Je kan duidelijk zien dat hij haar anaal aan het nemen isquote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:23 schreef VonHinten het volgende:
Zie dit kerel op de foto in de OP nou met zijn klamme schwans lafjes tegen de rug van zijn vrouw aan te rijden?Of doet ie gewoon solidair door ook in zijn nakie en wijdbeens in het water te gaan zitten?
wilt u een pijnstiller , "nee doe maar een leffe" , zo moet het ongeveer gegaan zijn, Iteejer moest nog even buiten opgehaald worden , was met wat eieren in de weerquote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welnee, fluitje van een cent.
"Ik ga even bevallen hoor"
Oh da's goed hoor, tot zo.
Dawast.
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
wilt u een pijnstiller , "nee doe maar een leffe"
Mijn vriend kreeg het plaatsvervangend benauwd toen ze met De Schaar kwamen aanzettenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:12 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou... die doosch rekt wel op tot een punt waarbij ik als man dacht "... *auw*..."
Dat had ik ook toen ik bij de bevalling van mijn nichtje was... Maar opzich, ik zou het zelf best weer doen hoorquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:15 schreef MaLo het volgende:
[..]
Mijn vriend kreeg het plaatsvervangend benauwd toen ze met De Schaar kwamen aanzetten
ok. ik ben overtuigdquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:15 schreef MaLo het volgende:
[..]
Mijn vriend kreeg het plaatsvervangend benauwd toen ze met De Schaar kwamen aanzetten
Tja er zijn ook duizenden mensen die elkaar lekker afrossen met zweepjes.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:02 schreef kyraaa het volgende:
Ik was vroeger als de doods voor die pijn, nu heb ik zoiets van: boeiend, eigenlijk.... vrouwen doen het al duizenden jaren, dus waarom niet ik?
Het is jouw logica, niet de mijne...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:15 schreef kyraaa het volgende:Dat zei ik ook weer niet, mafkees... Je moet me nou geen woorden in mn mond leggen.
Dat zeg ik. Duizende mensen doen ook aan sm. Je gaat er niet dood aan. Beetje pijn, daar word je hard van!quote:Bevallen; vrouwen doen het al eeuwen, je gaat er niet dood aan. Beetje pijn, daar word je hard van!
Ach, laat ze! Anders hebben ze helemaal niets meer waarmee ze kunnen patsen...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:29 schreef GebakkenEi het volgende:
Bevallen doet helemaal geen pijn. Het is een leugen van de vrouwen, opdat we respect voor ze krijgen. Daar trap ik mooi niet in.
tot niet zo lang geleden was het redelijk gebruikelijk dat je er dood aan kon gaan.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:15 schreef kyraaa het volgende:
Bevallen; vrouwen doen het al eeuwen, je gaat er niet dood aan. Beetje pijn, daar word je hard van!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |