quote:Op zaterdag 8 maart 2008 06:53 schreef PizzaSalami het volgende:
Met afstand de beste buitenlandse speler die ik ooit in Nederland AJAX 1 heb mogen aanschouwen en lag ik te slapen toen Sladan bij Ajax speelde.
Jammer dat ook hij een tikkeltje te lang doorgaat.
quote:
De argumenten zijn zo enorm sterkquote:
quote:
Wat tong80 zegt dus.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:59 schreef Nieuwschierig het volgende:
De Jari-jaren waren de beste jaren. Dat was de generatie van de Godenzonen met voetbal zoals ze het nergens in Europa konden spelen. Bayern en Real werden van het veld af geblazen. En Jari was overal.
ik besteed tegenwoordig geen tijd meer aan die zinloze discussies met jou. Zonde van mijn tijd.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
De argumenten zijn zo enorm sterk
Jammer dat ie niet na Liverpool is gestopt, want sindsdien is het een grapquote:Op zondag 9 maart 2008 18:16 schreef Tommeke het volgende:
[..]
, heb jij, in de toptijd van Litmanen, Ajax zien spelen? Die vent was zo verschrikkelijk goed, en idd overal en altijd op de juiste plaats
Maradona veroverde de wereld na Napoli ?quote:Op zondag 9 maart 2008 21:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Jammer dat ie niet na Liverpool is gestopt, want sindsdien is het een grap
Daar heb ik het niet over, dat hij te lang doorgaat vind ik ook, desondanks is het wel een vette heldquote:Op zondag 9 maart 2008 21:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Jammer dat ie niet na Liverpool is gestopt, want sindsdien is het een grap
Absoluut. Wat waren we toen ontzettend goed.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:22 schreef Nieuwschierig het volgende:
Misschien wel de beste wedstrijd ooit van het team rond nr. 10 Jari Litmanen:
22-11-1995 Real Madrid - Ajax
Werd het seizoen daarvoor kampioen in Spanje, het seizoen erna ook. Zijn niet dezelfde teams geweest, maar ze konden dus heus wel voetballenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Raul was 12, Redondo top en Laudrup zwaar over de top heen
Was gewoon een heel matig Real, een van de slechtste van de laatste 30 jaar
Dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En dat seizoen werden ze 6e, en laat het nu net omdat seizoen gaan en niet om het seizoen ervoor en dat seizoen erna
Slechtste resultaat sinds 78
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |