LMAO.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:34 schreef kahaarin het volgende:
[..]
toen Amanda laatst een opmerking plaatste over kastruimte bij hem thuis werd dat geblokkeerd met een hartgrondig: "NEE!"
En maar hollen....nu moet ze de deur weer voor hem dichtdoen. Het is echt om over je nek te gaan, wat een achterlijk wijf is het ook. Gisteravond zei Ricardo het nog, dat ze geen gelijkwaardige realtie hebben maar denk je dat ze dat wil horen.....no way. Syl, Eric, Lieke en zelfs Coño Bo Mama hebben haar gewaarschuwd, luisteren ho maar.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:27 schreef fossil_fossil het volgende:
nu wil amanda binnen een minuut een ander shirtje aandoen.. brian moet de tijd bijhouden
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
En maar hollen....nu moet ze de deur weer voor hem dichtdoen. Het is echt om over je nek te gaan, wat een achterlijk wijf is het ook. Gisteravond zei Ricardo het nog, dat ze geen gelijkwaardige realtie hebben maar denk je dat ze dat wil horen.....no way. Syl, Eric, Lieke en zelfs Cono Bo Mama hebben haar gewaarschuwd, luisteren ho maar.
ach gut... echt? volgens charlotte had ze toch zo'n stevige huid?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:43 schreef PeterNB het volgende:
Als Amanda straks 23 is gaat ze ook eye-creme smeren............![]()
(Wat lopen er toch domme mensen op deze planeet rond zeg..........)
Ze ziet er nu al verrot uit, kun je nagaan hoe lang die straks voorquote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:45 schreef fossil_fossil het volgende:
[..]
ach gut... echt? volgens charlotte had ze toch zo'n stevige huid?
Is hij weer bezig met zijn marketingplannen ?????Ik luister niet maar dat proef ik uit je woorden.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:44 schreef Dementor het volgende:
Ojee de verkapte reclame minuten komen weer voorbij.
Botox klantje dan waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:46 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ze ziet er nu al verrot uit, kun je nagaan hoe lang die straks voor
de spiegel zit als ze 30+ is![]()
![]()
![]()
ik hou me hart vast.....quote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:46 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ze ziet er nu al verrot uit, kun je nagaan hoe lang die straks voor
de spiegel zit als ze 30+ is![]()
![]()
![]()
Dat bedoel ik dus, ik hoor het hem zeggen en lig echt in een deuk. Wat een zool is het ook.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:49 schreef Lady-night het volgende:
En deze jongen heeft HBO opleiding...als je pindakaas zie, moet je rechts brood zien en bier moet op koude plekken, want dan krijg je dorst?? MUTE
Hij gebruikt zelfs woorden waar ik nog nooit van gehoord heb.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:49 schreef Lady-night het volgende:
En deze jongen heeft HBO opleiding...
Hij praat tegen Amanda hè, die gelooft alles wat hij zegt. Binnenkort gebruikt ze het woord zelf ook.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:52 schreef PeterNB het volgende:
Hij gebruikt zelfs woorden waar ik nog nooit van gehoord heb.
Heb jij wel eens van 'proefzintuigelijk' gehoord ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |