Ik heb n vraagje, nl: geeft de armband zwart af als je erg zweet. Heb hier normaal geen last van met zilveren armbandjes maar aangezien ik er hier iets over las ofzow wil ik dit graag weten. En met hoeveel beedels/kralen zijn jullie jullie armband begonnen, aangezien het best prijzig is. Een armband al 34 euro en dan nog een slotje van 40 euro en dan nog beedels....
Over afgeven weet ik niks, maar ik ben in ieder geval begonnen met maar 1 kraal (het egeltje natuurlijk) en krijg/koop er af en toe 1 bij. Het totaal is wel duur als je er over nadenkt, maar af en toe ¤23,- (of iets meer) voor 1 kraal kan zelfs mijn studentenportemonnee behappen.
Ik heb een zilveren ketting gehad en die gaf idd af als het erg warm was. Met de armbanden heb ik daar geen last van want die zitten zo vol met glas dat de armband zelf mijn huid niet raakt. Ik heb om die reden dus zoveel glas want zilver word bij mij snel zwart. In de zomer maak ik wel bijna wekelijks de armband helemaal los en wrijf de band en de zilverven bedels op met een zilverdoek. Het is prima te doen op deze manier.
Mijn ketting heeft nog niet afgegeven, heb hem nu twee jaar. Wat heb ik er zoal opzitten: - De lichtblauwe met groene serie glaskralen (net gekregen voor mijn verjaardag) - Muis en kaas - lotusbloem - Hartje geponst in rondje - Lach en huil gezicht - geluksdraak - Toren - Ram (ster) - Kinderwagen (gekocht na geboorte van Lotte, is er een van de jubeleumarmband) - Lieveheersbeestje
Ik heb ook nog het setje gele/rode/oranje glaskralen liggen, die ligt nu even apart, de blauwe zitten er nu om.
En ik wil nog kopen het musje en misschien de jongleur, heeft iemand deze wel eens in het echt gezien?
Oke, thnx voor de reacties!! Ben der nog steeds nie uit of k em gah kope of nie... meer vanwege t geld want ik vind de bedels egt geweldig!!! Ik ben student en op het moment heb ik geen baantje dus ook nie veel inkomste.. behalve zorgtoeslag enz. gah wel wer eerdaags n baantje zoeke... ma omdak nu haast geen inkomste heb twijfel ik of k et wel moe doen... naja nog ff der over denke... wil em as k em neem eik. zaterdag hale!!
@ cattie : De kinderwagen kun je vaak op MP nog wel krijgen en anders bestellen in Denemarken. Pm me maar als je de link van die onlineshop wilt hebben.
Mooi dat je korting krijgt bij de juwelier. Zet de naam van die juwelier maaar niet openbaar hier want TB doet erg moeilijk tegen juweliers die korting geven. Ze weigeren dan om nog te leveren aan die juwelier.......
Op internet kwam ik een site tegen met "retired trollbeads". Ik zag daar een kuiken die uit het ei komt. Erg leuk, maar $ 329 gaat me wat te gek. edit: op ebay is het kuikentje aanzienlijk goedkoper.
[ Bericht 7% gewijzigd door cattie op 26-03-2008 21:09:15 ]
Inderdaad, het kinderwagentje komt bij mp vandaan. Daar kan je ook wel een aantal beads goedkoper halen. Die Yin Yang is ook mooi!
Ik ben er nog uit welke ik voor mijn verjaardagsgeld ga kopen, ik wil ook wel weer eens een ring hebben (of alletwee, heb veel gehad dus moet er wel iets mee kunnen doen)
ik kan morgen het vergeet-mij-nietje ophalen. Ben benieuwd. Als ie in het echt tegenvalt, dan hoef ik hem niet te kopen, ook al heeft de juwelier 'm voor mij besteld. Goede regeling!
Even een vraagje namens iemand anders: is de trollbeadketting inderdaad minder stevig dan de pandoraketting?
Ik weet niet hoe sterk de pandoraketting is, maar ik vind mijn trollbeadketting sterk genoeg hoor..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"