Volgens mij ergert hij zich kapot aan haar kinderachtige gedrag maar ja, het hokje rulezzzz en Huub doet mee aan het script. Ik vind dat zo jammer, hij zou zijn kont eens tegen de krib moeten gooien, dan maar niet neuken.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:53 schreef mazaru het volgende:
Ik kan Huub maar niet betrappen op verliefde blikken naar Claire
[ afbeelding ]
Is dat je nog nooit eerder opgevallen? Veel users denken dat er constant aanwijzingen gegeven worden, ze kunnen zelf nl niks onthouden qua script.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:59 schreef wie.. het volgende:
Ik zit all een tijdje naar A en B te kijken ze kijken constant naar de plasma ..
Ik dacht dat Huub had toegegeven dat het alleen maar spel is.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:53 schreef mazaru het volgende:
Ik kan Huub maar niet betrappen op verliefde blikken naar Claire
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:06 schreef Marrije het volgende:
Ik schakel net in, en wat zie ikAmanda is niet meer de enige met een pruik, Brian heeft er ook één op
ik geloof ook niet dat er veel dingen zijnn die mike wel kan onthouden.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:12 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Mike is zn PIN-code vergeten bij het checken van zn saldo laatst
hiep hiep hoera!!!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:15 schreef Kinga het volgende:
Claire =![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan het niet anders zeggen.
20.000ste post
Gefeliciteerd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |