen. Dat vind ik vele malen stuitender dan dit grappig bedoelde filmpje.
  woensdag 7 december 2011 @ 22:50:46 #234
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_105320076
quote:
13s.gif Op woensdag 7 december 2011 22:49 schreef Copycat het volgende:
Het gaat er toch ook helemaal niet om of jij er nu wel dan niet de humor van inziet? Jij gooit er een zweem pedofilie overheen. Dat vind ik vele malen stuitender dan dit grappig bedoelde filmpje.
Dat hoef ik niet te doen.
Misschien vind jij dit soort gedragingen met kinderen wel normaal?
pi_105320167
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 22:44 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat vind ik dan wel weer een beetje ver gaan.
Waarom? De aantijgingen vind ik veel te ver gaan.
  woensdag 7 december 2011 @ 22:53:03 #236
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_105320222
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 22:52 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Volgens jou deug ik niet. Maar de Leeuw wel. :D
  woensdag 7 december 2011 @ 22:53:23 #237
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_105320248
Dat hoef je inderdaad niet te doen, maar je doet het toch.
En ja, in zijn context vind ik dit specifieke filmpje normaal.
pi_105320253
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 22:52 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat ook ja.
pi_105320318
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 22:47 schreef heartz het volgende:

[..]

In mijn ogen zijn dit soort grapjes om van te kotsen.
Ik kan er werkelijk totaal geen humor in zien.
Om terug te gaan naar de OP, jij denkt werkelijk dat er 2185 kinderen per dag in de VS verdwijnen, waarvan 700 het slachtoffer van pedofielen en satanisten en dat zulks naar verhouding ook in Nederland gebeurt en dat het een houdbare stelling is dat daarachter in Nederland Demmink zit en nu dus ook Paul de Leeuw... allemaal omdat gekke loetje Micha Kat dat zegt? Jij wilt dat als rechtschapen internetheld wel eens pseudo-onderzoeken nav een opgedoken filmpje van hoe de Leeuw tijdens een een tv-optreden een jongetje een zoentje geeft?
En wie daar enigszins tot uitermate sceptisch tegenover staat doet wrs zelf mee, zeker, of wat?
Ik zeg al je kunt beter iedereen beschuldigen van pedofilie, dat is net zo'n trefzekere beschuldiging, bewijs maar dat je het niet bent...
I´m back.
  woensdag 7 december 2011 @ 22:55:14 #240
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_105320359
quote:
14s.gif Op woensdag 7 december 2011 22:53 schreef Copycat het volgende:
Dat hoef je inderdaad niet te doen, maar je doet het toch.
En ja, in zijn context vind ik dit specifieke filmpje normaal.
Nou dat mag je vinden.
En ik vind wat ik erboven heb beschreven. Dus we zijn het niet eens. En zullen het waarschijnlijk niet worden ook.
pi_105320447
Overigens zie ik hier ook duidelijk een link naar nieuw-rechts/Fortuynisme in: de elite stinkt... het zijn pedofielen die in allerlei seances en roze balletten baby's eten.
I´m back.
pi_105320490
Ik vind dat Meneer de Leeuw ook wel een beetje vreemd doet met dat joch, maar om daar nu gelijk conclusies aan te verbinden, vind ik nogal wat.
pi_105320492
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 22:53 schreef heartz het volgende:

[..]

Volgens jou deug ik niet. Maar de Leeuw wel. :D
Ik zeg niet dat jij niet deugt, maar dat mensen die dit stukje act zien als pedofilie niet deugen. In ieder geval eens bij zichzelf te rade moeten gaan waaróm ze dit zien als pedofilie.
Ik knuffel ook met mijn neefjes, okee, nu ze groter worden wordt dat minder, maar het komt nog weleens voor dat ze me ineens om de nek vliegen, en dan gaat niemand mij vertellen dat dat niet deugt. Dat is genegenheid en liefde. Heeft niets met pedofilie te maken.
pi_105320558
Zoals ik al eerder zei in dit topic:

quote:
Ik heb het nog eens bekeken en heb er nog eens over na zitten denken. Ja, het is goor. Maar aan de andere kant kun je ook zien dat hij de lolbroek aan het uithangen is. In ieder geval op zo'n manier dat het niet moeilijk is om het verkeerd te interpreteren, als je dat perse wilt.

Paul de Leeuw stond in die tijd bekend als iemand met gore humor en zocht altijd het randje op.
Ik wil dus niet zo ver gaan om te zeggen dat hij een pedofiel is en al zeker niet als ik alleen af kan gaan op dit ene filmpje.
  woensdag 7 december 2011 @ 22:59:08 #245
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_105320594
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 22:54 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Om terug te gaan naar de OP, jij denkt werkelijk dat er 2185 kinderen per dag in de VS verdwijnen, waarvan 700 het slachtoffer van pedofielen en satanisten en dat zulks naar verhouding ook in Nederland gebeurt en dat het een houdbare stelling is dat daarachter in Nederland Demmink zit en nu dus ook Paul de Leeuw... allemaal omdat gekke loetje Micha Kat dat zegt? Jij wilt dat als rechtschapen internetheld wel eens pseudo-onderzoeken nav een opgedoken filmpje van hoe de Leeuw tijdens een een tv-optreden een jongetje een zoentje geeft?
En wie daar enigszins tot uitermate sceptisch tegenover staat doet wrs zelf mee, zeker, of wat?
Ik zeg al je kunt beter iedereen beschuldigen van pedofilie, dat is net zo'n trefzekere beschuldiging, bewijs maar dat je het niet bent...
Nogmaals ik beweer dat niet. Ik heb de stukken met de links geplaatst in het kader van dit topic.
Kat baseert zijn verhaal op getuigeverklaringen. En ik mag toch hopen dat je weet hoe anonieme tips werken, het is niet meteen bewijs.
Zo ook met getuigenverklaringen, want wordt dan onderzoek naar gedaan.

Ook beschuldig ik de Leeuw niet van pedofilie.
Ja ik word misselijk van dat filmpje, maar ik zeg niet dat hij een pedofiel is.
Daar is idd te weinig bewijs voor om dat standvastig te beweren.
pi_105320638
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 22:59 schreef heartz het volgende:

[..]

Nogmaals ik beweer dat niet. Ik heb de stukken met de links geplaatst in het kader van dit topic.
Kat baseert zijn verhaal op getuigeverklaringen. En ik mag toch hopen dat je weet hoe anonieme tips werken, het is niet meteen bewijs.
Zo ook met getuigenverklaringen, want wordt dan onderzoek naar gedaan.

Ook beschuldig ik de Leeuw niet van pedofilie.
Ja ik word misselijk van dat filmpje, maar ik zeg niet dat hij een pedofiel is.
Daar is idd te weinig bewijs voor om dat standvastig te beweren.
Je kunt Kat toch geen nanoseconde serieus nemen, mag ik hopen?
I´m back.
  woensdag 7 december 2011 @ 23:01:36 #247
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_105320787
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 22:57 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat jij niet deugt, maar dat mensen die dit stukje act zien als pedofilie niet deugen. In ieder geval eens bij zichzelf te rade moeten gaan waaróm ze dit zien als pedofilie.
Ik knuffel ook met mijn neefjes, okee, nu ze groter worden wordt dat minder, maar het komt nog weleens voor dat ze me ineens om de nek vliegen, en dan gaat niemand mij vertellen dat dat niet deugt. Dat is genegenheid en liefde. Heeft niets met pedofilie te maken.
Nou ik knuffel ook met kids. Maar niet zo.
En bij mijn eigen knuffel ik meer dan met andere kids.

Maar hoe kan je dit nou knuffelen noemen Lavenderr?
Eerst is het een grap, dan een liefdevol knuffelen?
  woensdag 7 december 2011 @ 23:02:15 #248
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_105320838
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 22:59 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Je kunt Kat toch geen nanoseconde serieus nemen, mag ik hopen?
Vertel.. :P
  woensdag 7 december 2011 @ 23:04:57 #249
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_105320996
Dit komt toch niet van Kat:

quote:
Kindermisbruik 'op hoog niveau'?
Zijn er in Nederland en België hooggeplaatste personen betrokken bij pedofilie- en kindermisbruiknetwerken? Het klinkt onwaarschijnlijk, maar er zijn ook onwaarschijnlijk veel aanwijzingen die tóch in deze richting wijzen. Op de website van het Institute for the Study of Globalization and Covert Politics zijn goed gedocumenteerde en uiterst verontrustende bevindingen te lezen. Joël van der Reijden, auteur van de site, verantwoordt wat hij schrijft en neemt zelfs afstand van de "radicale (en irritante) manier van beschuldigen" die anderen hanteren bij het aan de kaak stellen van kindermisbruik dat zich blijkbaar in de hoogste kringen afspeelt.

Onder de titel A closer look at child abuse networks in the Netherlands and Belgium" verwijst Van der Reijden onder meer naar:

•Het Rolodex of Embargo-onderzoek uit 1998, waarover ook in het Nederlands te lezen is in de zgn. Runderkamp-papers naar een pedo-netwerk met leden tot in de hoogste kringen. Tot de leden zouden onder meer behoren een oud-advocaat van Koningin, twee hoofdofficieren van justitie, een oud-bewindsman en een Amsterdamse professor.
•De rol van minister Piet-Hein Donner, die met secretaris-generaal Joris Demmink zelfs in verband wordt gebracht met een chantagezaak
Hij geeft aan dat zijn artikel weliswaar op zichzelf gelezen kan worden, maar dat het in feite een vervolg is op zijn eerdere publicaties Beyond the Dutroux Affair (2007, intrigerende achtergronden van de Dutroux-affaire, waarbij hij waarschuwt voor de gruwelijke details die er worden beschreven), La Nebuleuse (2008) en ook het kortere artikel "Beyond Dutroux" ties to the Netherlands (2009, over Nederlandse verbanden met Dutroux). Zware kost, in elk opzicht... maar belangrijk voor iedereen die een einde wil zien (liefst maken) aan de horror van het kindermisbruik.

pi_105321015
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 23:02 schreef heartz het volgende:

[..]

Vertel.. :P
Dat blijkt niet voor jou uit 's mans beweringen op die site van hem?
Dat ga je serieus nemen? En pseudo-onderzoeken?
I´m back.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')