quote:Op zondag 24 februari 2008 18:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil even zeggen dat ik bijzonder trots ben op een foto die ik van mijn zus gemaakt heb:
[ afbeelding ]
Ik ging ook voor de film noir sfeerquote:Op zondag 24 februari 2008 20:32 schreef wonderer het volgende:
Wow. Jaren 20-30 effect of zo, mooi hoor. Vraag me af hoe het er zonder die tranen had uitgezien.
Yupyupyupquote:Op zondag 24 februari 2008 20:37 schreef NanKing het volgende:
Super, die foto Ewik 14.gif
LOL...quote:
Beetje doorzichtige kloon...quote:
Mrs Cellophane?quote:Op zondag 24 februari 2008 21:28 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nee echt.
Al mijn klonen zijn altijd doorzichtig
Mooi, maar had het zonder de tranen denk mooier gevonden(of een andere traan...)quote:Op zondag 24 februari 2008 18:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil even zeggen dat ik bijzonder trots ben op een foto die ik van mijn zus gemaakt heb:
[ afbeelding ]
Pff! Je hebt het echt druk idd. Maae waarom naar de dokter?quote:Op maandag 25 februari 2008 01:19 schreef Wexy het volgende:
Mooie foto erik
Ff lekker druk geweest vandaag... morgen vroeg op staan.. afspraak maken bij de dokter... daarna mn nachtkastje opnieuw in elkaar lijmen.. vorige keer iets te weinig houtlijm gebruikt.. de frontjes van mn laatjes komen zo nu en dan los... dus dan maar weer flink wat lijm er tussen
Verder morgen nog even wat dvdtjes branden.. en dan smiddags maar ff werken
goh toch best een druk dagje
2 wondjes die niet weg gaan... en nogal op een erg uche ongemakkelijke plekquote:Op maandag 25 februari 2008 01:32 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Pff! Je hebt het echt druk idd. Maae waarom naar de dokter?
aaaaaaahhh *knuffelt*quote:Op maandag 25 februari 2008 10:17 schreef JamesBrownie het volgende:
tvp, ben thuis, want beetje ziek en dochter ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |