quote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:30 schreef maedel het volgende:
Vol trots melden wij de geboorte van ons draadloze netwerk.![]()
Zelfs de Ipod maakt verbinding
ahkoetsjiekoetsjiequote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:30 schreef maedel het volgende:
Vol trots melden wij de geboorte van ons draadloze netwerk.![]()
Zelfs de Ipod maakt verbinding
brodoquote:
Oh, wat een leuke naaam! Klinkt een beetje als Frodo... weet je wel, van LOTR...quote:
moesten wij ook aan denkenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:32 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Oh, wat een leuke naaam! Klinkt een beetje als Frodo... weet je wel, van LOTR...
Ik mag hopen dat het niet is waar wiki naar verwijst? http://nl.wikipedia.org/wiki/Brodoquote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:35 schreef maedel het volgende:
[..]
moesten wij ook aan denken
maar daar komt het niet van. Waar wel van ga ik niet zeggen
Knap! gefeliciteerd hoorquote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:11 schreef maedel het volgende:
Het betekent gewoon ook nog wat zeg
Morgen ben ik trouwens een jaar gestopt met roken
Thanksquote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:24 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Knap! gefeliciteerd hoorGa je het nog vieren?
Ik kreeg maar geen contact met de router, waar ik iets verkeerd ingevuld had. Ik kon dat instellingenscherm niet meer oproepen. Tot ik ergens iets las over een resetbutton, dat dat wel eens soelaas zou kunnen bieden.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:27 schreef wonderer het volgende:
Hee maedel, wat was er nou mis mee?
Handleiding niet gelezen?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:33 schreef maedel het volgende:
[..]
Thanks
Niet speciaal vieren, maar ik ga wel shoppen in de Outletvillage en dan heb ik altijd een excuus om los te slaan
[..]
Ik kreeg maar geen contact met de router, waar ik iets verkeerd ingevuld had. Ik kon dat instellingenscherm niet meer oproepen. Tot ik ergens iets las over een resetbutton, dat dat wel eens soelaas zou kunnen bieden.
Toch nog snel een uur of 3 mee zitten prutsen vanochtend...
quote:
quote:
Netwerkcam zou ik ook wel willen hebben. Op een vogelvoer dingetje richten of zo.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:54 schreef maedel het volgende:
ik ben ook al weer wekenlang naar de webcams aan het kijken die een blik werpen op het vakantieoord waar ik over anderhalve week naar toe ga.
Waar?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:54 schreef maedel het volgende:
ik ben ook al weer wekenlang naar de webcams aan het kijken die een blik werpen op het vakantieoord waar ik over anderhalve week naar toe ga.
Gran Canariaquote:
lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:26 schreef maedel het volgende:
[..]
Gran Canaria
(alweer? ja, alweer)
ben je er ook ooit geweest?quote:
ja 3 keer..... 1 keer in dat stoere hotel aan de boulevard die in een berg is gebouwdquote:
waar is dat dan?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:53 schreef Wexy het volgende:
[..]
ja 3 keer..... 1 keer in dat stoere hotel aan de boulevard die in een berg is gebouwd
ow ik bedoelde meer dat ik dat hotel al n paar topics eerder genoemd had dan de locatiequote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:09 schreef maedel het volgende:
[..]
waar is dat dan?
Wij gaan naar Maspalomas, voor de tweede keer naar hetzelfde hotel
|Oh, dat heb ik helemaal gemistquote:Op zondag 24 februari 2008 02:44 schreef Wexy het volgende:
[..]
ow ik bedoelde meer dat ik dat hotel al n paar topics eerder genoemd had dan de locatie
Was echt heerlijk om gewoon het hotel uit te lopen en al bijna op t strand te staan... en lekker ijs dat ze daar hebben.... MJAMMIE!!!
ik ben tot dusver alleen naar Playa del Ingles geweest.
wat doe jij hier???quote:Op zondag 24 februari 2008 10:14 schreef wonderer het volgende:
Blijkbaar kan ik dus echt niet tegen cafeine
Erik!quote:
Nachtbrakenquote:
Balen van je sleutelsquote:Op zondag 24 februari 2008 10:29 schreef DR34M3R het volgende:
en ja, zo vroeg wakker.. dat heb ik als ik in een vreemd 'bed'slaap... ben toch bij Ang3l gebleven... ben mijn jas met sleutels kwijtgeraakt vannacht. Blijkbaar vond iemand anders hem ook lekker warm...
en nu?quote:
dit van 1 (!) kopje koffie??quote:Op zondag 24 februari 2008 10:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nachtbraken
Heb om tien uur een kopje koffie gehad en nu kan ik niet slapen.
hahaha, jawel hoor, daar hebben ze mijn telefoonnummer ook, voor het geval hij nog opduikt. Maar hij hing aan de kapstok, en daarna niet meer. En wie weet naar welke kroeg de volgende éigenaar' hem genomen heeftquote:Op zondag 24 februari 2008 10:38 schreef wonderer het volgende:
Weet je niet meer waar je je jas bent kwijtgeraakt dan?
Zet de tekst de volgende keeralsjeblieft tussen quotes...quote:Op zondag 24 februari 2008 10:45 schreef cablegunmaster het volgende:
Ik kom hier mijn penis aanbieden, die hebben jullie duidelijk nodig!
Sorry dat we je fantasie uit elkaar laten spatten, maar lesbeaus zijn niet lesbeau omdat ze de juiste man nog niet zijn tegengekomen. Dat is een fabeltje. Oneerbare voorstellen hou je dus liever voor je.
ik moest hierom lachen (als man zijnde)
Hij kwam de doodshoofdjes aan mij aanbieden gister (ik heb dus geen pyjama bij, het was niet de bedoeling dat ik hier zou slapen). Ik heb hem nog niet gezien vandaag, weet niet wat ie draagt nu, maar ik verwacht dat hij ze aan heeft.... Ik lag niet in zijn bed weet jequote:Op zondag 24 februari 2008 10:43 schreef wonderer het volgende:
Oh ja, welke pyjamabroek heeft Steeph aan?
Waarom laat je je sleutels er dan ook inzitten, muts...quote:Op zondag 24 februari 2008 10:43 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
hahaha, jawel hoor, daar hebben ze mijn telefoonnummer ook, voor het geval hij nog opduikt. Maar hij hing aan de kapstok, en daarna niet meer. En wie weet naar welke kroeg de volgende éigenaar' hem genomen heeft
welterusten.. en ja.. stom. Ze konden niet in mijn broekzak..had ze bij Ang3l moeten laten.quote:Op zondag 24 februari 2008 10:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Waarom laat je je sleutels er dan ook inzitten, muts...
Ik ga pitten, 't is vijf uur...
nee, Ang3l had mijn portemonnee op zak, gelukkig.Waar ik overigens de bankpas toch al uitgehaald had, dat dan weer welquote:Op zondag 24 februari 2008 11:32 schreef soapie het volgende:
Goedemorgen allen!!!
Waardeloos van de sleutels Dromer. Maar gelukkig alleen sleutels (toch) en geen pasjes ed...
och, nu heb ik een goede reden om te gaan shoppen vanmiidag!quote:Op zondag 24 februari 2008 13:09 schreef hierissieweer het volgende:
Pfff, Dromer, kut man!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |