Ik zie er eigenlijk steeds andere kleurtjes inquote:Op woensdag 27 februari 2008 12:23 schreef deedeetee het volgende:
Dat is een hele mooie, fijn dat de andere juwelier zich wel netjes aan regels hield.
Wat voor kleuren hebben de steentjes?
Je ziet al verschil als je ze vergelijkt met de Pandorakralen - en die zijn ook nog relatief duur. Trollbeads zien er veel verzorgder en gedetailleerder uit. De glaskralen hebben diepere kleuren.quote:Op zondag 24 februari 2008 22:11 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik vind het niet lelijk hoor maar wel een beetje duurEn ik zou niet kunnen kiezen
Want ik zie wel eens dat soort kraaltjes voor 2 euro liggen en zoveel anders zijn ze volgens mij niet?
Ik heb ook verschillende armbanden om gehad, maar ze waren of te groot, of te klein. Dus is er een armband voor mij ingekort. Je kunt daar niks van zien, overigens.quote:Op zondag 24 februari 2008 23:47 schreef E.T. het volgende:
Mooi Arual![]()
Je had (of eigenlijk de juwelier) even de armbanden van de lengtes kunnen vergelijken. De ene TB van 15cm is de andere niet (zit soms wel een cm verschil tussen).
Smal polsje trouwens
Zo van: 'oh, dan kan ik net zo goed kralen kopen, want dan heb ik toch geen stoppertjes meer nodig.'quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:50 schreef Miss_S het volgende:
Toch nog 2 trollbeads gekregen van mijn moeder (nu is mijn armband bijna vol)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb ook nog 2 stoppertjes gekochtquote:Op woensdag 27 februari 2008 14:55 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Zo van: 'oh, dan kan ik net zo goed kralen kopen, want dan heb ik toch geen stoppertjes meer nodig.'
Wat 'n domme doosquote:Op zondag 9 maart 2008 14:24 schreef _Arual_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En een blauw-groep-paars-bruin-gele babytrol.
Ik werd nu bij de juwelier geholpen door een andere persoon. Was een beetje lullig. Ze had op een of andere manier begrepen dat ik deze armband in een week of twee, drie bij mekaar heb verzameld, maar niet waarom. Kijkt ze mijn man veelbetekenend aan 'Sommige vrouwen hebben ook zoooooooooo'n geluk!'![]()
Heb de armband gekocht met en erfenisje van mijn moeder. Tis maar wat je geluk noemt...... Wat dat betreft had ik 'm dus liever niet willen hebben...
Nou, ze had de knipoog naar mijn man achterwege mogen laten.quote:Op zondag 9 maart 2008 16:22 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja, stel je voor dat iemand het leuk vind dat je blijkbaar een mooie armband kan kopen. Die moet maar kunnen ruiken dat de aanleiding minder leuk was...
Dat is de blauwe zilverspoorquote:Op maandag 10 maart 2008 12:02 schreef Miss_S het volgende:
De melkweg is dat dezelfde die ik heb? (zie een paar posts naar boven)
Op de foto van 'De melkweg' die ik heb gemaakt, kun je beter het verschil zien'. De kraal die jij hebt is compleet gekleurd. Bij De melkweg zit de kleur aan de binnenkant van de kraal, en zit er een doorzichtige laag omheen...quote:Op maandag 10 maart 2008 12:02 schreef Miss_S het volgende:
De melkweg is dat dezelfde die ik heb? (zie een paar posts naar boven)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |