Het kan wel, maar zodra ze een rondje gemaakt hebben slaap je niet meer en mag je afgevoerd worden naar het ziekenhuis. Schijnt.quote:Op zondag 24 februari 2008 10:19 schreef dborhem het volgende:
Biologisch is het onmogelijk dat ze kunnen draaien,want als ik mijn biologie goed heb onthouden zitten er strengen aan bevestigd die het onmogelijk maken de ballen te draaien..
Oh.quote:Op zondag 24 februari 2008 10:28 schreef veldmuis het volgende:
Het kan wel, maar zodra ze een rondje gemaakt hebben slaap je niet meer en mag je afgevoerd worden naar het ziekenhuis. Schijnt.
Je ballen zoeken gewoon het meest comfortabele plekje/houding op. Heb ik ook, niks aan te hand.quote:Op zondag 24 februari 2008 07:50 schreef orca.rabas het volgende:
Gekke vraag:
Mannen van Nederland hebben jullie ook draaiende ballen?
Ik bedoel draaien ze rondjes in je zak?
Heb ik wat gemist met Biologie?
Of hebben mijn ouders mij wat vergeten te vertellen?
quote:Op zondag 24 februari 2008 10:28 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Het kan wel, maar zodra ze een rondje gemaakt hebben slaap je niet meer en mag je afgevoerd worden naar het ziekenhuis. Schijnt.
Ik denk dat jij als de sodemieter naar het ziekenhuis moet, wil jij later nog kinderen krijgen.quote:Bij een gedraaide bal (torsio testis in Latijn) is eigenlijk sprake van een draaing van de steel waaraan de testikel 'hangt'. Door die steel lopen, behalve de zaadleider, ook alle bloedvaten van en naar de testikel en bijbal. Bij sommige (jonge) mannen blijkt het ophangmechanisme niet goed ontwikkeld en kan de bal té ver doordraaien, waardoor de bloedvaten 'als bij het uitwringen van een vaatdoek' dichtgedraaid worden en de bloedtoevoer naar de testikel wordt afgeknepen. Deze situatie kan voorkomen bij jonge mannen tussen ruwweg 15 en 25 jaar, wanneer deze (eigenlijk aangeboren) afwijking door groei van de testikel aan het licht komt. E.e.a. resulteert acuut in hevige pijnklachten en ontstaat vaak tijdens lichamelijke inspanning. Snelle actie door een uroloog (binnen enkele uren) is noodzakelijk om de testikel te redden.
Hehehe. Lekker een beetje angst inboezemen.quote:Op zondag 24 februari 2008 10:48 schreef JK het volgende:
Die van mij liggen prima stil.
MAar hier wat van www.urolog.nl :
[..]
Ik denk dat jij als de sodemieter naar het ziekenhuis moet, wil jij later nog kinderen krijgen.
Fantastisch he?quote:Op zondag 24 februari 2008 10:49 schreef Baird het volgende:
[..]
Hehehe. Lekker een beetje angst inboezemen.
Yups, uit ervaringquote:
Nee en ja.quote:Op zondag 24 februari 2008 10:28 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Jij zit hele dagen te kijken naar de draaiende ballen van je kinderen?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 07:08 schreef orca.rabas het volgende:
Maar ze draaien wel. Echt waar.
Ik heb 2 kinderen en ze draaien al heeel lang.
Geloof me, als ze echt rondjes zouden maken zo dat ze de zaadleider (of hoe het ook mag hetenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 07:08 schreef orca.rabas het volgende:
Maar ze draaien wel. Echt waar.
Ik heb 2 kinderen en ze draaien al heeel lang.
Dat hoort in principe niet te kunnen, maar ik hoor het wel vaker.quote:Op zondag 2 maart 2008 19:29 schreef Bootje84 het volgende:
klopt het dat het "normaal" is dat je ook je ballen "uit" je balzak kan verplaatsen naar je lies? dus zeg maar omhoog.. of moet dat na een tijdje dichtgroeien oid?
quote:Op zondag 2 maart 2008 19:29 schreef Bootje84 het volgende:
klopt het dat het "normaal" is dat je ook je ballen "uit" je balzak kan verplaatsen naar je lies? dus zeg maar omhoog.. of moet dat na een tijdje dichtgroeien oid?
Ja zelfs ik als vrouw zijnde weet dat.quote:
quote:Op zondag 24 februari 2008 10:28 schreef veldmuis het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |