abonnement Unibet Coolblue
pi_57040722
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 17:35 schreef methodmich het volgende:
Waarom zou het zo zijn als Foppe de Haan het zegt?
Miisschien omdat De Haan het redelijk kan beoordelen als naaste medewerker voor de laatste 3 jaar?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 28 februari 2008 @ 20:11:52 #127
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_57043474
Je weet toch. De Haan heeft altijd gelijk.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 29 februari 2008 @ 09:43:16 #128
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_57054585
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 11:24 schreef BonJovi het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

ok
Wat wil je zeggen met die foto?
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_57064127
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 18:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Miisschien omdat De Haan het redelijk kan beoordelen als naaste medewerker voor de laatste 3 jaar?
Tja en spelers die bij Jong Ajax met hem werkten roemen hem juist om het feit dat hij ook ongedwongen praatjes maakt met ze en voor een goede sfeer zorgt.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_57068373
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 08:49 schreef Barca het volgende:

[..]

Bij wijze van. Met Van Basten is het niet pakken van een prijs gegarandeerd!
Hm ik denk dat je daar snel op terug zult komen
pi_57068459
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 16:45 schreef methodmich het volgende:

[..]

Tja en spelers die bij Jong Ajax met hem werkten roemen hem juist om het feit dat hij ook ongedwongen praatjes maakt met ze en voor een goede sfeer zorgt.
Ik heb weinig twijfels bij de coaching van Van Basten en de organisatie in het veld.

Maar een hoofdcoach van Ajax moet een stuk meer kunnen en dat begint met als eerste aanwezig te zijn en als laatste weg te gaan
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 29 februari 2008 @ 20:18:22 #132
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_57068722
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 20:04 schreef PPWB84 het volgende:

[..]

Hm ik denk dat je daar snel op terug zult komen
Dream on!
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_57068790
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 20:18 schreef Barca het volgende:

[..]

Dream on!
Ben je in je jeugd mishandeld door Marco of iets dergelijks? Lijkt wel een obsessie wat je met hem hebt.
  vrijdag 29 februari 2008 @ 20:36:16 #134
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_57069285
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 20:20 schreef Rumille het volgende:

[..]

Ben je in je jeugd mishandeld door Marco of iets dergelijks? Lijkt wel een obsessie wat je met hem hebt.
Nee hoor, absoluut niet. Ik heb hem als speler erg bewonderd. En hij heeft me nooit in de kou laten staan! Als coach heb ik 'm echter absoluut niet hoog zitten.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_57078203
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 20:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ik heb weinig twijfels bij de coaching van Van Basten en de organisatie in het veld.

Maar een hoofdcoach van Ajax moet een stuk meer kunnen en dat begint met als eerste aanwezig te zijn en als laatste weg te gaan
En wie zegt dat dit bij Ajax niet het geval zal zijn? Andere omgeving, dichter bij huis.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_57078681
Van Basten blijft altijd lui, eigenwijs en verbaal en sociaal zwak
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_57170994
quote:
Van Basten: "Geld moet bij Ajax weer op het veld staan"
05 maart 2008

In een bomvolle perszaal van de Amsterdam ArenA is Marco van Basten woensdag officieel gepresenteerd als nieuwe hoofdtrainer van Ajax. De huidige bondscoach treedt in de zomer in dienst bij de Amsterdamse club als opvolger van interim-coach Adrie Koster. Van Basten tekende voor vier seizoenen. "Er moet gewonnen en gepresteerd worden", stelde de oud-spits bij zijn presentatie.

Met de komst van Van Basten zet Ajax een volgende stap richting een nieuwe toekomst, waarin ook zijn voormalig mentor Johan Cruijff weer een belangrijke rol zal spelen binnen de club. Van Basten tekende voor vier jaar, wat aangeeft dat de club hem de tijd wil geven. Toch denkt Van Basten niet alleen aan de lange termijn. "Natuurlijk geeft het rust om voor zo'n lange periode te tekenen, maar we willen direct presteren. Want meedoen om de prijzen hoort bij een prachtige club als Ajax."

Overigens bevat het contract van Van Basten de clausule dat beide partijen na twee jaar opnieuw met elkaar rond de tafel gaan. "Er is na twee jaar een evaluatiemoment, zoals ook bij de KNVB het geval was. Wat dat betreft is er niets nieuws", zegt Van Basten, die evenals bij Oranje in de ArenA samen zal werken met assistenten John van 't Schip en Rob Witschge. "Ook wat dat betreft is er dus niks nieuws", lacht hij.

Technisch directeur Martin van Geel ziet het als een pluspunt dat Van Basten zijn eigen technische staf meeneemt. "Het was Marco's nadrukkelijke wens om zijn eigen assistenten mee te nemen en we vinden het een goede zaak dat John en Rob meekomen. Deze technische staf is aan elkaar gewend en is complementair."

Van Basten maakte er tijdens zijn presentatie geen geheim van dat hij niet wil dat Ajax de komende jaren weer voldoende geld op de bank heeft, maar weinig kwaliteit op het veld. "Geld moet op het veld staan", stelde de nieuwe coach van de Amsterdammers. "We hebben bij de clubleiding het verzoek neergelegd om bepaalde versterkingen te kunnen halen en daarvoor hebben we een soort carte blanche gekregen. Althans, tot op zekere hoogte natuurlijk", haast hij zich te zeggen.

"Maar goed, ons contract begint pas op 1 juli", vervolgt Van Basten. "Het is niet zo zinvol om in te gaan om eventuele versterkingen of het werk dat wij hier gaan doen. Ajax staat voor belangrijke weken, waarin we Adrie Koster in alle rust moeten laten werken. Bovendien gaat bij ons vanaf morgen het vizier weer op de KNVB. Pas vanaf de zomer telt voor ons Ajax, tot die tijd telt het Nederlands elftal."
quote:
'Onervaren' Van Basten lacht kritiek eenvoudig weg
05 maart 2008

Marco van Basten had zich duidelijk goed voorbereid op zijn presentatie als nieuwe hoofdtrainer van Ajax. Op de vraag of hij niet te onervaren is voor een baan als hoofdcoach van zo'n grote club, had de bondscoach een ijzersterk antwoord klaar.

"Nou, als je de historie van Ajax bekijkt zijn hier drie trainers echt heel succesvol geweest. Dat zijn Michels, Cruijff en Van Gaal. Michels had daarvoor alleen een amateurclub getraind, Cruijff had nog helemaal geen ervaring en Van Gaal schoof door na eerder assistent-trainer te zijn geweest. Dus wat dat betreft is onze ervaring misschien nog een nadeel", lachte de voormalig trainer van Jong Ajax.

Ook technisch directeur Martin van Geel denkt niet dat Van Basten te weinig ervaring heeft voor deze klus. "Jullie moeten niet vergeten dat hij zometeen een EK en een WK achter de rug heeft. Dat is niet niets. Bovendien heeft hij tijdens de gesprekken die we met hem gehad hebben, een zeer professionele indruk gemaakt. Hij is een perfectionist en brandt van de ambitie. We zijn er dan ook van overtuigd dat we met deze technische staf weer mee gaan doen om de prijzen."
quote:
"Een goede Davids volgend seizoen van harte welkom"
05 maart 2008

Edgar Davids liet enkele weken geleden weten na dit seizoen hoogstwaarschijnlijk te vertrekken bij Ajax, maar van de nieuwe hoofdcoach Marco van Basten mag de ervaren 'Pitbull' er nog best een jaar aan vast plakken. Tenminste, als Davids de komende maanden weer toe kan groeien naar zijn oude niveau.

"Als Davids speelt zoals tijdens de tweede seizoenshelft van vorig seizoen, is hij van harte welkom", zei Van Basten, die eerder als bondscoach geen opperbeste relatie met de dynamische middenvelder had. "Dit seizoen is Edgar er lang uit geweest door een beenbreuk. Voor hem is het nu belangrijk om de komende weken en maanden aan te tonen dat hij een versterking is voor de selectie. Als hij daar in slaagt, heb ik hem er volgend seizoen uiteraard graag bij."
quote:
Van Basten: "Kunstgras in ArenA een mogelijkheid"
05 maart 2008

Marco van Basten sluit niet uit dat Ajax in de toekomst haar thuiswedstrijden op kunstgras af gaat werken. "Ik ben geen voorstander van kunstgras, maar misschien moeten we tot de vervelende conclusie komen dat het wellicht beter is."

De slechte grasmat in de ArenA is Van Basten al jaren een doorn in het oog. "Als we hier voetbal kwamen kijken, viel het ons telkens op dat het veld heel slecht was. Dat moet beter, maar door de constructie van het stadion valt het niet mee om hier een goede grasmat naar te leggen. Zo ligt er een parkeergarage en een snelweg onder het stadion en komt er niet of nauwelijks licht op het veld."

Volgens Van Basten moet, om de optimale voorwaarden te scheppen om goed voetbal te spelen, daarom overwogen worden om over te stappen op kunstgras. "Kijk, ik ben er geen voorstander van. En natuurlijk heb ik liever gewoon gras. Maar als er echt zo veel problemen zijn, moet je misschien tot de vervelende conclusie komen dat kunstgras beter is. Als het niet anders kan, moeten we daar over praten."

Ook directeur Martin van Geel bevestigt dat kunstgras niet uitgesloten is. "We gaan ons hier de komende weken over buigen. Maar duidelijk is wel dat de spelers in deze kwestie een belangrijke stem hebben. Zij moeten er immers op voetballen."
pi_57171310
Hij kwam erg goed op me over tijdens de presentatie.
Ik heb er vertrouwen in!
pi_57171335
Van Basten praat natuurlijk poep over Davids
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_57171374
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 12:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik praat natuurlijk poep over voetbal
  woensdag 5 maart 2008 @ 12:59:51 #141
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_57171902
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 12:30 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Hij kwam erg goed op me over tijdens de presentatie.
Ik heb er vertrouwen in!
Hij komt al jaren goed over op persconferenties.
Confidence through competence
pi_57172039
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 12:30 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Hij kwam erg goed op me over tijdens de presentatie.
Ik heb er vertrouwen in!
Eh ja mij ook. Maar misschien trap ik wel weer te makkelijk in zn mooi weer quotes. Bij Oranje had hij ook zulk soort welkomst woorden..
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  woensdag 5 maart 2008 @ 13:25:17 #143
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_57172446
Davids gaat naar fc Groningen. Daar gaat hij spelen met Seedorf.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_57176028
Ik heb er vertrouwen in. Ik heb wel het idee dat hij beter tot zijn recht komt als hij dagelijks met spelers op het veld staat
  woensdag 5 maart 2008 @ 16:52:08 #145
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_57176964
Bassie naar Ajax, Ajax naar de eerste divisie. Of misschien zelfs 6e klasse.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_57177079
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 12:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]
Goede zelfkennis heb je.

Gelukkig mag ik nu een keer zeggen dat je zwakzinnig bent als het over voetbal gaat
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_57177108
Jij mag alles zeggen. Er is toch niemand die jou serieus neemt.
pi_57177142
De morele leider van Fok en de dappere strijders
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_57177334
!
pi_57177786
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 12:30 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Hij kwam erg goed op me over tijdens de presentatie.
Ik heb er vertrouwen in!
Wel knap van die verbaal zwakke coach!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')