de worstelkoningquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:47 schreef Swetsenegger het volgende:
Het doet me langzamerhand denken aan die gozer die stoer liep te doen over z'n getrouwde collega die die geneukt had. Uiteindelijk plaatste hij foto's van het geheel omdat hij op FOK! werd opgenaaid dat het een hoax was.... En na het weekend werd hij en zijn neukertje ontslagen
anthony zeus (of zeus anthony)quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee meer wie het was, maar leuk was het wel.
volgens mij was dat weer een ander topic van onze stoere vogeltjesdansquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:52 schreef Bob-B het volgende:
[..]
nu je het zegtdat begon toch met emailen ofzo
quote:Sat 23 February 2008 20:24u door Thijster
heb je echt aangifte gedaan, die kat leeft nog
loopt nu buiten keihard te miauwen
heb je echt aangifte gedaan, ga geen boete betalen.
Als TS verstandig is zorgt íe dat die kat gewoon verdwijnt natuurlijk. Als ze nu een blinde kat aantreffen wordt het vervelend.quote:
nee, ts kan gewoon zeggen dat ie stoer deed op fok om indruk te maken, bewijs dan maar eens dat hij het wasquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:57 schreef Nobu het volgende:
[..]
Als TS verstandig is zorgt íe dat die kat gewoon verdwijnt natuurlijk. Als ze nu een blinde kat aantreffen wordt het vervelend.
in een vuilniszak met baksteen zeg je nuquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:57 schreef Nobu het volgende:
[..]
Als TS verstandig is zorgt íe dat die kat gewoon verdwijnt natuurlijk. Als ze nu een blinde kat aantreffen wordt het vervelend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |