Dankjequote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:08 schreef KD-fotografie het volgende:
sterkte ermee!
Ja, zusje gehandicapt dus over het algemeen zelfs wat grotere huisjes ook nogquote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:26 schreef Greys het volgende:
Die Midweek, is dat niet iets waar Max mee naar toe zou kunnen dan? Is het een bungalow-huisje?
Nou ja, waarschijnlijk niet, anders had je dat zelf ook al bedacht [afbeelding]
Wurdquote:Op woensdag 27 februari 2008 15:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wat een lief beestje [afbeelding]
Hij zal het vast leuk vinden, maar ik vind niet dat ie in staat is om 2 uur in de auto te moeten.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:39 schreef oh-oh het volgende:
Oh baby Max [afbeelding]
Ik ging echt no way of ik nam hem mee. Mss vindtie t wel heel leuk.
En mn ouders konden een boom in van me.
Ik kan me heel goed voorstellen dat je weinig zin hebt om nu weg te gaan, Hara.quote:Op maandag 3 maart 2008 10:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hij zal het vast leuk vinden, maar ik vind niet dat ie in staat is om 2 uur in de auto te moeten.
Men vertrekt tussen 1200 en 1300, en ik heb geen spullen ingepakt.
Hij loopt nog steeds met zn bot rondquote:Op maandag 3 maart 2008 10:54 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik kan me heel goed voorstellen dat je weinig zin hebt om nu weg te gaan, Hara.
Hoe gaat het met Max op het moment?
Ik zei gister "Moeten jullie niet eens gaan pakken?" kreeg terug of ik niet moest gaan pakken waarop ik zei dat ik Max niet achterlaat en met die woorden verliet ik de kamerquote:Op maandag 3 maart 2008 11:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ging ook niet mee hoor [afbeelding]
Weten je ouders al dat je niet meegaat? Of is dat de grote verrassing zometeen? [afbeelding]
En terechtquote:Op zaterdag 23 februari 2008 04:20 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb van dit nummer Max' nummer gemaakt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Al zou hij mogen, denk niet dat ie dat waardeertquote:Op maandag 3 maart 2008 19:06 schreef Qwea het volgende:
nu je alleen thuis bent met max, kan max mooi bij je in bed snurken [afbeelding]
quote:Op maandag 3 maart 2008 19:08 schreef Noisekick het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] Zit met een brok in m'n keel en de traantjes staan me nader... [afbeelding]
Ik kan je niks anders dan heel veel sterkte wensen. [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Ik hoop, dat je nog hele fijne, mooie en liefdevolle momenten met hem beleeft.
[..]
En terecht [afbeelding] , niet alleen vanwege de liefde voor jouw Max, maar ook voor de prachtige foto's. [afbeelding]
Ik lees toch al heel wat jaartjes op Fok mee en deze foto's had ik een tijd terug voor het eerst gezien en zijn echt toch wel een van de mooiste foto's die ik op Fok heb gezien. [afbeelding] [afbeelding]
tillen, dat moet ik nu met dikzak ookquote:Op maandag 3 maart 2008 19:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Al zou hij mogen, denk niet dat ie dat waardeertHij kan ook niet echt trappen lopen, hebben we hem nooit geleerd. Eén keer moest ie, toen mn ouders op vakantie waren en ik een hele dag en waarschijnlijk nacht bij zus zou blijven moest ie dus mee. Wat een drama om hem die paar treden in het trappenhuis op te krijgen, hij wist echt niet hoe het moest
Mag ik vragen waar je gemaakt hebt? Of beter door wie? Professionele fotograaf? Ik wil ook gave foto's van Baloe en die aan mn muurquote:Op maandag 3 maart 2008 19:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]Thanks
Wat een complimentIk ben echt trots op de foto's en ontzettend blij dat ik ze net op tijd gemaakt had, maar dat is wel een heul groot compliment
!
Mja, mijn broer had hem ooit naar boven getild, maar hij vond het nietsquote:Op maandag 3 maart 2008 19:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
tillen, dat moet ik nu met dikzak ook [afbeelding] goed voor je [afbeelding] [afbeelding]
Was eigen werkquote:Op maandag 3 maart 2008 19:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mag ik vragen waar je gemaakt hebt? Of beter door wie? Professionele fotograaf? Ik wil ook gave foto's van Baloe en die aan mn muur [afbeelding] [afbeelding]
Eigenwerk? Dan fotoshop en schiet je verdomt goed.quote:Op maandag 3 maart 2008 19:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Mja, mijn broer had hem ooit naar boven getild, maar hij vond het nietsWaarschijnlijk voelt hij zich hier niet op zijn gemak omdat hij dus in zijn hele leven 1 keer boven is geweest
[..]
Was eigen werk
En nu ga ik hund even uitlaten. Als ie deze week nog is zoals ie nu is ga ik proberen voor de laatste keer wat verder met hem te lopen
Ik durf het niet aan nu ik alleen ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |