Dezequote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:00 schreef Svensational het volgende:
Straks komt de lekkere zus van Nikki!
Ja, want de vriend van Charlene stemt vast op haar zodat hij een wii kan winnenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Beter dan 200x sms' en iig. Dan kun je die wii gewoon kopen
ja stem dan op je favoriet ofzo... dit is hetzelfde als "ik weet niet" smsen naar een ja nee bel spelletjequote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
Ze wil de wii zegt ze toch!
Lekker wijf tochquote:
Joh, de winnaar is allang bekend, maar ik zeg maar nixquote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:04 schreef Re het volgende:
[..]
ja stem dan op je favoriet ofzo... dit is hetzelfde als "ik weet niet" smsen naar een ja nee bel spelletje
"01:00 date met LS"quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:06 schreef W-A het volgende:
Wat heeft Wendy op haar pols staan ??
Dat is helemaal niet hetzelfdequote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:04 schreef Re het volgende:
[..]
ja stem dan op je favoriet ofzo... dit is hetzelfde als "ik weet niet" smsen naar een ja nee bel spelletje
Ik denk het wel, ze lijkt me vrij saai, de wii is tofferquote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, want de vriend van Charlene stemt vast op haar zodat hij een wii kan winnen!
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet hetzelfde! Als je dat doet, weet je zeker dat je sms-je weggegooid geld is, nu maakt het haar geen ruk uit wie er wint aangezien ze ze alledrie goed vindt, dus dat is niet haar reden om te stemmen, maar ze wil de wii winnen.
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk het wel, ze lijkt me vrij saai, de wii is toffer
jawel. buk maarquote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:10 schreef alwaysthebest het volgende:
Leuk om jullie eens met kleren aan te zien.
Flauwer kan gewoon niet.
Dezequote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:07 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind de broer van Robert Jensen wel aantrekkelijk.
jij zat vroeger ook zeker in the short busquote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet hetzelfde! Als je dat doet, weet je zeker dat je sms-je weggegooid geld is, nu maakt het haar geen ruk uit wie er wint aangezien ze ze alledrie goed vindt, dus dat is niet haar reden om te stemmen, maar ze wil de wii winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |