ja vind ik ook. Hij maakt hem maar even waar ik bij sta.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:39 schreef tipsch het volgende:
[..]
BB US!??je moet die pc maak meneer maar eens heel streng toespreken dan
![]()
anders leen je mijn lappie ff, kun je meteen mijn msn-blogs lezen...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:43 schreef itsme het volgende:
[..]
ja vind ik ook. Hij maakt hem maar even waar ik bij sta.![]()
Dit kan niet hoor.
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
anders leen je mijn lappie ff, kun je meteen mijn msn-blogs lezen...
Lekker dan, toch leuk juist.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja mijn ex, werd niet goed van mijn gekwetter zodra ik mijn ogen opendeed...en mijn mond dus ook![]()
Als je het niet vertrouwt, kun je altijd vragen of hij je even wil bellen zodra aan de klus gaat beginnen. Kom je even langs. Ik heb ook echt slechte ervaringen met PC maak meneren hoor. Die doen dat ook niet helemaal voor niets he.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:43 schreef itsme het volgende:
[..]
ja vind ik ook. Hij maakt hem maar even waar ik bij sta.![]()
Dit kan niet hoor.
ach ja...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:48 schreef tipsch het volgende:
[..]
Lekker dan, toch leuk juist.Hij heeft dus nooit een goed oor ontwikkeld voor vrolijk gebazel, jammer.
Is dat de ex-vriend waar je een jaartje geleden mee was?
Gehertje..brengt je wel ff..quote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:47 schreef Talitha het volgende:
Kee, ik ga wel weer richting herberg...![]()
Nathaliequote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:57 schreef Lobasca het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=9KhZYCJRwoY
Vanavond!!!![]()
David Bowie doet me altijd beetje denken aan Wir Kinder vom Bahnhof Zooquote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:57 schreef Lobasca het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=9KhZYCJRwoY
Vanavond!!!![]()
Deze dan maar doen?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:30 schreef Manu82 het volgende:
[..]
David Bowie doet me altijd beetje denken aan Wir Kinder vom Bahnhof Zoo
Fantastisch boek !quote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:30 schreef Manu82 het volgende:
[..]
David Bowie doet me altijd beetje denken aan Wir Kinder vom Bahnhof Zoo
Oh yeah babyquote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Deze dan maar doen?![]()
http://www.youtube.com/watch?v=a7UN19cRI0s
Hey dakhaas, was jij ook geband?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:40 schreef Inodder het volgende:
IK BEN WEER VRIJ
Bedankt Yvonne beter laat dan nooit zullen we maar denken![]()
vond boek ook indrukwekkend, ook wel interessant om te lezen hoe het dan met Christiane F. later vergaan is.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Fantastisch boek !
Hoopte daar bij dat station in Berlijn een glimp op te vangen van die rauwe, gevaarlijke en fascinerende wereld, maar het is daar helemaal clean.
Beetje jammer dat Berlijn Berlijn niet meer is na die eenwording....Die stad had toen iets magisch, je werd er naar toe getrokken.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Fantastisch boek !
Hoopte daar bij dat station in Berlijn een glimp op te vangen van die rauwe, gevaarlijke en fascinerende wereld, maar het is daar helemaal clean.
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Beetje jammer dat Berlijn Berlijn niet meer is na die eenwording....Die stad had toen iets magisch, je werd er naar toe getrokken.
Die muur was natuurlijk wel een "extraatje" ja.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Beetje jammer dat Berlijn Berlijn niet meer is na die eenwording....Die stad had toen iets magisch, je werd er naar toe getrokken.
Destijds was Berlijn een pareltje waar maar men maar geld in bleef pompen, lkosten noch moeite werden gespaard en het mocht wat kosten, zo'n kapitalistische ster midden in communistisch Oost-Duitsland. Nu moeten ze toch meer met een huishoudboekje gaan werken.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Was denk ik niet echt een goed plan om de scheiding te behouden, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |