Wil jij Bob aub buiten dit progamma houdenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:34 schreef agter het volgende:
Het haar van Brian vandaag:
[ afbeelding ]
inderdaad!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:37 schreef Borga het volgende:
[..]
Wil jij Bob aub buiten dit progamma houden
Kijk, als ik nu Amanda was geweest had ik heel hard geroepen:quote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:42 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
inderdaad!
ik weet dat Brian een multitalent is, maar je hebt Bob en je hebt Brian
quote:Claire haar vader heeft iets opgestuurd voor onder de douche,..
Het kaartje is aangekomen het pakje niet..2 voor Claire,1 voor Huub en 1 voor Eric..
De pakjes lagen onder in het mandje ...Brian pakte die spullen uit het mandje .. en weg zijn ze..
....pakjes van Brian en Amanda komen wel aan,..
Gigantisch lullig!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:50 schreef beequeen het volgende:
Jaap is terug uit Rotterdam. Hij vertelt dat het heel rustig was, zijn optreden stond geplanned voor 15.00 uur maar hij moest al om 13.00 uur optreden. Lekker geregeld en veel mensen balen, die komen voor Jan Joker.
is dat echt....... persoonlijk bezit regel is weer eens nvt op de RATquote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:44 schreef beequeen het volgende:
Ik zat VOL even terug te lezen en blijkbaar is die rat weer beziggeweest gisteravond. Post van Silver om 20.30 uur.
[..]
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:28 schreef beequeen het volgende:
Ze hebben wel vette lol kahaarin![]()
Eric heeft een CD bij zich met de nummers "Mama" van Heintje en "Ik voel me zo verdomd alleen". Die willen Huub en Eric vanavond draaien voor Amanda.![]()
![]()
JE HEBT BOBquote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:42 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
inderdaad!
ik weet dat Brian een multitalent is, maar je hebt Bob en je hebt Brian
Geen idee waar ze het over hebben maar Amanda moet voorlopig even haar mond houden van de baas, hij zit de krant te lezen.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:55 schreef Deisyy het volgende:
Snode plannen van B & A in de kapsalon?
Willen ze weer een gigolo uitnodigen?
Het is toch vreselijk, Amanda vraagt aan Brian of ze wat mag zeggen en master Brian zegt van niet, dus zegt Amanda ook maar niets.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geen idee waar ze het over hebben maar Amanda moet voorlopig even haar mond houden van de baas, hij zit de krant te lezen.![]()
Amanda mist Zeurlène....duh, ze moet nu haar eigen haar doen en die matten vallen er steeds uit. Me like.
hier welquote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:03 schreef Deisyy het volgende:
Is het geluid van stream 3 en 4 bij jullie ook zo slecht?
Volgens mij niet..... ik had gehoopt dat hij vanmiddag die info zou krijgenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:04 schreef Rotterdammert het volgende:
weet jaap het al over die usb-stick?
http://www.youtube.com/watch?v=7h15xIoVwWw&feature=relatedquote:
Kan even duren.. Moeten ze eerst door die "STERRUF, JE MOEDER" plaat heen komen om haar echt te raken. Misschien beter als ze even wachten tot Amanda weer een halve fles alcohol naar binnen gekeild heeft? Is Brian ook meer gemotiveerd om Mannie te "beschermen".quote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:56 schreef agter het volgende:
Zou goed zijn als de terror eens op alleen Amanda gedaan wordt. Kijken of ze flipt, of dat Brian haar weer in de douche moet beschermen...
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:09 schreef kahaarin het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=7h15xIoVwWw&feature=related
Kijk maar eens, net zo melig en flauw.
knap dat je er naar kan luisteren..quote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:08 schreef beequeen het volgende:
Brian wil hun plan een naam geven, iets van Operatie....nog iets. Dan weten de streamers waar het over gaat. Het heeft te maken met zijn haar en een reactie van een bepaald persoon( ik gok Claire).
Wat een zool is het ook. Hij krijgt een plannetje in zijn schoot geworpen en doet alsof hij het meesterbrein is.
Ik mute maar weer, kan die glijstem niet langer dan 5 minuten verdragen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |