abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 maart 2008 @ 14:48:02 #151
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_57174515
Om 1300 kwam ik bij hem "Wil je p.." springt gelijk blij overeind lalala hij mag weer naar buiten. Daarna een boterham met leverpastei en het zit er nog steeds in

Net opgehangen met de assistente, ze denkt dat er wel wat voor zijn misselijkheid is dus ik ga straks mijn tante bellen om vanavond langs te gaan.

En degene die nog het in zijn achterlijke hoofd durft te halen om te zeggen dat ik, nee wíj, zo egoistisch zijn om Max te laten creperen voor ons eigen gewin, oh you better watch it.

En parket gelukkig ja . En wat deeltjes kots over mijn laken en over een handdoek en over nog één
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_57175475
Wel, men kan in ieder geval nooit zeggen, dat je er niet bent voor je hond.
In mijn ogen ben je een kanjer.
  woensdag 5 maart 2008 @ 16:52:03 #153
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_57176962
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 15:35 schreef chatter het volgende:
Wel, men kan in ieder geval nooit zeggen, dat je er niet bent voor je hond.
In mijn ogen ben je een kanjer.
[afbeelding]
Dankje Ik hoop dat Max het ook zo ziet

Net de DA weer gebeld, was vergeten te vragen of Max per se mee moet, maar dat hoeft gelukkig niet. Wel moet het voor 1900 dus net tante gebeld en om half 7 is ze hier

Water en boterham zit nog steeds in zn lichaam.
  woensdag 5 maart 2008 @ 17:47:48 #154
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_57178033
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 14:48 schreef Harajuku. het volgende:
Om 1300 kwam ik bij hem "Wil je p.." springt gelijk blij overeind lalala hij mag weer naar buiten. Daarna een boterham met leverpastei en het zit er nog steeds in

Net opgehangen met de assistente, ze denkt dat er wel wat voor zijn misselijkheid is dus ik ga straks mijn tante bellen om vanavond langs te gaan.

En degene die nog het in zijn achterlijke hoofd durft te halen om te zeggen dat ik, nee wíj, zo egoistisch zijn om Max te laten creperen voor ons eigen gewin, oh you better watch it.

En parket gelukkig ja . En wat deeltjes kots over mijn laken en over een handdoek en over nog één
yuk hondenkots meurt zo

Eet hij het ook nog weer op? dat flikt mijn dikzak soms
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  woensdag 5 maart 2008 @ 19:52:48 #155
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_57180675
Qwea, soms at ie het inderdaad op, maar de laatste keren heb ik het hem niet meer zien doen

Vanmiddag dus brood leverpastei, vanavond ook, en nu net met een pil erin. na elke boterham heeft ie ook gedronken soit.

Heb met tante overlegd, en ik ga vanavond ook weer eerder naar boven en Jazz weer in de slaapkamer. Als ik er bij blijf komt ie steeds naar me toe, maar wij vinden dat hij moet rusten en als ie alleen is slaapt ie tenminste. Jazz raust door de kamer en kliert Max dus die vermaakt daarom nu weer in de slaapkamer. En ja, ruime kamer, spelen, eten, drinken, kattebak en bovenal een bed waar hij stiekem op kan slapen. Dus het is niet zielig ofzo.
  woensdag 5 maart 2008 @ 20:00:54 #156
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_57180856
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 19:52 schreef Harajuku. het volgende:
Qwea, soms at ie het inderdaad op, maar de laatste keren heb ik het hem niet meer zien doen

Vanmiddag dus brood leverpastei, vanavond ook, en nu net met een pil erin. na elke boterham heeft ie ook gedronken soit.

Heb met tante overlegd, en ik ga vanavond ook weer eerder naar boven en Jazz weer in de slaapkamer. Als ik er bij blijf komt ie steeds naar me toe, maar wij vinden dat hij moet rusten en als ie alleen is slaapt ie tenminste. Jazz raust door de kamer en kliert Max dus die vermaakt daarom nu weer in de slaapkamer. En ja, ruime kamer, spelen, eten, drinken, kattebak en bovenal een bed waar hij stiekem op kan slapen. Dus het is niet zielig ofzo.
Goedzo. Hopen dat de misselijkheids pil gaat werken

Ik vroeg me altijd af he ; blijft leverpastei niet aan zn gehemelte plakken? baloe heeft ooit een broodje pindakaas gejat van mn bord, en dat bleef wél plakken
  woensdag 5 maart 2008 @ 20:04:42 #157
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_57180927
Nee, nog geen last van gehad. En sinds dat witte brood, hij krijgt normaal bruin, eens vast bleef zitten check ik wel elke keer
  woensdag 5 maart 2008 @ 20:05:43 #158
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_57180949
Grappig trouwens hoe wij elkaar altijd negeerden tot we één raakvlak bleken te hebben
  woensdag 5 maart 2008 @ 20:07:33 #159
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_57180978
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 20:04 schreef Harajuku. het volgende:
Nee, nog geen last van gehad. En sinds dat witte brood, hij krijgt normaal bruin, eens vast bleef zitten check ik wel elke keer
Goedzo Anders blijft hij straks "duwen" met zn tong
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 20:05 schreef Harajuku. het volgende:
Grappig trouwens hoe wij elkaar altijd negeerden tot we één raakvlak bleken te hebben
Ja Maar je bent best schattig
  woensdag 5 maart 2008 @ 20:32:27 #160
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_57181647
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 20:07 schreef Qwea het volgende:

[..]

[afbeelding] Goedzo [afbeelding] Anders blijft hij straks "duwen" met zn tong [afbeelding]
We hebben een kenner
[..]
quote:
Ja [afbeelding] Maar je bent best schattig [afbeelding]
Stiekem jij ook wel, maar dont tell anyone. Ik heb een reputatie hoog te houden.
  woensdag 5 maart 2008 @ 20:36:37 #161
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_57181772
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 20:32 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

We hebben een kenner [ afbeelding ]
[..]
[..]

[ afbeelding ]Stiekem jij ook wel, maar dont tell anyone. Ik heb een reputatie hoog te houden.
hey, anders ik wel

En ja, een kenner. Ik kon toen met mn vingers alles gaan lospeuteren en uiteindelijk zelfs de pindakaas eraf schrapen met mn vingers. Was wel een goede les, want hij doet het vast niet weer

Hoest met Maxie nu? Gaat het al besser? Ik vond het zo briljant hoe hij zeiknat die kamer inliep
  woensdag 5 maart 2008 @ 20:40:58 #162
121108 Woldo
Het enige echte Bier.
pi_57181930
Hmm eeuwen niet op Fok! geweest, verveel me en denk ga weer eens rondkijken zie ik dit

Max is een leuke hond, zal zijn gezicht nooit vergeten die ene nacht toen ik naar huis ben gegaan zeg maar :A Echt zo van.. wtf zijn jullie aan het doen, wou die nog mee naar buiten lopen ook hehe

Maare sterkte Kay
I'm not deaf or blind, I'm just ignoring you.
oO<
  woensdag 5 maart 2008 @ 20:41:59 #163
121108 Woldo
Het enige echte Bier.
pi_57181972
Oke.. ik ben dus compleet de Fok smileys vergeten Excuse me
oO<
  woensdag 5 maart 2008 @ 20:47:17 #164
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_57182136
Max gaat dood en jouw reactie is ?

@ Qwea, ik zit al boven en ga zo weer even beneden kijken. Maar brood en water van 1300 zit e rnog steeds in dus ik heb goede hoop. Tante zei ook al "Hij is inderdaad nog erg in de benen, opgewekt. Dit lijkt me niet zoals vorige keren" Dus ik ga ervan uit dat het nog goed is tot mijn ouders thuis komen
  woensdag 5 maart 2008 @ 20:48:37 #165
121108 Woldo
Het enige echte Bier.
pi_57182174
Nee dat is et niet, ik tikte et via QuickReply en die msn smiley is hier niet de juiste smiley.
oO<
  woensdag 5 maart 2008 @ 20:50:04 #166
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_57182197
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 20:48 schreef Woldo het volgende:
Nee dat is et niet, ik tikte et via QuickReply en die msn smiley is hier niet de juiste smiley.
Ah, okay. Ik dacht dat je op :K doelde. Dankje, je weet dat Max mijn wereld is.
  woensdag 5 maart 2008 @ 20:56:15 #167
121108 Woldo
Het enige echte Bier.
pi_57182378
Ahuh I know, dit was dus wat je bedoelde met belangrijke zaken of iets in die trant waar je het over had een Hyves een paar weken geleden.
oO<
  woensdag 5 maart 2008 @ 21:08:35 #168
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_57182668
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 20:47 schreef Harajuku. het volgende:
Max gaat dood en jouw reactie is ?

@ Qwea, ik zit al boven en ga zo weer even beneden kijken. Maar brood en water van 1300 zit e rnog steeds in dus ik heb goede hoop. Tante zei ook al "Hij is inderdaad nog erg in de benen, opgewekt. Dit lijkt me niet zoals vorige keren" Dus ik ga ervan uit dat het nog goed is tot mijn ouders thuis komen
mooi zo Slapende maxie's
  woensdag 5 maart 2008 @ 21:36:37 #169
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_57183452
'k Loop de kamer in, Max zat al half overeind, en stond gelijk op Dus vroeg ik hem maar of hij nog even wilde plassen en natuurlijk JAJAJAJ Weer binnen likte hij een kruimel ofzo van de grond dus ik denk hmm, hmm. Broodje dan maar? Wilde eik wachten tot een uur of 2300, maar als hij honger heeft, en nog steeds niet gekotst, doe maar dan.

Normaal gesproken als ie met leverpastei heeft gehad en je biedt hem brood zonder aan krijg je Maar nu at ie t ook zonder.

Ook één en al kwispel hè. De hele tijd. Hij doet geen vlieg kwaad, ziet geen kwaad in mensen/honden/dieren whatever. Hij zou niemand kwaad doen. En jezus, ik weet verder even niet wat te typen. Het is zo ontzettend oneerlijk. Hij verdient zó veel meer, echt.
  woensdag 5 maart 2008 @ 21:38:23 #170
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_57183503
En natuurlijk, staat ie nog blij in de keuken. Kwispelen, oren omhoog, vragende blik "Waar ga je heen? Zie je me niet?" Was al een keer terug gelopen maar ik weet gewoon dat het beter is als ik er niet ben, hij, nee zijn lichaam, moet rusten.
  woensdag 5 maart 2008 @ 21:40:47 #171
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_57183578
Hoe oud is Max eigenlijk als ik vragen mag?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  woensdag 5 maart 2008 @ 21:42:18 #172
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_57183626
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 21:36 schreef Harajuku. het volgende:
'k Loop de kamer in, Max zat al half overeind, en stond gelijk op Dus vroeg ik hem maar of hij nog even wilde plassen en natuurlijk JAJAJAJ Weer binnen likte hij een kruimel ofzo van de grond dus ik denk hmm, hmm. Broodje dan maar? Wilde eik wachten tot een uur of 2300, maar als hij honger heeft, en nog steeds niet gekotst, doe maar dan.

Normaal gesproken als ie met leverpastei heeft gehad en je biedt hem brood zonder aan krijg je Maar nu at ie t ook zonder.

Ook één en al kwispel hè. De hele tijd. Hij doet geen vlieg kwaad, ziet geen kwaad in mensen/honden/dieren whatever. Hij zou niemand kwaad doen. En jezus, ik weet verder even niet wat te typen. Het is zo ontzettend oneerlijk. Hij verdient zó veel meer, echt.
Kwispelen zegt niet zo veel he Ook als een hond bang is, of boos , of onzeker oid kwispelt een hond. Het is de opwinding. Niet de "ik ben blij". Dat dacht ik sinds vanmorgen ook, maar blijkbaar is dat niet zo. Ik had een topic op een golden forum geopend dat dikzak gromt naar me en toch kwispelt. Blijkt dat dat kwispelen helemaal geen teken van "lief" doen betekend.

En tuurlijk, max zal wel kwispelen omdat hij nu blij is ik moest het alleen even zeggen
  woensdag 5 maart 2008 @ 21:42:45 #173
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_57183645
27 okt werd hij 8.
  woensdag 5 maart 2008 @ 21:43:00 #174
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_57183654
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 21:38 schreef Harajuku. het volgende:
En natuurlijk, staat ie nog blij in de keuken. Kwispelen, oren omhoog, vragende blik "Waar ga je heen? Zie je me niet?" Was al een keer terug gelopen maar ik weet gewoon dat het beter is als ik er niet ben, hij, nee zijn lichaam, moet rusten.
Slaapt hij ook niet als je naast hem gaat liggen? Wij zijn vanmiddag samen in slaap gevallen op zn kussen
  woensdag 5 maart 2008 @ 21:45:25 #175
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_57183727
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 21:42 schreef Qwea het volgende:

[..]

Kwispelen zegt niet zo veel he [afbeelding] Ook als een hond bang is, of boos , of onzeker oid kwispelt een hond. Het is de opwinding. Niet de "ik ben blij". Dat dacht ik sinds vanmorgen ook, maar blijkbaar is dat niet zo. Ik had een topic op een golden forum geopend dat dikzak gromt naar me en toch kwispelt. Blijkt dat dat kwispelen helemaal geen teken van "lief" doen betekend.

En tuurlijk, max zal wel kwispelen omdat hij nu blij is [afbeelding] ik moest het alleen even zeggen [afbeelding]
Dat weet ik. Jazz heeft ook meerdere soorten kwispels. Maar Max kan ik heel goed lezen, hij kwispelt ook niet als hij zich slecht voelt oid. Seriously, wanneer Max zich niet goed voelt, maakt dat hij dat áltijd op dezelfde manier duidelijk, aan mij. Niet aan mn ouders, of broer of zussen.
  woensdag 5 maart 2008 @ 21:46:17 #176
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_57183757
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 21:42 schreef Harajuku. het volgende:
27 okt werd hij 8.
Da's best nog jong.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  woensdag 5 maart 2008 @ 21:46:42 #177
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_57183769
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 21:43 schreef Qwea het volgende:

[..]

Slaapt hij ook niet als je naast hem gaat liggen? Wij zijn vanmiddag samen in slaap gevallen [afbeelding] op zn kussen [afbeelding]
Max heeft het nooit fijn gevonden als je bij hem komt liggen op zíjn kussen. Soms vindt hij het even okay, zoals die laatste keer toen het heel erg was. Maar over het algemeen trapt hij je na 5min weg en dat heeft hij altijd al gedaan.
  woensdag 5 maart 2008 @ 21:47:28 #178
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_57183803
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 21:46 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Da's best nog jong.
Veel te jong. Boy was veel groter en hij werd 15, ik had op zijn minst verwacht dat Max 16 kon worden.
  woensdag 5 maart 2008 @ 21:51:23 #179
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_57183961
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 21:47 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Veel te jong. Boy was veel groter en hij werd 15, ik had op zijn minst verwacht dat Max 16 kon worden.
Had boy ook allemaal problemen? Of was die over het algemeen gezond?
  woensdag 5 maart 2008 @ 21:51:47 #180
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_57183974
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 21:46 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Max heeft het nooit fijn gevonden als je bij hem komt liggen op zíjn kussen. Soms vindt hij het even okay, zoals die laatste keer toen het heel erg was. Maar over het algemeen trapt hij je na 5min weg en dat heeft hij altijd al gedaan.
hondje met eigen wil
  woensdag 5 maart 2008 @ 21:56:18 #181
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_57184102
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 21:51 schreef Qwea het volgende:

[..]

Had boy ook allemaal problemen? Of was die over het algemeen gezond?
Boy stierf toen ik 11 of 12 was, dus heel erg veel weet ik er niet van maar bij mijn weten was ie gezond. Of hij was het niet zonder dat wij het doorhadden.

Boy was trouwens echt een prachtbeest Als hij hem eens smeerde kon je er donder op tegen zeggen dat ie bij de kinderboerderij oud brood aan het vreten was. Na een paar keer kwamen mensen van de kinderboerderij hem al thuis brengen

En als hij een droge worst te pakken kreeg, kreeg je hem echt niet terug

Max ligt elke zomer vaak buiten op de oprit, hij loopt niet weg. Twee keer liep ie van de oprit naar de achtertuin maar that's it

Daarom vind ik jouw Baloe zo leuk. Ik zie in zijn gezicht echt een mix tussen Boy en Max, en zij hebben toch echt een verschillend gezicht. Max en Boy dus.
  woensdag 5 maart 2008 @ 22:00:55 #182
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_57184272
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 21:56 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Boy stierf toen ik 11 of 12 was, dus heel erg veel weet ik er niet van maar bij mijn weten was ie gezond. Of hij was het niet zonder dat wij het doorhadden.

Boy was trouwens echt een prachtbeest Als hij hem eens smeerde kon je er donder op tegen zeggen dat ie bij de kinderboerderij oud brood aan het vreten was. Na een paar keer kwamen mensen van de kinderboerderij hem al thuis brengen

En als hij een droge worst te pakken kreeg, kreeg je hem echt niet terug

Max ligt elke zomer vaak buiten op de oprit, hij loopt niet weg. Twee keer liep ie van de oprit naar de achtertuin maar that's it

Daarom vind ik jouw Baloe zo leuk. Ik zie in zijn gezicht echt een mix tussen Boy en Max, en zij hebben toch echt een verschillend gezicht. Max en Boy dus.
Baloe loopt gelukkig ook niet weg. Hoe oud worden goldens eigk? gemiddeld he...

Ooh en wat ik wilde vragen ; die foto's van max aan je muur, zijn die op canvas? Zo ja, heb je ze bij een webwinkel besteld? Zo ja, welke?
  woensdag 5 maart 2008 @ 22:04:17 #183
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_57184392
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 22:00 schreef Qwea het volgende:

[..]

Baloe loopt gelukkig ook niet weg. Hoe oud worden goldens eigk? gemiddeld he...

Ooh en wat ik wilde vragen ; die foto's van max aan je muur, zijn die op canvas? Zo ja, heb je ze bij een webwinkel besteld? Zo ja, welke? [afbeelding]
Ligt aan de grootte. Ik vind Max redelijk klein, Boy was groot. De gemiddelde Golden valt onder middelgroot met een jaar of 12/13

herinneringenoplinnen.nl meen ik. Puik werk, ik nam dinsdag of woensdag contact met ze op of het voor of vrijdag vroeg geleverd kon worden, en dat kon gelukkig. De kleuren zijn er ook perfect op gekomen, ik vreesde het ergste met dat rood maar helemaal geweldig
pi_57186504
Kuttopic, slotje. .
Op 7-7-07 hebben we Chico in laten slapen en dat was de moeilijkste beslissing die ik denk ik ooit heb moeten nemen. Hij takelde af, DA wilde nog van alles proberen, maar zijn hulpeloze smekende blik heeft ons de knoop door doen hakken. Zijn geest wilde nog zo veel, maar zijn lijf was op. Altijd als hij blij was ging hij lekker door het gras rollen, dat kon niet meer. Hij rolde om, gilde van de pijn, probeerde op te springen flikkerde vervolgens vol op zijn kin. Spelen met Woody kon niet meer, staan, zitten, lopen wilde allemaal niet meer. Als hij moest plassen moest ik hem ondersteunen, anders viel hij om. Dito bij poepen, zelfs die houding lukte niet meer.

En dan breng je je hond weg.

.

Die verhalen over jouw Max, doen me heel erg aan Chico denken. Alles wat je nu hier schrijft komt me akelig bekend voor. .

Je bent een hele lieve hondenmama, heel veel succes met dit nare proces. .
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_57189257
Ik wil je veel sterkte wensen met Max,wat een lieverd.
Liefs Vronie
  donderdag 6 maart 2008 @ 07:44:15 #186
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_57190086
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 22:04 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ligt aan de grootte. Ik vind Max redelijk klein, Boy was groot. De gemiddelde Golden valt onder middelgroot met een jaar of 12/13

herinneringenoplinnen.nl meen ik. Puik werk, ik nam dinsdag of woensdag contact met ze op of het voor of vrijdag vroeg geleverd kon worden, en dat kon gelukkig. De kleuren zijn er ook perfect op gekomen, ik vreesde het ergste met dat rood maar helemaal geweldig
Mag ik dan ook nog vragen hoe groot ze zijn? En ja, ik ga jouw idee jatten voor pics van Baloe op linnen

Max lekker gesnurkt?
  donderdag 6 maart 2008 @ 09:27:45 #187
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_57191139
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 23:06 schreef Insomaniac het volgende:
Kuttopic, slotje. .
Op 7-7-07 hebben we Chico in laten slapen en dat was de moeilijkste beslissing die ik denk ik ooit heb moeten nemen. Hij takelde af, DA wilde nog van alles proberen, maar zijn hulpeloze smekende blik heeft ons de knoop door doen hakken. Zijn geest wilde nog zo veel, maar zijn lijf was op. Altijd als hij blij was ging hij lekker door het gras rollen, dat kon niet meer. Hij rolde om, gilde van de pijn, probeerde op te springen flikkerde vervolgens vol op zijn kin. Spelen met Woody kon niet meer, staan, zitten, lopen wilde allemaal niet meer. Als hij moest plassen moest ik hem ondersteunen, anders viel hij om. Dito bij poepen, zelfs die houding lukte niet meer.

En dan breng je je hond weg.

.

Die verhalen over jouw Max, doen me heel erg aan Chico denken. Alles wat je nu hier schrijft komt me akelig bekend voor. .

Je bent een hele lieve hondenmama, heel veel succes met dit nare proces. .
Dat lijkt me echt erg. Alle dingen die hij zo leuk vond kan ineens niet meer, overduidelijke erge pijn. Ik hoop zo dat ik dat net voor kan zijn
Bij hem was het ouderdom? En hoe oud was ie?

Jij kan vast ook nog wel een sterkte gebruiken , 't wordt er niet veel beter op hè.
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 01:37 schreef vronie het volgende:
Ik wil je veel sterkte wensen met Max,wat een lieverd.
Liefs Vronie
De allerliefste Dankje
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 07:44 schreef Qwea het volgende:

[..]

Mag ik dan ook nog vragen hoe groot ze zijn? En ja, ik ga jouw idee jatten voor pics van Baloe op linnen

Max lekker gesnurkt?
Ik heb de site net weer gekeken, en ik denk dat het 40x60 was, zat met 3 net onder de ¤100 meen ik. Maar dan zijn ze wel wat goedkoper nu, zal het straks even opmeten

Joa, kat weg, ik weg, die heeft wel lekker liggen slapen. Vanochtend eerst even snel naar achter, de bosjes. Geplasd, gepoept zelfs. Toen een boterham leverpastei, water. Ik dacht, weer slecht geslapen, nu ie dat toch al heeft gedaan kan ik wel even naar mijn nest voor ik m uitlaat. Think again, ik kom van de wc af na de Veronica gids doorgebladerd te hebben en hij staat nog steeds voor de deur te wachten Dan mot t maar eh.
  donderdag 6 maart 2008 @ 10:55:23 #188
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_57192655
Die Max, wat een geweldige hond
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  donderdag 6 maart 2008 @ 10:57:17 #189
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_57192685
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 09:27 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Dat lijkt me echt erg. Alle dingen die hij zo leuk vond kan ineens niet meer, overduidelijke erge pijn. Ik hoop zo dat ik dat net voor kan zijn
Bij hem was het ouderdom? En hoe oud was ie?

Jij kan vast ook nog wel een sterkte gebruiken , 't wordt er niet veel beter op hè.
[..]

De allerliefste Dankje
[..]

Ik heb de site net weer gekeken, en ik denk dat het 40x60 was, zat met 3 net onder de ¤100 meen ik. Maar dan zijn ze wel wat goedkoper nu, zal het straks even opmeten

Joa, kat weg, ik weg, die heeft wel lekker liggen slapen. Vanochtend eerst even snel naar achter, de bosjes. Geplasd, gepoept zelfs. Toen een boterham leverpastei, water. Ik dacht, weer slecht geslapen, nu ie dat toch al heeft gedaan kan ik wel even naar mijn nest voor ik m uitlaat. Think again, ik kom van de wc af na de Veronica gids doorgebladerd te hebben en hij staat nog steeds voor de deur te wachten Dan mot t maar eh.
!
  donderdag 6 maart 2008 @ 11:06:22 #190
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_57192901
Wilde jij die afmetingen nog weten?
  donderdag 6 maart 2008 @ 11:07:31 #191
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_57192928
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 10:55 schreef deedeetee het volgende:
Die Max, wat een geweldige hond
Ik moet altijd glimlachen als er weer zo'n bericht je is

donderdag 6 maart 2008 @ 11:34:31 #192
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_57193572
Goed zo dat kunnen jullie nu wel gebruiken.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  donderdag 6 maart 2008 @ 11:37:53 #193
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_57193655
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 10:57 schreef Qwea het volgende:

[..]

!
Daar is de veronica gids toch voor?
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
  donderdag 6 maart 2008 @ 13:15:31 #194
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_57195644
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 11:06 schreef Harajuku. het volgende:
Wilde jij die afmetingen nog weten?
ja
  donderdag 6 maart 2008 @ 13:16:18 #195
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_57195662
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 11:37 schreef LasTeR het volgende:

[..]

Daar is de veronica gids toch voor?
Ja, maar ik zag een schijtende hara voor me die de gids aan het lezen was terwijl max ongeduldig stond te wachten tot mevrouw klaar was met de boodschappen
pi_57195712
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 13:16 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja, maar ik zag een schijtende hara voor me die de gids aan het lezen was terwijl max ongeduldig stond te wachten tot mevrouw klaar was met de boodschappen
Vrouwen schijten toch niet ?
pi_57201715
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 11:05 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Dat heeft ook weer te maken met wat voor eiwitten erin zitten. In dat dieet voer zitten speciale eiwitten met de juiste samenstelling en patroon (iets met essentiele aminozuren ) hzodat de nier minder overbodige eiwitten hoeft te verwerken. Dat andere voer kan wel minder eiwitten bezitten maar als het niet de zogenaamde ideale eiwitten zijn dan kan ie toch eiwitten gaan uitscheiden via de nieren, that's not good voor Max.

Dus dat dieetvoer is speciaal voor nierpatienten gemaakt met daarin alleen eiwitten die Max echt nodig heeft. Maar hij zal wel de brokken en vlees lekkerder vinden zeker en dat de DA dan denkt datie iig genoeg eet.
Zouden aminozuursupplementen werken? Als daarmee de juiste aminozuren toegediend kunnen worden, zou er misschien nog iets van spieropbouw plaats kunnen vinden, met minder schadelijke gevolgen voor de nieren.

(Excuses als dit een domme vraag/opmerking is. Ik weet niks van dieren, deze gedachte komt vanuit een sportvoedings-achtergrond.)
full stops and exclamation marks
pi_57201807
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 10:33 schreef Harajuku. het volgende:
Oh ahahahah. Max kauwde net op een stukje dentastick, en Jazz liep langs en zat bij zijn bot. De eerste keer dat ik Max tegen Jazz hoorde grommen En Jazz keek verschrikt op en liep gauw weg
Ik wist wel dat Max het in zich had. Hij bewaart het gewoon voor de momenten waarop het nodig is.
full stops and exclamation marks
pi_57202115
Over spieropbouw gesproken, toen onze kat bij de dierenarts was met zn nierproblemen en aan de fortekormedicijnen moest, legde de DA uit dat het met nierproblemen altijd achteruit zal gaan, etc...en als t nou ECHT slecht zou gaan en hij zou te mager zijn, te zwak, etc, dan kon ze m nog altijd anabole steroiden geven. Dussssss...
(:
  donderdag 6 maart 2008 @ 19:17:18 #200
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_57203312
Jullie vergeten , wederom, dat Max zijn nieren al veel te erg verneukt zijn. Kun je m wel anabolen gaan voeren maar hij moet toch eten en met nieren die voor zoveel procent toch niet meer werken schiet dat beetje nieuwe spier dus niet op, hè.

Net de hele wandeling op zijn normale looppas gedaan. Als een normaal mens dat bij wil houden moet ie bijna rennen. Alleen op t eind wanneer we het park verlaten natuurlijk langzaam "Ja, zie je me wel? Ik ben not amused Ik wil nog niet naar huihuis "

En ik word vandaag echt niet goed aan Jazz. Hij zit alleen maar te klieren en vervelend te doen, luisteren kent ie ineens ook niet meer. Kamer uitgeschopt terwijl ik in de veronderstelling was dat mijn deur dichtzat. Ik zit beneden bij Max en ineens kabaal Ik ben sowieso al hartstikke benauwd wanneer ik alleen thuis ben dus nu was t echt eh Enfin, naar boven maar en al gauw herkende ik het geluid. Jazz was op de stofzuiger in mijn slaapkamer g aan zitten die dus aan was gegaan En daarna snel achter mijn bed om verder te gaan met mijn hoofdbord te verneuken Daarom wil ik hem dus ook niet in mijn kamer, ik maak zijn spullen toch ook niet stuk

Alle pillen zijn tot nu toe trouwens in één keer naar binnen gegaan. Net pil in een stukje brood waar per se leverpastei op moest, en daarna wat vlees gegeven. Later vanavond smeer ik nog maar een boterham voor hem denk ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')