Van hun kant uit bezien was dat misschien ook wel zo, ze kregen geen tegengas.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:13 schreef Rotterdammert het volgende:
volgens B en A is erik de sfeerverpester
er was gister een betere sfeer tussen de millionairs zonder erik
Ze blijven leuk, thanx.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:09 schreef kahaarin het volgende:
Kijk maar eens, net zo melig en flauw.
That reminds me... * zoekt herhalingsrecept*....quote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:14 schreef Desii het volgende:
knap dat je er naar kan luisteren..
maar als ik het goed begrijp heeft Brian een snood "haar" plan![]()
hoe heftig ... * zoekt pammetjes * ......
Ik vind Huub en Eric soms net zo, een beetje venijn en constant de anderen becommentariseren, toen ze naast elkaar zaten bij de paardenbak was het helemaal treffend.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze blijven leuk, thanx.![]()
Kijk nou toch, de meester en zijn slaafje.
[ afbeelding ]
Jij hebt het snel door zegquote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:15 schreef fossil_fossil het volgende:
brian en amanda hebben het in de kapsalon over hun plan. Brian zijn haar wordt nu gestijld met de stijltang om hem op iemand (ik gok tommy...) te laten lijken en hier de reactie van iemand (ik gok claire...) te pijlen...
ja... dat zou ik ook wel eens willenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij hebt het snel door zeg. Claire snapte ik wel maar dat Tommy gedoe had ik nog niet door.
Meesterlijk plan, benieuwd of hij ook gaat butleren.
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
That reminds me... * zoekt herhalingsrecept*....![]()
Amanda en de stijltang...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:15 schreef fossil_fossil het volgende:
brian en amanda hebben het in de kapsalon over hun plan. Brian zijn haar wordt nu gestijld met de stijltang om hem op iemand (ik gok tommy...) te laten lijken en hier de reactie van iemand (ik gok claire...) te pijlen...
Hij heeft al wel in de spiegel gekeken?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:25 schreef fossil_fossil het volgende:
goed intussen zit amandas corset goed... brian in zijn nopjes omdat het toch aan de plaatsing van de tieten van amanda lag.... Brian vind het korset niet mooi staan bij amanda... en ook haar string erg lelijk
Bedankt voor de pammetjes, deze is voor jou. ( sla 'm even op).quote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:27 schreef kahaarin het volgende:
Kleding kun je nog wat aan doen, andere dingen niet.
<insert gifje Brian-rat>
Graag gedaan en done, add to favourites, yes, alleen jammer dat hij bij de favourites moet, misschien een keertje een apartquote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bedankt voor de pammetjes, deze is voor jou. ( sla 'm even op).![]()
[ afbeelding ]
toen Amanda laatst een opmerking plaatste over kastruimte bij hem thuis werd dat geblokkeerd met een hartgrondig: "NEE!"quote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:32 schreef Kinga het volgende:
Amanda en Brian hebben het altijd maar over andere bewoners. Hebben ze uberhaupt al eens besproken hoe het na de kooi gaat zijn met hun relatie? Of ze gaan samenwonen of whatever?
Ik weet dat Amanda het liefst meteen wil gaan trouwen, maar Brian, Hebben ze er OOIT serieus over gesproken?
nee... niet direct.... ze hebben het er wel over gehad dat brian in zijn huis geen plek meer heeft vor alle kleding van amanda... omdat hij zelf al zoveel kleren heeft in zijn kast en buiten zijn kast... zelfs in een apart rommelhok is erg een ruimte meer voor want daar ligt allemaal rommel van hem...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:32 schreef Kinga het volgende:
Amanda en Brian hebben het altijd maar over andere bewoners. Hebben ze uberhaupt al eens besproken hoe het na de kooi gaat zijn met hun relatie? Of ze gaan samenwonen of whatever?
Ik weet dat Amanda het liefst meteen wil gaan trouwen, maar Brian, Hebben ze er OOIT serieus over gesproken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |