HSV is net zo top als Valencia. En Robben is wel degelijk een meerwaarde voor Real. Drenthe staat ook tussen haakjes.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
HSV is geen top en als je Drenthe, Robben en dergelijke meeneemt moet je Leto, Insua, DiSanto, Heinze en Saviola ook meenemen
Valeri, Battaglia, JRR, Saviola, Agusto, Pelleteri, Patti, Carizzo, Andujar, Orion, Botinelli, Matteu, Denis ook niet dan?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:55 schreef Fides het volgende:
Bovendien is het ook een beetje oneerlijk. Spelers als Huntelaar, Heitinga, Stekelenburg, Afellay, De Guzman etc. hadden waarschijnlijk als ze in Argentinie speelde allang bij een Europese club gespeeld.
Nu kun je je gelijk niet halen met Argentinie en begin je maar over andere landen?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Frankrijk doet het ook een stuk beter en Ijsland, Denemarken, Zweden, Croatie relatief gezien ook
Die van Liverpool.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:06 schreef RayMania het volgende:
Welke Insua bedoel je dan, DAM?
Bestaat in Limbo land het woord ook niet?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:09 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Nu kun je je gelijk niet halen met Argentinie en begin je maar over andere landen?
* DarkShine mompelt iets over een vogeltje met een eierdop
Alleen die eerste 4 zijn van dat niveau. (Daarbij kan je Saviola, JRR en Battaglia beter vergelijken met Bronckhorst, Kromkamp, Makaay ofzo, want deze hebben al in Europa gespeeld) De andere namen zijn niet zo goed als Huntelaar of Afellay, zeker nog niet.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Valeri, Battaglia, JRR, Saviola, Agusto, Pelleteri, Patti, Carizzo, Andujar, Orion, Botinelli, Matteu, Denis ook niet dan?
GAE doet het dan ook een stuk beter dan de meeste eredivisie ploegen. Maar dat geldt ook voor verschillende Primera B ploegen in Argentinie alleen zijn het er daar wat meerquote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:41 schreef Fides het volgende:
Sommige spelers zijn echt van het niveau lik-me-vestje (Osmar Ferreira) op die manier kan je ook de opleiding van Go Ahead van wereldniveau noemen.
Go Ahead Eagles:
Sikora (International!!!)
Zonneveld (Champions league speler!!)
Demy de Zeeuw (International!!!)
Yildirim (Idem!!!)
Kromkamp (idem!!)
En dan laat ik de net gestopte Overmars en Bosvelt buiten beschouwing.
Nou, Insúa heeft dit seizoen nog helemaal niet gespeeld en staat op twee wedstrijden. Dus je vergelijking tussen Insúa met Drenthe en Robben slaat hélemáál nergens op. Maar je hebt er in ieder geval wel voor gezorgd dat ik heb gelachen.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Die van Liverpool.
Drenthe, Heinze en Robben hebben allemaal ongeveer 500 minuten gespeeld en ongeveer 5 keer gestart. Zeg maar wie je wel mee moet tellen
Sorry, Saviola moest Palacio zijnquote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:15 schreef Fides het volgende:
[..]
Alleen die eerste 4 zijn van dat niveau. (Daarbij kan je Saviola, JRR en Battaglia beter vergelijken met Bronckhorst, Kromkamp, Makaay ofzo, want deze hebben al in Europa gespeeld) De andere namen zijn niet zo goed als Huntelaar of Afellay, zeker nog niet.
Ze horen in iedergeval geen van alle in het rijtje van belangrijke spelersquote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:19 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nou, Insúa heeft dit seizoen nog helemaal niet gespeeld en staat op twee wedstrijden. Dus je vergelijking tussen Insúa met Drenthe en Robben slaat hélemáál nergens op. Maar je hebt er in ieder geval wel voor gezorgd dat ik heb gelachen.
Jawel hoor. Maar je mag ook Limburg zeggen.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Bestaat in Limbo land het woord ook niet?
Drenthe is een jong talent, komt net kijken, maar heeft zeker de potentie om een grote te worden. Vorig seizoen heeft 'ie echt hele goede dingen laten zien, ook dit seizoen voetbalt hij bij Real toch af en toe een leuk balletje mee.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ze horen in iedergeval geen van alle in het rijtje van belangrijke spelers
Het komt behoorlijk zielig over om zonder fatsoenlijke onderbouwing te roepen dat een land een betere jeugdopleiding heeft. Helemaal als je eerste opzet daarin faalt en je daarna maar over landen begint, alleen maar om je gelijk te willen krijgen.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Argentinie heeft ook een veel betere opleiding en zo zijn er wel meer landen
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je krijgt nog een kans, DAM. Ondersteun je bewering, kom met argumenten, reageer op de argumenten van anderen en dan komen we misschien ergens. Anders doe ik het op slot. Die oneliners zonder op iemand in te gaan zit niemand op te wachten.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:37 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, die is er niet. Jij brengt het als feiten, dus er kan geen discussie plaatsvinden. Kun jij dan voor mij uitleggen wat de meerwaarde van dit topic is, als je enkel maar dingen beweert en nergens serieus op ingaat?
Of is het alleen maar om wéér eens te laten zien dat het almachtige Argentinië geweldig is en dat Nederland dramatisch is qua jeugdopleiding en qua Nederlands elftal? Misschien moet je nog even in je post verwerken dat PSV superieur is aan Ajax? [ afbeelding ] Hint.
Argentinië heeft GEEN opleiding. Argentinië is een land, geen club, instituut of wat dan ook.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik weet genoeg.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat kan iedereen
Verder Kluivert, Gio Reiziger en Bogarde topspelersquote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat kan iedereen
Ik kan het niet, dus niet iedereen.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat kan iedereen
Ik niet, ik zou het zeer waarderen wanneer je ze mij op kunt noemen. In ieder geval kun je mij er dan misschien van overtuigen dat Argentinië vele malen beter is dan Nederland wat betreft het opleiden van topspelersquote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat kan iedereen
Reiziger was verkozen tot beste rechtsback van 2003/2004quote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Verder Kluivert, Gio Reiziger en Bogarde topspelers
Gio won de CL en stond bijna altijd in de basis. Kluivert heeft prima jaren gehad bij Barça.quote:Het seizoen 2003/2004 was het begin van het herstel van Barcelona, met een nieuw bestuur en een nieuwe trainer werd de weg omhoog weer ingezet. Reiziger speelde hierin een belangrijke rol, die door de Spaanse sportpers werd beloond met een plek in het elftal van het jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |