quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ben het hier helemaal mee eens![]()
al ben ik dan een man![]()
Hij doet lekker mee op de maat van de muziek op dit moment.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:26 schreef mazaru het volgende:
Dit figuur heeft ook heel wat hersencellen tekort
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:32 schreef mazaru het volgende:
Dit is echt geen subtiele lichaamstaal meer![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hij is toondoof dus denkt hij dat hij wereldnummers speelt.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik snap niet dat Brian nooit boos wordt op zijn gitaar omdat er nooit uit komt wat eruit moet komen.
Dat waren toch geheime boodschappen aan Kenneth?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik snap niet dat Brian nooit boos wordt op zijn gitaar omdat er nooit uit komt wat eruit moet komen.
Dezelfde cap, dezelfde reaktiequote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:48 schreef beequeen het volgende:
Ik word hier toch redelijk onpasselijk van.
[ afbeelding ]
Is eigenlijk toch wel normaal voor een weekend.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:44 schreef coldstar het volgende:
Er gebeurd weinig tot helmaal niet in de villa. Amanda is aan het douche, Brain zit een beetje te pingelen op zijn gitaar. Eric is zijn ervaringen van gisteren aan het vertellen. Hij voelde zich ziek, dacht dat hij gedrogeerd was. Jaap zit er ook een beetje verveeld bij en Claire blijft Huub aaien. Ik ben benieuwd hoe lang hij dit leuk blijft vinden....
Die kunnen het niet uitzetten, dat is lulliger.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dezelfde cap, dezelfde reaktie![]()
Zouden ze bij de redactie hier ook niet zo op reageren?
Dat meisje moet voor haar eigen veiligheid die villa uit.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:51 schreef 2live het volgende:
[..]
Die kunnen het niet uitzetten, dat is lulliger.![]()
Het meiske is gewoon verliefd, of ze heeft zin in sex, dat kan ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |