SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Heus niet zo erg hoorquote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:51 schreef Guuskeee het volgende:
ik denk dat je het kan vergelijken met een bevroren bitterbal vanuit je blaas uit je pisbuis getrokken krijgen.
valt wel mee dus
hoeveel tanden heeft ze nog.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 02:22 schreef Xennia het volgende:
Zal wel meevallen. Mijn moeder zegt altijd dat ze liever een kind baart dan dat ze naar de tandarts gaat en ze heeft vier kinderen gekregen
Wij kúnnen wel bevallen...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:51 schreef Oblivion het volgende:
Het doet zo'n pijn dat als de mannen zouden moeten bevallen, we allemaal al uitgestorven zouden zijn...
Dat is een truukje van moeder natuur om te zorgen dat je geen bedenkingen krijgt bij een eventuele tweede zwangerschapquote:Op zaterdag 23 februari 2008 10:30 schreef amaranta het volgende:
Op dát moment dacht ik, nooit meer.
Want het is niet de bevalling ansich die pijn doet, maar meer de weeen die er aan vooraf gaan, althans in mijn ervaring. (ik had een ruggenprik, dus de daadwerkelijke geboorte heb ik niet helemaal gevoeld).
Maar, nu achteraf kan ik me de pijn niet meer herinneren en denk ik, ach het viel wel mee.
Daar dacht ik ook gelijk aan jaquote:
Truequote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:49 schreef __Saviour__ het volgende:
Vrouwen overdrijven dat gewoon vreselijk.
ik ga liever naar de tandarts, en mijn tandarts zelf ook. Hier heb ik het vorige week nog met haar over gehad.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 02:22 schreef Xennia het volgende:
Zal wel meevallen. Mijn moeder zegt altijd dat ze liever een kind baart dan dat ze naar de tandarts gaat en ze heeft vier kinderen gekregen
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:50 schreef Guuskeee het volgende:
vrouwen zijn watjes
Welnee, fluitje van een cent.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |