quote:Op zondag 24 februari 2008 00:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Idols 2 zongen ze When you think of me, beiden.
Enge foto zeg. Staan ze allebei niet sympathiek op.quote:Op zondag 24 februari 2008 00:25 schreef BVO het volgende:
Ik vond de banner van www.Idols.nl wel leuk voor in de OP, maar ik wil die halve finale tekst er niet op.
Iemand die het eruit kan shoppen?
[ afbeelding ]
Nu is het duidelijker dat het een latere ingeving wasquote:Op zondag 24 februari 2008 00:28 schreef Greys het volgende:
Dat had ik ook best in de vorige post kunnen zetten, eigenlijk![]()
Jij hbt liever het "Ik hoop dat jij wintttttttttttttttt" van Jim en Jamai?quote:Op zondag 24 februari 2008 00:29 schreef Marble het volgende:
[..]
Enge foto zeg. Staan ze allebei niet sympathiek op.
Dat was wel aandoenlijk amicaal en broederlijkquote:Op zondag 24 februari 2008 00:31 schreef BVO het volgende:
[..]
Jij hbt liever het "Ik hoop dat jij wintttttttttttttttt" van Jim en Jamai?.
En slightly gay van Jamai bedenk ik me nuquote:Op zondag 24 februari 2008 00:31 schreef Marble het volgende:
[..]
Dat was wel aandoenlijk amicaal en broederlijk.
Maar ondertussen wel liggen soppen op Jimmy 's nachts in z'n bedje.quote:Op zondag 24 februari 2008 00:32 schreef Marble het volgende:
[..]
En slightly gay van Jamai bedenk ik me nu. Maar die zat toen nog in de closet.
Dat hoop ik ook héél erg!quote:Op zondag 24 februari 2008 00:31 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik hoop dat ze deze keer voor beiden een ander liedje kiezen.
Maar hij had toen toch verkering met Dewi? Ik zou ook soppen op Jims bed hoor, maar Jamai lijkt me geen vreemdgaand type.quote:Op zondag 24 februari 2008 00:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar ondertussen wel liggen soppen op Jimmy 's nachts in z'n bedje.
Het lijkt me juist een soort Nigel, zo'n stiekeme valse die z'n pik achterna loopt.quote:Op zondag 24 februari 2008 00:34 schreef Marble het volgende:
[..]
Maar hij had toen toch verkering met Dewi? Ik zou ook soppen op Jims bed hoor, maar Jamai lijkt me geen vreemdgaand type.
Wat een Gordon-opmerkingquote:Op zondag 24 februari 2008 00:55 schreef TheVulture het volgende:
Nikki - All my Life : Zo die zingt even Jacqueline van Krezip naar huis
Helemaal mee eens, ik word schijtziek van Gordons vergelijkingen met de echte artiest, naar zijn woorden hebben deze drie al de halve muziekwereld naar huis gezongen.quote:Op zondag 24 februari 2008 00:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat een Gordon-opmerking. Bovendien niet eens waar.
we zijn het eensquote:Op zondag 24 februari 2008 00:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat een Gordon-opmerking. Bovendien niet eens waar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |