nee he SOL ? toch niet dat merk maar dan in de 275ml flesjes met limonade ?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:47 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik durf niet te vertellen wat ik nu drink
ik drink koffie, met slagroomquote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:48 schreef borisz het volgende:
[..]
nee he SOL ? toch niet dat merk maar dan in de 275ml flesjes met limonade ?
Heb jij ook een tampon-koop-tic als je ongesteld bent? Of is dat een handicap die alleen ik heb?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:53 schreef SeaOfLove het volgende:
een goede meid, is op haar menstruatie voorbereid
dat heb ik vooral als ik aan het ovuleren benquote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:54 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Heb jij ook een tampon-koop-tic als je ongesteld bent? Of is dat een handicap die alleen ik heb?
Ben gelukkig niet de enigequote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:55 schreef SeaOfLove het volgende:
dat heb ik vooral als ik aan het ovuleren ben
Je kan nog zo'n goeie schipper zijn, maar mijn Rode Zee tolereerd geen schepen!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:56 schreef cul_non_kul het volgende:
Een goede schipper...bevaart ook de Rode Zee
Hahaha ja ik ken het. Dat had ik met een van de hoofbestanddelen van mijn italiaans kerstdiner: risotto. En dat is ook niet echt iets wat je op het laatste moment nog ff maakt, terwijl je vlees en groenten al klaar zijn.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:58 schreef SeaOfLove het volgende:
ohja ik heb 'schoonmama' overleefd en zei mijn diner ook...ze heeft zelfs 2x opgeschept![]()
1 kookblunder maar gemaakt, ik had alles klaar maar dacht: volgens mij ben ik iets vergeten... dat was de rijst dus
dan heb ik ws de goeiste schipperquote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:00 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Je kan nog zo'n goeie schipper zijn, maar mijn Rode Zee tolereerd geen schepen!
De Dode Zee dan?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:00 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Je kan nog zo'n goeie schipper zijn, maar mijn Rode Zee tolereerd geen schepen!
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:04 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
dan heb ik ws de goeiste schippermaargoed wij zijn ook echt alle schaamte voorbij al
![]()
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:04 schreef SeaOfLove het volgende:
dan heb ik ws de goeiste schippermaargoed wij zijn ook echt alle schaamte voorbij al
![]()
Liever niet, daar heb ik er al genoeg van. Mama wilde verleidings-tips voor haar date van vanavond...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:06 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
we lijken wel een stel schaamteloze ouders![]()
kinderen hou je buiten je seksleven m.i. hoe oud ze ook zijnquote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:07 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Liever niet, daar heb ik er al genoeg van. Mama wilde verleidings-tips voor haar date van vanavond...
Ja. Vind ik ook. Maar zij niet.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:09 schreef SeaOfLove het volgende:
kinderen hou je buiten je seksleven m.i. hoe oud ze ook zijn
EENSCH.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:09 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
kinderen hou je buiten je seksleven m.i. hoe oud ze ook zijn
jouw ouders hebben gewoon een hoofd vol macaroniquote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:11 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja. Vind ik ook. Maar zij niet.
Stuur haar maar eens langs. Kan dat meisje nog iets van mij leren.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:07 schreef Leintjeuh het volgende:
Mama wilde verleidings-tips voor haar date van vanavond...
klopt, maar je kan als ouders ook in extremen gaan zoals bij Leinquote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:11 schreef Tezz het volgende:
[..]
EENSCH.
Hoewel openheid van zaken wel gewenst is om een gezonde puber klaar te stomen voor de echte mensenwereld, zijn er zeer zeker grenzen in mijn ogen.
Dat bedoel ik dus met grenzen !quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:14 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
klopt, maar je kan als ouders ook in extremen gaan zoals bij Lein
Ze houden geen orgies in huis hier ofzo hoor, dat nietquote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:14 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
klopt, maar je kan als ouders ook in extremen gaan zoals bij Lein
Dan ben ik liever een coureur en rij ik er omheenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:56 schreef cul_non_kul het volgende:
Een goede schipper...bevaart ook de Rode Zee
Jahahaha die smiley ook he! Ik ben trouwens ook dit weekend aan de beurt, dan weten jullie het vast. Slik altijd een maand of drie de pil door achter elkaar maar ja, eens moet het er uit he!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:19 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dan ben ik liever een coureur en rij ik er omheen(ok, in deze context een foute smilie)
Oh jee, niemand kan meer normaal daar binnen komen volgens mij zonder te gniffelen of naar atributen te zoeken onder de bank.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:20 schreef Bluezz het volgende:
Gingen wij niet bij Lein sexen? meeten?![]()
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:20 schreef Bluezz het volgende:
Gingen wij niet bij Lein sexen? meeten?![]()
Ik lach er (nog) wel om hoorquote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:21 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oh jee, niemand kan meer normaal daar binnen komen volgens mij zonder te gniffelen of naar atributen te zoeken onder de bank.
Sorry Lein, als we te ver gaan zeg het maar
Leuk. Kunnen ze mij even hun seks-speeltjes showen.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:22 schreef Leintjeuh het volgende:
![]()
Ze zijn trouwens wel thuis, de 22e
Ik meld me afquote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:22 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
![]()
Ze zijn trouwens wel thuis, de 22e
Seks-speeltjes? Ze gebruiken de keuken-attibuten. Slakken-tangen enzoquote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuk. Kunnen ze mij even hun seks-speeltjes showen.
Goh, wat inventief.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:25 schreef Leintjeuh het volgende:
Seks-speeltjes? Ze gebruiken de keuken-attibuten. Slakken-tangen enzo
Da's op zich een goed plan. Tenzij de tang daarna in de slakken verdwijnt, dan is het minder natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:25 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Seks-speeltjes? Ze gebruiken de keuken-attibuten. Slakken-tangen enzo
Ja,ja..quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:28 schreef Leintjeuh het volgende:
T was wel een grapje, natuurlijk heh. Zou niemand hier uitnodigen als het waar was.
Dat jouw ouders leuke kanten hebben is ook duidelijk heur meisquote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:16 schreef Leintjeuh het volgende:
SOL wat zeg je dat lief.
Maar mn ouders hebben ook absoluut leuke kanten, ze zijn niet alleen ranzig en oversekst hoor! Mijn moeder kan lekker koken, mn vader staat altijd voor me klaar. En de eerste keer dat ik dronken wilde worden, mocht dat thuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |