abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56930646
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 17:46 schreef Djeez het volgende:
Eens met TS

PSV is juist arrogant, omdat PSV verreweg de rijkste club is. Rijkste sponsor enzo, en daarmee echt een sponsorcluppie. Willen ze een goeie speler, dan legt Philips weer geld bij. En worden die crappy TV's van hen weer duurder. Echt een schijtclub met lelijk voetbal en idd geen historie.

FC Groningen daarentegen:
ajax heeft jaarlijks de grootste begroting sjappie
Nothing to see here, carry on
  zaterdag 23 februari 2008 @ 19:08:41 #52
242 Pinball
Electric Monk
pi_56930660
Betaald voetbal.

'Supporter' zijn van een bedrijf.

Alsof fans van Nestlé en Unilever elk weekend gaan zeiken wie de beste halvarine maakt, en welk bedrijf de mooiste historie heeft, en wie er dit jaar met de Gouden Loekie vandoor gaat.
En dan gaan matten natuurlijk, want de meeste supporters ( ) blijven toch gewoon kansloze achtergestelde tokkies.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  zaterdag 23 februari 2008 @ 19:09:26 #53
242 Pinball
Electric Monk
pi_56930676
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 19:08 schreef Pinball het volgende:

<..> de meeste supporters ( ) blijven toch gewoon kansloze achtergestelde tokkies.
quote:

blaat
QED.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  zaterdag 23 februari 2008 @ 19:10:23 #54
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_56930705
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 19:07 schreef RijstNatie het volgende:
ajax is verleden tijd, nooit maar dan ook nooit zullen ze nog een prijs winne van enige betekenis
hmmm, welke nederlandse club won als laatst een prijs van betekenis? PSV? Nee he? Was dat niet Feyenoord? Ja he?
pi_56930745
PSV

Europees voetbal
4x landskampioen op rij
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_56930813
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 19:10 schreef Oldbie het volgende:

[..]

hmmm, welke nederlandse club won als laatst een prijs van betekenis? PSV? Nee he? Was dat niet Feyenoord? Ja he?
jij vindt de landstitel geen betkenis?

het jaar dat feyenoord de uefa won en in de kwart finale psv verloeg, was pure mazzel in 1 wedstrijd.
die hazelip schoot feyenoord naar de cup
Nothing to see here, carry on
pi_56930897
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 01:23 schreef behangplakker het volgende:
voetbal doe je om de sport en de manier hoe het word gedaan, niet om de laatste tien minuten

verleden geeft een weergave hoe je club was, daar kun je trots op zijn
met johan cruijff en marco van basten, een technisch adviseur piet keizer, dan voelen die 3 elkaar goed aan en misschien een nieuwe technisch directeur die de 3 aanvoelt, dan heb je 4 mensen die elkaar aanvoeln die elkaars visie delen. Dan heb je 1 beleid die het met elkaar eens is, dan kan er wel iets moois bloeien
Dus 4 mannen die aan elkaar voelen, iets zegt mij dat dat niet goed is voor de prestaties. Voor de onderlinge verhoudingen dan weer wel
pi_56930938
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 19:14 schreef RijstNatie het volgende:

[..]

het jaar dat feyenoord de uefa won en in de kwart finale psv verloeg, was pure mazzel in 1 wedstrijd.
Hij noemt 'Nederlandse' club. Dikke kans dat een Nederlandse club landskampioen wordt.
Maar internationaal is het al erg lang geleden dat PSV een prijs pakte, jaar of 20
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_56930941
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 19:09 schreef Pinball het volgende:

[..]

[..]

QED.
QED
rot op kankernerd
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_56931038
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 19:21 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Hij noemt 'Nederlandse' club. Dikke kans dat een Nederlandse club landskampioen wordt.
Maar internationaal is het al erg lang geleden dat PSV een prijs pakte, jaar of 20
Tjah, er zijn maar 2 clubs elk jaar die een prijs van betekenis kunnen pakken. Champions League is praktisch onmogelijk, of je moet een erg goede lichting spelers hebben. PSV is toch tot de halve finales gekomen een paar jaar geleden, waar ze ook beter waren dan Milan. Dus qua Europese prestaties hebben ze het zeer goed gedaan. Beter dan andere gerenomeerde clubs in Europa.
  zaterdag 23 februari 2008 @ 19:25:31 #61
65997 Oldbie
pi_56931044
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 19:14 schreef RijstNatie het volgende:

[..]

yep. Mickey Mouse competitie is idd niet van betekenis
quote:
mazzel, geen mazzel. Maakt allemaal niet uit hoe je wint, als je maar wint. En een heel toernooi alleen op mazzel winnen bestaat in mijn ogen niet. Een wedstrijd misschien wel maar een toernooi niet. Wanneer was PSV voor het laatst succesvol? 1988? Dat jij nog wat durft te zeggen......
pi_56931237
Voetbal...

pi_56931682
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 19:35 schreef VonHinten het volgende:
Voetbal...

Moet je (en al die andere voetbalhaters) me toch eens uitleggen waarom je hier eigenlijk reageert
Dat je voetbal niet leuk vind, prima. Maar waarom dan in voetbaltopics reageren? Als ik iets niet leuk vind blijf ik juist zover mogelijk bij die topics uit de buurt.
Enige wat ik kan bedenken is dat je geen leven hebt
pi_56931985
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 19:25 schreef Oldbie het volgende:
mazzel, geen mazzel. Maakt allemaal niet uit hoe je wint, als je maar wint. En een heel toernooi alleen op mazzel winnen bestaat in mijn ogen niet. Een wedstrijd misschien wel maar een toernooi niet. Wanneer was PSV voor het laatst succesvol? 1988? Dat jij nog wat durft te zeggen......
Dat JIJ hier nog wat durf te zeggen kakkerlak. Al tig jaren (kuch 3x kampioen in 30 jaar) geen ene moer presteren.
Die UEFA cup was aan 1 man te danken: Pierre.

Ohja je hebt het over: Maakt allemaal niet uit hoe je wint, als je maar wint. <- Daar zit nou juist het probleem bij die kakkerlakken. Ze winnen nooit

p.s. Op het moment dat ik dit post maakt Heracles 1-0. Maar waar ben jij? Niet in het Polman stadion.
U MAD?
pi_56932302
quote:
Eens met TS

PSV is juist arrogant, omdat PSV verreweg de rijkste club is. Rijkste sponsor enzo, en daarmee echt een sponsorcluppie. Willen ze een goeie speler, dan legt Philips weer geld bij. En worden die crappy TV's van hen weer duurder. Echt een schijtclub met lelijk voetbal en idd geen historie.

FC Groningen daarentegen:
Ik ben geen economisch wonder maar volgens mij is Ajax rijker dan PSV hoor, en Philips is ook niets bijzonders qua sponsering. Ajax krijgt meer van Aegon. Daar komt nog bij dat PSV geen steun krijgt van de overheid. Daar staan dan wel Champions League inkomsten tegenover die dankzij Amsterdam vrij hoor uitvallen de laatste jaren
  zaterdag 23 februari 2008 @ 20:22:09 #66
242 Pinball
Electric Monk
pi_56932435
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 19:21 schreef Agiath het volgende:

[..]

QED
rot op kankernerd
Het zal jou toch wel vaker overkomen dat je moet googlen om een post te snappen?
Knulletje.
  zaterdag 23 februari 2008 @ 20:22:42 #67
65997 Oldbie
pi_56932452
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 20:08 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Dat JIJ hier nog wat durf te zeggen kakkerlak. Al tig jaren (kuch 3x kampioen in 30 jaar) geen ene moer presteren.
Die UEFA cup was aan 1 man te danken: Pierre.

Ohja je hebt het over: Maakt allemaal niet uit hoe je wint, als je maar wint. <- Daar zit nou juist het probleem bij die kakkerlakken. Ze winnen nooit

p.s. Op het moment dat ik dit post maakt Heracles 1-0. Maar waar ben jij? Niet in het Polman stadion.
Heb je mijn eerdere reacties niet gelezen? Nee?
Lees mijn sig.
pi_56932605
Antivoetbal daar in Eindhoven. Winnen met 1-0 waarbij de winnende goal dan uit een onterecht gegeven pingel komt
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
pi_56932612
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 20:22 schreef Pinball het volgende:

[..]

Het zal jou toch wel vaker overkomen dat je moet googlen om een post te snappen?
Knulletje.
Nee ik weet wat het betekend hoor.
Zo'n typisch Gymnasium dingetje voor de coole latijn-nerds
Ga nou maar weer WOW spelen
  zaterdag 23 februari 2008 @ 20:37:20 #70
242 Pinball
Electric Monk
pi_56932983
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 20:27 schreef Agiath het volgende:

[..]

Nee ik weet wat het betekend hoor.
Zo'n typisch Gymnasium dingetje voor de coole latijn-nerds
Ga nou maar weer WOW spelen
Dan had je in plaats van Latijn beter Nederlands kunnen nemen, dan had je 'betekent' misschien goed gespeld.
pi_56933132
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 20:37 schreef Pinball het volgende:

[..]

Dan had je in plaats van Latijn beter Nederlands kunnen nemen, dan had je 'betekent' misschien goed gespeld.
Ingaan op een spelfout in plaats van mijn argumenten. Misschien moet jij je Nederlands boek ook nog maar openslaan
  zaterdag 23 februari 2008 @ 20:47:06 #72
242 Pinball
Electric Monk
pi_56933369
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 19:21 schreef Agiath het volgende:

rot op kankernerd
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 20:40 schreef Agiath het volgende:

mijn argumenten.
Oh ja. Jouw argumenten, helemaal overheen gelezen.

Voor welke club ben jij eigenlijk, knullie?
Of mag je van je ouders nog niet alleen naar een voetbalwedstrijd?
Of mag je wel, maar krijg je niet genoeg zakgeld?
pi_56933429
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 20:47 schreef Pinball het volgende:

[..]

[..]

Oh ja. Jouw argumenten, helemaal overheen gelezen.

Voor welke club ben jij eigenlijk, knullie?
Of mag je van je ouders nog niet alleen naar een voetbalwedstrijd?
Of mag je wel, maar krijg je niet genoeg zakgeld?
Jong genoeg om me niet zielig te vinden dat ik op een internetforum zit om mensen die van voetbal houden te omschrijven als waardeloze tokkie's.
  zaterdag 23 februari 2008 @ 20:56:44 #74
242 Pinball
Electric Monk
pi_56933636
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 20:49 schreef Agiath het volgende:

[..]

Jong genoeg om me niet zielig te vinden dat ik op een internetforum zit om mensen die van voetbal houden te omschrijven als waardeloze tokkie's.
Ik zag je edit wel hoor.

En ik vroeg niet hoe oud je was. Dat je nog niet droog bent achter je oren was al overduidelijk, en dat je niet kunt lezen wordt nu ook pijnlijk duidelijk.

Anyway:
PSV
AJAX
Voetbal.
  zaterdag 23 februari 2008 @ 20:58:33 #75
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_56933699
TS kan het niet handelen dat ze beter presteren

Als jullie zo'n goeie sfeer willen moeten jullie niet zo op de anderen kankeren.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')