quote:
Op zondag 24 februari 2008 22:47 schreef BVO het volgende:Muzikaal met kilometers voorsprong de beste van deze 3, qua totaalplaatje bleef ze net wat achter. Voor mij persoonlijk niet, vond d'r geweldig, maar ik vind het overall gezien terecht dat ze binnen deze Idols 3e wordt.
Als zij zich echter ontwikkelt weet ik zeker dat ze absoluut het verst gaat komen van deze 3. Haar muzikale basis vind ik veel groter dan de anderen en ook qua persoon kan ze nog het meeste groeien.
Shut up and Drive was briljant, een van de beste performances deze Idols.
Ik denk dat dat de beste uitleg is

! Ze is natuurlijk ook nog maar 19, dus het kan alleen nog maar beter worden!
Krijg nog steeds kippenvel van haar stukje van Wild Horses in de opening (mooi liedje trouwens), als die piano begint en dan haar zang in de studio zeg maar!
quote:
Op maandag 25 februari 2008 09:56 schreef Nick-GizMo het volgende:Wat was dat nummer tijdens dat filmpje, waarin ze alle hoogtepunten laten zien?
kan er niet op komen, en kan dat filmpje ook niet terug vinden atm..
Op rtlgemist.nl staat de complete uitslag, dus heb eventjes gekeken! Het is het nummer Just Hold Me (hoe toepasselijk

) van Maria Mena!
Charlene was vanochtend trouwens te gast bij Giel op 3fm en ze zong daar Just Fine (heeel erg goed om 8 uur 's ochtends!). Heel toevallig was Colbie Caillat ook te gast en die was nogal onder de indruk van Charlene's versie van Bubbly! Zelf deed ze 't live wel wat minder daarna, maar goed toen was het ook nog maar half 9 's ochtends!
KLIK HIER[ Bericht 12% gewijzigd door Hockeylotje op 25-02-2008 18:19:25 ]