Dat is ook precies hetzelfdequote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:46 schreef Ruiseart het volgende:
Phillips Sport Vereniging... 't is gewoon een ruknaam. Iedereen maar miepen toen Austria Salzburg Red Bull Salzburg ging heten, maar PSV is gewoon precies hetzelfde
Correctemundo, maar liefst tweemaal:quote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:46 schreef Ruiseart het volgende:
Phillips Sport Vereniging
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:46 schreef Ruiseart het volgende:
PSV
En toen stopte ik met lezen.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:11 schreef behangplakker het volgende:
Nu zal ik wel weer heel wat over me heenkrijgen, maar dat afbraakvoetbal dat PSV wel niet speelt
Oke, ze hebben wat goede jaren maar verder?
De supporters zijn:
-boeren
-mensen die op de laatste speeldag van de eredivisie studio sport aanzetten, om een gamanipuleerde samenvatting te zien waarin psv wint en toch nog kampioen word waarbij ze denken: hee ik word psvfan want psv is vet goed (NEE)
-ongeveer dezelfde als az-fans: van die huisvadertjes die elke club die het goed doet maar als favoriete club kiezen
Waar is de geschiedenis en sfeer van de club?
Philips verzorgt ze een goede verlichting in het stadion maar voor de rest zit er niet veel goeds aan.
De rijke historie van de club bestaat uit 1 europa cup en uit 2 uefa cups ofzo.
Ze spelen van dat kankerafbraak voetbal..
Simpel; ze hebben sinds 1995 niks meer om op terug te kijken....quote:Op zondag 24 februari 2008 00:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Bij Ajax laten ze altijd beelden zien van vroeger.
Waarom teren op het verleden ?
Het is het enigste wat die grafclub heeft
Bij PSV kijken ze altijd na deze tijd.
Wat heb je er aan om telkens terug te moeten kijken
DVD'tje met de hoogtepunten van een seizoen psv kijkt lekker weg in een half uurtje..quote:Op zondag 24 februari 2008 00:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Bij Ajax laten ze altijd beelden zien van vroeger.
Waarom teren op het verleden ?
Het is het enigste wat die grafclub heeft
Bij PSV kijken ze altijd na deze tijd.
Wat heb je er aan om telkens terug te moeten kijken
Wij hebben tenminste hoogtepunten!quote:Op zondag 24 februari 2008 00:53 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
DVD'tje met de hoogtepunten van een seizoen psv kijkt lekker weg in een half uurtje..
Fijn dat je je mening laat horen, "cyberia18".quote:Op zondag 24 februari 2008 00:57 schreef Cyberia18 het volgende:
Pisvee
Eindhoven
Strontboeren
Anti-voetbal
Kortom: ben het volledig met de topicstarter eens
Met het verschil dat Philips een Nederlands bedrijf is waar een hoop Nederlanders trots op zijn.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:46 schreef Ruiseart het volgende:
Phillips Sport Vereniging... 't is gewoon een ruknaam. Iedereen maar miepen toen Austria Salzburg Red Bull Salzburg ging heten, maar PSV is gewoon precies hetzelfde
Jij lijkt me echt iemand waarvan mensen het kut vinden dat ze je kennen.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:37 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dan had je in plaats van Latijn beter Nederlands kunnen nemen, dan had je 'betekent' misschien goed gespeld.
Hoe sneu moet je zijn om in een topic over voetbal te gaan posten als je echt niks met voetbal hebt.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:56 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik zag je edit wel hoor.![]()
En ik vroeg niet hoe oud je was.Dat je nog niet droog bent achter je oren was al overduidelijk, en dat je niet kunt lezen wordt nu ook pijnlijk duidelijk.
Anyway:
PSV![]()
AJAX
Voetbal.
En jij lijkt mij echt zo iemand wiens mening er helemaal niet toe doet.quote:Op zondag 24 februari 2008 12:12 schreef BigKahuna het volgende:
Jij lijkt me echt iemand waarvan mensen het kut vinden dat ze je kennen.
Shut your cockholster bitch.quote:Op zondag 24 februari 2008 13:33 schreef Pinball het volgende:
[..]
En jij lijkt mij echt zo iemand wiens mening er helemaal niet toe doet.
KLB is juist bij uitstek het forum waar je post in topics over zaken waar je een hekel aan hebt. Echt.quote:Op zondag 24 februari 2008 12:15 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hoe sneu moet je zijn om in een topic over voetbal te gaan posten als je echt niks met voetbal hebt.
Nee hoor. Check mijn registratiedatum maar, ik haal al jaaaaaren mijn genoegdoening uit forumposts.quote:Misschien moet je eens naar buiten gaan. Vrienden of een vriendin zoeken. Je genoegdoening uit forumposts halen gaat vast snel vervelen, knaap.
Waarom zou iemand die niets met voetbal heeft zich er toch druk over maken dan? Het mag van mij hoor. Maar lijkt me meer op een soort afgunst omdat voetbal nu eenmaal de grootste sport in NL is.quote:Op zondag 24 februari 2008 13:41 schreef Pinball het volgende:
[..]
KLB is juist bij uitstek het forum waar je post in topics over zaken waar je een hekel aan hebt. Echt.
Klaag-baak. Snap je?
[..]
Nee hoor. Check mijn registratiedatum maar, ik haal al jaaaaaren mijn genoegdoening uit forumposts.![]()
Jij klikt toch ook op 'invoeren' omdat je daar een soort voldoening uit haalt?
Hoe dan ook, nog maar eens een poging om enigszins ontopic te komen:
Het is zondagmiddag jongens. Moeten jullie niet ergens in een weiland elkaar de hersens inslaan?
Of als brave kuddedieren in een stadion jullie favoriete bedrijf steunen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |