je weet niet half hoe dichtbij je bij de waarheid zit....quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij werkt bij de genie ja, hij laat ook dingen ontploffen
Slaap je nou nog niet?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:20 schreef Thijster het volgende:
[..]
je weet niet half hoe dichtbij je bij de waarheid zit....
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:26 schreef Thijster het volgende:
kan er niks aan doen, die kat houd me wakker.
dat klote beest loopt nu buiten keihard te miauwen, zal wel koppijn hebben ofzo kutkat....
Gooi even wat paracetamol over de schutting dan, dan is je karma weer geredquote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:26 schreef Thijster het volgende:
dat klote beest loopt nu buiten keihard te miauwen, zal wel koppijn hebben ofzo kutkat....
wel eerst even insmeren met leverpastei, want die blinde kut ziet natuurlijk nietsquote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:42 schreef Xennia het volgende:
[..]
Gooi even wat paracetamol over de schutting dan, dan is je karma weer gered
Ja en een blindegeleidehond zou ook wel aardig zijn!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:46 schreef Adelante het volgende:
[..]
wel eerst even insmeren met leverpastei, want die blinde kut ziet natuurlijk niets
Ik hoop dat het jouw nog lang wakker houd.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:26 schreef Thijster het volgende:
Ik hoop dat je dit uitzoekt tot de bodem,dat dit misselijke figuur aangepakt kan wordenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:27 schreef Meneer-Goud het volgende:
[..]
Je IP-adres is *** Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie.
Hmmm...
Waarom sterf jij niet ter plekke, vieze grote klootzak? Kom, pm me je adres of een andere locatie, dan hebben we het even over!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 11:15 schreef Thijster het volgende:
hehe, komt die buurvrouw van me een half uur geleden langs; of ik iets gezien of gehoord had?
ik zei: neuh, was gister aan het jagen op de veluwe (is een hobby van me en dat weet ze dus was wel een goede smoes)
ze geloofde het gelukkig
Ik niet.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 11:36 schreef ToT het volgende:
Ik mag hopen dat TS ons alleen over de zeik probeert te krijgen.........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |