Vosss!! Was jij toen niet een tijdje spoorlooos?? Welkom terug!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:52 schreef vosss het volgende:
Godverdomme, ik kon me neit goed concentreren met al die boeren om me heen.!
Ze was redelijk, op zn best.
of jennifuhrquote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:28 schreef Maikuuul het volgende:
Wat voor hoer is dat wijf danshittt
Je zou je dochter zo op internet zien
quote:
Wantquote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:32 schreef Maikuuul het volgende:
[..]Nah zoiets zou ze nooit doen.
Dat wijf in dat filmpje probeerd haar vriend te pwnen, maar ze pwnt zichzelfheerlijk
Gekke boeren, kontneuken lekkerder vinden dan fellatioquote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik versta wel een beetje boers.. 't komt neer op dit:
KONTENEUKEUHHHH KONTENEUKEUHHHH KONTENEUKEEEEEEEUHHHH
*proest*quote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Gekke boeren, kontneuken lekkerder vinden dan fellatio
Een paar duizend mensen met internet.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:34 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Want
Net zo is het overigens, als je haar een hoer noemt(want wat is het verschil tussen een one-night-stand en dit?)
En dat maakt haar een hoer?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:38 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Een paar duizend mensen met internet.
Een karrenvracht aan zelfwaardigheid.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:34 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Net zo is het overigens, als je haar een hoer noemt(want wat is het verschil tussen een one-night-stand en dit?)
Oh, je hebt gelijk. Eigenlijk is het heel normaal dat je aan iemands geslachtsdeel zit te zuigen terwijl je weet dat er een tiental camera's om je heen je belabberde pijpbeurt aan het registreren zijn.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:38 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
En dat maakt haar een hoer?
Het is 'maar' een pijpbeurt...keleertig....
Van pijpen word je niet zwanger.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:43 schreef calabi_yau het volgende:
Wel leuk voor het nageslacht overigen.
Dit keer heeft ie iig bewijsquote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:45 schreef Meddo het volgende:
boertje zal zich wel heel populair voelenkan ie maandag weer sterke verhalen vertellen op zijn werk (zal wel in de bouw zitten
)
't was volgens mij al algemeen bekend dat boeren een wansmaak hebben, toch?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Gekke boeren, kontneuken lekkerder vinden dan fellatio
Nogmaals: waar maakt dat haar een hoer?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:46 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Oh, je hebt gelijk. Eigenlijk is het heel normaal dat je aan iemands geslachtsdeel zit te zuigen terwijl je weet dat er een tiental camera's om je heen je belabberde pijpbeurt aan het registreren zijn.
Hee mijn idee als avatarquote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:45 schreef Meddo het volgende:
boertje zal zich wel heel populair voelenkan ie maandag weer sterke verhalen vertellen op zijn werk (zal wel in de bouw zitten
)
sterke verhalen? dat sterk valt wel mee toch, hij zal hoogstens haar kwaliteiten een beetje opfleurenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:45 schreef Meddo het volgende:
)
Het feit dat ze een intieme handeling bij een wildvreemde verricht, voor het oog van duizenden mensen en ook nog eens tientallen schreeuwenden eencelligen, geeft een béétje het idee of ze het kunstje nog wel een keer of wat zou herhalen.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:50 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Nogmaals: waar maakt dat haar een hoer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |