Nu moet ik omschahekelen naar een ander jongen pff geen zin in om aankomend vrijdag met hem te gaan flirten pff.quote:Op maandag 25 februari 2008 23:55 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Jouw liefdesleven is een onontdekte natuurconstante..
hijs om de 4 minuten weer verliefd op iemand anders dus alles kan bij hemquote:Op maandag 25 februari 2008 23:59 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Maar hoe kun je verliefd zijn op vier jongens tegelijk?Of snap ik het nou niet?
.
Ik ben op geen enkel van hun verliefd. Zijn gewoon types die ik aantrekkelijk vind meer niet. ik ben maar op een 1 jongen verliefd de gevoelens zijn niet wederzijds helaas.quote:Op maandag 25 februari 2008 23:59 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Maar hoe kun je verliefd zijn op vier jongens tegelijk?Of snap ik het nou niet?
.
Ik wou alleen met hem naar bedquote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:54 schreef Yonah het volgende:
hmz, mijn toekomstige vriendje is een stuk romantischer
viespeuk!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 01:06 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik wou alleen met hem naar bed.
maar ja eff zonder dollen niet eens een grijntje fatsoen jeugd van tegenwoordig hehe. Ik date met een en pas als het niks wordt met diegene ga ik naar een ander, hoewel langzamerhand al dat suf gedate voor prince charming ook mijn keel uitkomt.quote:
maar liefje..quote:Op dinsdag 26 februari 2008 01:14 schreef samjustme het volgende:
[..]
maar ja eff zonder dollen niet eens een grijntje fatsoen jeugd van tegenwoordig hehe. Ik date met een en pas als het niks wordt met diegene ga ik naar een ander, hoewel langzamerhand al dat suf gedate voor prince charming ook mijn keel uitkomt.
Mannen zijn bagger conclusie!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 01:20 schreef Yonah het volgende:
[..]
maar liefje..
wij van de oude stempel hebben nog normen en waarden
Ik merk het zelf ook, dat mensen rustig met 4 of 5 mensen tegelijk "serieus" daten..
hoe serieus kun je dan zijn denk ik zo
Och, je kunt het beste verschillende ijzers in het vuur hebben, niet?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 01:20 schreef Yonah het volgende:
[..]
maar liefje..
wij van de oude stempel hebben nog normen en waarden
Ik merk het zelf ook, dat mensen rustig met 4 of 5 mensen tegelijk "serieus" daten..
hoe serieus kun je dan zijn denk ik zo
Ik ben alleen trouw aan mijn eigen ik, en dat vind ik wel best zoquote:Op dinsdag 26 februari 2008 01:33 schreef Yonah het volgende:
ohh.. ik ben altijd trouw :S
verschillende ijzers in t vuur hmz?
ik zou ze door de war halen
Hoeveel heb je gescoord afgelopen maand danquote:Op dinsdag 26 februari 2008 01:43 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik ben alleen trouw aan mijn eigen ik, en dat vind ik wel best zo.
Ja ik ga me hier een beetje en plein publique verslag doen van mijn escapadesquote:Op dinsdag 26 februari 2008 01:49 schreef samjustme het volgende:
[..]
Hoeveel heb je gescoord afgelopen maand dan.
Zero dusquote:Op dinsdag 26 februari 2008 01:51 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ja ik ga me hier een beetje en plein publique verslag doen van mijn escapades.
Nee nee nee, straks word ik door het hele topic verketterd, ik pas wel op.quote:
Sam, je moet toch weten dat iemand van mijn kaliber niet snel zero op het rekest krijgt. Het feit dat ik het niet van de daken schreeuw betekent niet dat er niets gebeurt, ik ben ook een mens ( op zijn tijd) met behoeftenquote:
Slaap niet, en daar heb ik echt behoefte aanquote:Op dinsdag 26 februari 2008 02:03 schreef Yonah het volgende:
behoeftes zijn overrated...
Spreid je winkansen!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 01:14 schreef samjustme het volgende:
[..]
maar ja eff zonder dollen niet eens een grijntje fatsoen jeugd van tegenwoordig hehe. Ik date met een en pas als het niks wordt met diegene ga ik naar een ander,
En welk kaliber zou dat moeten zijn?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 01:57 schreef Zakje het volgende:
[..]
Sam, je moet toch weten dat iemand van mijn kaliber niet snel zero op het rekest krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |