Maar toen was ie pas 18 hoor !! Nu zou ie dat vast echt niet meer doen ....quote:Op zondag 24 februari 2008 00:53 schreef riri het volgende:
wat een verhaal weer van Huub....altijd weer die agressiviteit....ontslagen omdat hij kwaad werd en door een handgemeen met de eigenaar de barkruk pakte en hem daarmee aan wou vallen....doordat de vriendin van die man ertussen sprong brak die vriendin d'r arm door die barkruk
Ik weet zeker dat hij zijn muis in zijn hand heeftquote:
Die eikel met hersenen was van mij. Onjuiste conclusiequote:Op zondag 24 februari 2008 00:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, ik vind het maar een liederlijke bedoening in de COS momenteel hoor. Eikels met hersenen, filmtips vol geaderde penissen... en dat alleen maar omdat Huub saaie anekdotes zit te vertellen
Slaap lekker, eikeltjequote:Op zondag 24 februari 2008 00:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die eikel met hersenen was van mij. Onjuiste cickusieZal wel met mijn subjectieviteit te maken hebben.
![]()
Groejes Fok![]()
Truste en tot morgen
sweet dreamsquote:Op zondag 24 februari 2008 00:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die eikel met hersenen was van mij. Onjuiste cickusieZal wel met mijn subjectieviteit te maken hebben.
![]()
Groejes Fok![]()
Truste en tot morgen
Jij gaat je op de tv concentrerenquote:Op zondag 24 februari 2008 00:50 schreef petraa het volgende:
B en A: welterusten iedereen!
Gadver wat een walgelijk stel
Heb mjn schrijffoutjes verbeterd, maar je reactie vind ik niet erg positiefquote:
Dan probeer ik het nog een keer: slaap lekker Ruudjequote:Op zondag 24 februari 2008 00:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heb mjn schrijffoutjes verbeterd, maar je reactie vind ik niet erg positief
Stoeienderwijs geeft Brian Amanda een paar petsen!quote:Op zondag 24 februari 2008 00:58 schreef Borga het volgende:
[..]
Jij gaat je op de tv concentreren![]()
(sorry on topic please)
Jawel, maar ze hebben fftjes voorspelquote:Op zondag 24 februari 2008 00:52 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Vanvond geen tent voor de verandering?
quote:Op zondag 24 februari 2008 01:01 schreef Prospera het volgende:
[..]
Jawel, maar ze hebben fftjes voorspel
Was wel kort zo te zien ..
edit: wel kort maar ok.
Als ik die 2 bezig zie moet ik altijd denken aan de eerste keer dat ik seks had. Dat is geen compliment.quote:Op zondag 24 februari 2008 01:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Heeft Brian onder de dekens de verkeerd afslag genomen ?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |