afbraakvoetbal van een club uit eindhoven met nepfansquote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:12 schreef DolbyDigital het volgende:
samenvatting van de tekst plx.
Hierbij wil ik je wijzen naar de laatste regel van de startpostquote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:12 schreef DolbyDigital het volgende:
samenvatting van de tekst plx.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enschede. Onze stad! Ons domein!
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:19 schreef nvido het volgende:
Ooh, nou oké.
MISSCHIEN HOUD IK WEL VAN DAT SOORT VOETBAL JA GODVERDOMME, beetje bepalen wat ik wel en niet goed vind.wooooooooooooooooooooooooo ik benijd jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
kun jij 80 minuten naar een zinloze kutwedstrijd kijken en dan 10 minuten toch nog wat actie zienWe are living in a material world, and I am a material girl
Eerst zeur je dat ze weinig grote prijzen gewonnen hebben, en dan zeg je dat mensen alleen maar fan zijn omdat ze kampioen zijn.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:11 schreef behangplakker het volgende:
-mensen die op de laatste speeldag van de eredivisie studio sport aanzetten, om een gamanipuleerde samenvatting te zien waarin psv wint en toch nog kampioen word waarbij ze denken: hee ik word psvfan want psv is vet goed (NEE)
Philips verzorgt ze een goede verlichting in het stadion maar voor de rest zit er niet veel goeds aan.
De rijke historie van de club bestaat uit 1 europa cup en uit 2 uefa cups ofzo.
Ze spelen van dat kankerafbraak voetbal en vestigen al hun hoop op 1 keeper die zo gek is om anti-voetbal te spelen.
Sowieso al anti-voetbal...![]()
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:20 schreef Ascendancy het volgende:
Voebal
Voetbal
Zo dat wordt de nieuwe standaard voor voetbal (![]()
) topics.
Sommige mensen kunnen ook genieten van andere combinaties, zoals het feit dat PSV spelers gelijk bij een bal aanname weten waar hun teamgenoten staan, en precies weten hoe het spel verder opgebouwd gaat worden.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:20 schreef behangplakker het volgende:
[..]
wooooooooooooooooooooooooo ik benijd jou![]()
kun jij 80 minuten naar een zinloze kutwedstrijd kijken en dan 10 minuten toch nog wat actie zien
Twente speelt dan ook wel leuk voetbalquote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:27 schreef nvido het volgende:
Nee, want ik kijk nooit naar Nederlands voetbal. Behalve Twente natuurlijk, maar dat spreekt voor zich
Oh daarom heeft Ajax een paar van die saaie scandinaviers er in lopen, zodat ze kunnen voldoen aan een niet al te hoge verwachtingquote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:23 schreef Aanvoerder het volgende:
Opmerkelijk dat een team met zoveel Zuid-Amerikanen zo onswingend voetbal speelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |