ouch...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:26 schreef erodome het volgende:
Als ik alleen voor mezelf spreek, het viel wel mee eigenlijk, het deed niet zo'n pijn, het bevallen zelf dan...
Was allemaal prima te doen, die dag lag ik met een andere vrouw op de kamer die haar 4de net had, die zei nog, dat kan je je zeker niet voorstellen dat iemand er nog een wil.
Toen ik daarop antwoorde dat ik zo weer zou kunnen, het allemaal erg mee vond vallen geloofde ze me niet
Maar eerlijk is eerlijk, ik heb een makkie van een bevalling gehad, toen het eenmaal zover was om hem eruit te gooien was het binnen een kwartiertje gebeurt, toen was de kleine man er.
Ook de aanloop ernaar was niet lang, geen uitputting of wat dan ook, dat scheelt erg veel.
Mijn nicht heeft een gruwelbevalling gehad, voetjes eerst, geen tijd meer om het anders te doen, echt uren en uren pijn lijden(een volle dag), tot in haar kont uitgescheurt, die wilde dus geen kind meer daarna en dat kan ik me voorstellen.
Dat was het dan ook letterlijk, tot in haar kont uitgescheurt, dat heeft iets meer voeten in aarde gehad dan alleen gewoon uitscheuren of knippen.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 23:00 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Je weet het smakelijk te brengen!
Weet niet hoe ze dat gedaan heeft, deze info was al gruwelijk genoeg toenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:52 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ouch...
nou ben ik toch wel benieuwd hoe dat heelt :S ik bedoel plassen en poepen moet en dat zal het helingsproces niet helpen vermoed ik![]()
ben BTW erg blij dat ik een man ben
Heb je dat tegen mij?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:25 schreef Greys het volgende:
D'r staat toch een bericht in dat iedere bevallende dame een ruggeprik mag?
Ja, dat is de kant van een bevalling die goed is gegaan.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:14 schreef erodome het volgende:
Er blijft gewoon nog een lichaam over hoor....
Na een maand of 3 a 4 zat ik weer rond mijn oude gewicht, strepen enzo heb ik amper, een paar zilveren lijntjes op mijn buik die je alleen in bepaalde houdingen ziet en die niet eens lelijk zijn(kwestie van je huid soepel houden, daar red je een hoop mee).
De functionalteit van daar beneden is er niet op achteruit gegaan, losser word je niet van een bevalling of het moet schade opleveren aan de bekkenbodem...
Dat uitscheuren of geknipt worden is even naar, maar daar merk je later niets meer van, ik heb dan een knip gehad, maar dat kan je niet eens meer zien, dat was al vrij vlot zo, als dat eenmaal genezen is is het ook wel echt klaar.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:58 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Ja, dat is de kant van een bevalling die goed is gegaan.
Maar wat ik hier lees, van hoe gruwelijk je uit kunt scheuren, en ik in een ander topic, hoe je borsten er fluttig van worden.. Daar word ik niet vrolijk van.
Das gewoon debiele vergelijking. Bang voor de tandarts..quote:Op zaterdag 23 februari 2008 02:22 schreef Xennia het volgende:
Zal wel meevallen. Mijn moeder zegt altijd dat ze liever een kind baart dan dat ze naar de tandarts gaat en ze heeft vier kinderen gekregen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Life, loathe it or ignore it, you can't like it"
Volgens mij valt het reuze mee en overdrijven de hier aanwezige moeders enorm. Als bevallen werkelijk zo verschrikkelijk was dan wilde niemand een tweede kind.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:58 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Als ik het voor die post nog niet zeker wist, dan nu wel: ik wil géén kinderen!
De zenuwen zijn dan toch al kapot, dus je voelt veel minder. Ook is alles losser en fluberiger dus floept de baby er ,bij wijze van spreken, zo uit.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:43 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Volgens mij valt het reuze mee en overdrijven de hier aanwezige moeders enorm. Als bevallen werkelijk zo verschrikkelijk was dan wilde niemand een tweede kind.
Plastisch taalgebruik. Duidelijk en mooi.quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:23 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Wacht maar![]()
eerste bevaling: madam grijpt mijn vingers voortdurend vast en buigt ze dan lekker naar achteren, zodat ik net voordat ze breken heel snel ze moet bevrijden
tweede bevalling: ik let u beter op, toch bijna een gebroken duim, en bloedende wonden op m'n pols omdat ze tijdens weeen haar nagels in m'n huid zet....en passant zat ze ook de verpleegster gigantisch te knijpen, die riep elke minuut : Nee, niet knijpen met die nagels mevr Fabulous...![]()
Maar het waren twee bevallingen van binnen een paar uur gedaan, de buurvrouw deed er 24 uur over, voor de laatste kwamen we om 23:00 het ziekenhuis binnen gelopen, en om 04:00 reed ik moeder en kind weer terug naar huis. dus dat was kort maar krachtig zeg maar.
telkens als ik mijn vrouw vraag, hoe voelt dat nou, zegt ze 'levend in stukken gescheurd tussen twee auto's, maar dat is natuurlijk onzin, dat hebben we nog nooit geprobeerd
Of ze sterven graag voor een kindquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:43 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Volgens mij valt het reuze mee en overdrijven de hier aanwezige moeders enorm. Als bevallen werkelijk zo verschrikkelijk was dan wilde niemand een tweede kind.
Ik en mijn 2 broers, alledrie 9,5 pond.. Moet fijn gevoeld hebben voor moeders..quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:24 schreef Liquidootje het volgende:
Sommige babies zijn 9pond bij geboorte andere 6pond. Hmm..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |