abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57082178
Okee, dit topic heeft mijn besluit maar weer eens bevestigd;
ALLE kinderen die bij 'ons' in huis komen, komen NIET uit mijn buik
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 1 maart 2008 @ 15:25:28 #127
163650 Greys
pi_57082220
D'r staat toch een bericht in dat iedere bevallende dame een ruggeprik mag?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_57082744
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 22:26 schreef erodome het volgende:
Als ik alleen voor mezelf spreek, het viel wel mee eigenlijk, het deed niet zo'n pijn, het bevallen zelf dan...

Was allemaal prima te doen, die dag lag ik met een andere vrouw op de kamer die haar 4de net had, die zei nog, dat kan je je zeker niet voorstellen dat iemand er nog een wil.
Toen ik daarop antwoorde dat ik zo weer zou kunnen, het allemaal erg mee vond vallen geloofde ze me niet

Maar eerlijk is eerlijk, ik heb een makkie van een bevalling gehad, toen het eenmaal zover was om hem eruit te gooien was het binnen een kwartiertje gebeurt, toen was de kleine man er.
Ook de aanloop ernaar was niet lang, geen uitputting of wat dan ook, dat scheelt erg veel.

Mijn nicht heeft een gruwelbevalling gehad, voetjes eerst, geen tijd meer om het anders te doen, echt uren en uren pijn lijden(een volle dag), tot in haar kont uitgescheurt, die wilde dus geen kind meer daarna en dat kan ik me voorstellen.
ouch...

nou ben ik toch wel benieuwd hoe dat heelt :S ik bedoel plassen en poepen moet en dat zal het helingsproces niet helpen vermoed ik

ben BTW erg blij dat ik een man ben
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  zaterdag 1 maart 2008 @ 15:54:44 #129
37769 erodome
Zweefteef
pi_57082786
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 23:00 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Je weet het smakelijk te brengen!
Dat was het dan ook letterlijk, tot in haar kont uitgescheurt, dat heeft iets meer voeten in aarde gehad dan alleen gewoon uitscheuren of knippen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  zaterdag 1 maart 2008 @ 15:58:09 #130
37769 erodome
Zweefteef
pi_57082851
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 15:52 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

ouch...

nou ben ik toch wel benieuwd hoe dat heelt :S ik bedoel plassen en poepen moet en dat zal het helingsproces niet helpen vermoed ik

ben BTW erg blij dat ik een man ben
Weet niet hoe ze dat gedaan heeft, deze info was al gruwelijk genoeg toen

Ikzelf ben ingeknipt, tja, plurkje een maand te vroeg, verloskundige was druk dus ik kreeg een gynacoloog, die zijn erg vlot met dat soort dingen, erg voorzichtig met zo'n kleine.

Dat is gee pretje, zeker niet omdat ze wilde verdoven en verkeerd prikte, wat een hele fikse bloeduitstorting tot gevolg had.
Even plassen is niet leuk, zit je daar met een bakje water om tegelijkertijd eroverheen te doen, anders brand het ontzettend, maar het ergste was dat ik niet kon zitten staan of wat dan ook zonder aardige pijn door die bloeduitstorting, had liever gehad dat ze het zonder verdoving had gedaan(in je lichaam zit heel wat verdoving op zo'n moment, allemaal home made).
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_57083028
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 15:25 schreef Greys het volgende:
D'r staat toch een bericht in dat iedere bevallende dame een ruggeprik mag?
Heb je dat tegen mij?
Het gaat gewoon om het hele slierken, bonken, uitrekken gedoe.
Pijn is relatief. Maar wat er overblijft van je lichaam. is niet leuk.
(en als je het niet tegen mij had, nevermind.)
  zaterdag 1 maart 2008 @ 16:14:26 #132
37769 erodome
Zweefteef
pi_57083174
Er blijft gewoon nog een lichaam over hoor....

Na een maand of 3 a 4 zat ik weer rond mijn oude gewicht, strepen enzo heb ik amper, een paar zilveren lijntjes op mijn buik die je alleen in bepaalde houdingen ziet en die niet eens lelijk zijn(kwestie van je huid soepel houden, daar red je een hoop mee).
De functionalteit van daar beneden is er niet op achteruit gegaan, losser wordt je niet van een bevalling of het moet schade opleveren aan de bekkenbodem...
pi_57084113
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 16:14 schreef erodome het volgende:
Er blijft gewoon nog een lichaam over hoor....

Na een maand of 3 a 4 zat ik weer rond mijn oude gewicht, strepen enzo heb ik amper, een paar zilveren lijntjes op mijn buik die je alleen in bepaalde houdingen ziet en die niet eens lelijk zijn(kwestie van je huid soepel houden, daar red je een hoop mee).
De functionalteit van daar beneden is er niet op achteruit gegaan, losser word je niet van een bevalling of het moet schade opleveren aan de bekkenbodem...
Ja, dat is de kant van een bevalling die goed is gegaan.
Maar wat ik hier lees, van hoe gruwelijk je uit kunt scheuren, en ik in een ander topic, hoe je borsten er fluttig van worden.. Daar word ik niet vrolijk van.
  zaterdag 1 maart 2008 @ 17:25:06 #134
37769 erodome
Zweefteef
pi_57084636
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 16:58 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

Ja, dat is de kant van een bevalling die goed is gegaan.
Maar wat ik hier lees, van hoe gruwelijk je uit kunt scheuren, en ik in een ander topic, hoe je borsten er fluttig van worden.. Daar word ik niet vrolijk van.
Dat uitscheuren of geknipt worden is even naar, maar daar merk je later niets meer van, ik heb dan een knip gehad, maar dat kan je niet eens meer zien, dat was al vrij vlot zo, als dat eenmaal genezen is is het ook wel echt klaar.

Borsten, tja, dat kan er naar zijn, maar dat kan ook meer dan reuze meevallen tot zelf vrouwen aan toe waarbij ze wat groter geworden zijn.

Over het algemeen valt het wel mee, er kunnen dingen fout gaan, maar dat kan overal, iets engs zoals bij mijn nicht gebeurt ook niet zomaar, dat was een grote baby en een stuitligging, dat is geen gewone kost.

Er worden een heleboel babyis geboren, meestal gaat dat goed, maar er gaat ook weleens wat fout, dat is ook zo bij autorijden en bij alles in het leven, dat houdt je ook niet tegen om het te doen.
Als het goed gaat is het een erg mooie ervaring en zelfs als er wat kleine dingetjes gebeuren is het nogsteeds een erg mooie ervaring(dat wil zeggen als je een kind wil ), dat is dan weer het leuke eraan
pi_57084680
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 02:22 schreef Xennia het volgende:
Zal wel meevallen. Mijn moeder zegt altijd dat ze liever een kind baart dan dat ze naar de tandarts gaat en ze heeft vier kinderen gekregen
Das gewoon debiele vergelijking. Bang voor de tandarts.. !
pi_57084925
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 23:06 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

Nooit kinderen nemen dus
Zoals elke man weet. maar ze trappen er allemaal toch in, de sukkels
underground forever baby
pi_57087947
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 23:02 schreef Meddo het volgende:

[..]

[..]

Als ik het voor die post nog niet zeker wist, dan nu wel: ik wil géén kinderen!
  zaterdag 1 maart 2008 @ 23:26:56 #138
164241 Dorkquemada
I won't enjoy it.
pi_57095122
Denk aan de grootste, hardste drol die je ooit ter wereld hebt gebracht...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Life, loathe it or ignore it, you can't like it"
pi_57095542
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 19:58 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Als ik het voor die post nog niet zeker wist, dan nu wel: ik wil géén kinderen!
Volgens mij valt het reuze mee en overdrijven de hier aanwezige moeders enorm. Als bevallen werkelijk zo verschrikkelijk was dan wilde niemand een tweede kind.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_57095732
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 23:43 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Volgens mij valt het reuze mee en overdrijven de hier aanwezige moeders enorm. Als bevallen werkelijk zo verschrikkelijk was dan wilde niemand een tweede kind.
De zenuwen zijn dan toch al kapot, dus je voelt veel minder. Ook is alles losser en fluberiger dus floept de baby er ,bij wijze van spreken, zo uit.
You dream it, I live it.
pi_57095841
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 13:23 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Wacht maar
eerste bevaling: madam grijpt mijn vingers voortdurend vast en buigt ze dan lekker naar achteren, zodat ik net voordat ze breken heel snel ze moet bevrijden
tweede bevalling: ik let u beter op, toch bijna een gebroken duim, en bloedende wonden op m'n pols omdat ze tijdens weeen haar nagels in m'n huid zet....en passant zat ze ook de verpleegster gigantisch te knijpen, die riep elke minuut : Nee, niet knijpen met die nagels mevr Fabulous...

Maar het waren twee bevallingen van binnen een paar uur gedaan, de buurvrouw deed er 24 uur over, voor de laatste kwamen we om 23:00 het ziekenhuis binnen gelopen, en om 04:00 reed ik moeder en kind weer terug naar huis. dus dat was kort maar krachtig zeg maar.

telkens als ik mijn vrouw vraag, hoe voelt dat nou, zegt ze 'levend in stukken gescheurd tussen twee auto's, maar dat is natuurlijk onzin, dat hebben we nog nooit geprobeerd
Plastisch taalgebruik. Duidelijk en mooi.
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 2 maart 2008 @ 09:44:23 #142
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_57099499
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 23:43 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Of ze sterven graag voor een kind
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  maandag 3 maart 2008 @ 10:10:16 #143
171697 pulletje
Ondertitel
pi_57121410
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 16:24 schreef Liquidootje het volgende:
Sommige babies zijn 9pond bij geboorte andere 6pond. Hmm..
Ik en mijn 2 broers, alledrie 9,5 pond.. Moet fijn gevoeld hebben voor moeders..
Signature
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')