Geef ze eens ongelijk...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:03 schreef Noodly het volgende:
Ik wil gaan wandelen in Schotland maar ik ken niemand (van mijn leeftijd) die zo gek is mee te willen.![]()
Even tussendoor.
Ik zou wel mee gaan... maar ik ben:quote:
wandelenquote:
Ik ben het gedeeltelijk met je eens, maar als ik foto's kan maken dan wil ik best een stukje wandelenquote:
Daar gaat het mij ook om, dat het landschap mooi isquote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben het gedeeltelijk met je eens, maar als ik foto's kan maken dan wil ik best een stukje wandelen.
Ik mag hopen voor je, dat als er iemand mee gaat, het gezelschap dat ook isquote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:29 schreef Noodly het volgende:
[..]
Daar gaat het mij ook om, dat het landschap mooi is
Hoe oud ben je dan?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:03 schreef Noodly het volgende:
Ik wil gaan wandelen in Schotland maar ik ken niemand (van mijn leeftijd) die zo gek is mee te willen.![]()
Even tussendoor.
Omdat het leven mij zwaar valtquote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarom zo'n zucht?
probeer het eens met het aanklikken van haar profiel?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:03 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Hoe oud ben je dan?
(eventueel wel interesse)
oke, stom niet over nagedacht. Maar ik ben te oudquote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:20 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
probeer het eens met het aanklikken van haar profiel?
En wat is er zo zwaar aan het leven?
Luguberquote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:23 schreef wonderer het volgende:
Soms ben ik wel blij dat ik zo'n camera-nut ben/was. *foto's van overleden kat upload*
Op de foto's leefde hij nog, hoorquote:
Aansteller.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:46 schreef hierissieweer het volgende:
* hierissieweer zucht * npg een kwartiert en dan begint het begin van het einde...
Wat is er toch allemaal aan de hand met je? Zo ken ik je helemaal niet? O wacht.. jeverjaardag... je wordt 40 toch?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:46 schreef hierissieweer het volgende:
* hierissieweer zucht * nog een kwartier en dan begint het begin van het einde...
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:55 schreef hierissieweer het volgende:
* hierissieweer zucht * Nog 5 minuten en ik kom in een donker en uitzichtloos oord...
Thanx!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:00 schreef DR34M3R het volgende:
[..]![]()
![]()
feli hierissieweer! Enneh... 23 is heul zo oud niet hoor!
Och je piept wel anders als jij ook 23 bent!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:05 schreef Tha_Erik het volgende:
23! Dat is nog jong man gek
. Het leven lacht je nog toe. Tegen de 30 hoef je je pas zorgen te maken
.
Homoquote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:08 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Och je piept wel anders als jij ook 23 bent!
Echt voel me heel erg oud en niet prettig hierbij!
AAAAAAAARRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHH! Weet je wel wat je me nu aan doet?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:08 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Och je piept wel anders als jij ook 23 bent!
Echt voel me heel erg oud en niet prettig hierbij!
Lullig, dus zometeen sta je weer buiten met je lensjes?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Homo
Maar alsnog gefeliciteerd hoor
Blijkt dat mijn lenzen al bijna een week geleden waren gearriveerd, alleen had de postbode een briefje achtergelaten (nooit gevonden....). Morgen maar even naar het postkantoor.
Ja de werkelijk is hard, ik oud en jij bejaard. Tis zo oneerlijk!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:24 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
AAAAAAAARRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHH! Weet je wel wat je me nu aan doet?
Ik voelde me jong... tot jij begon te roepen dat 23 al oud is!
Als je het over kon doen zou je het niet over moeten willen doen. Je verleden heeft je gemaakt tot wie je nu bent, en ik mag hopen dat je daar blij mee bent? Ook al ben je oud?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:28 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ja de werkelijk is hard, ik oud en jij bejaard. Tis zo oneerlijk!![]()
Maar serieus, ik voel me echt oud. Ik heb gewoon een leven waar ik op terug kan kijken en waar ik zelf dingen van vind en waarvan ik zeg, als ik het toch eens over kon doen... Zucht...
Oeps das wel lullig... rennen danquote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Homo
Maar alsnog gefeliciteerd hoor
Blijkt dat mijn lenzen al bijna een week geleden waren gearriveerd, alleen had de postbode een briefje achtergelaten (nooit gevonden....). Morgen maar even naar het postkantoor.
Om te beginnen, was ik binnen een ander gezin geboren, had ik er niet voor gekozen homo te worden.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Als je het over kon doen zou je het niet over moeten willen doen. Je verleden heeft je gemaakt tot wie je nu bent, en ik mag hopen dat je daar blij mee bent? Ook al ben je oud?
Er zijn wel getinte lenzen, ja, maar da's zo'n gedoe als je binnenkomt waar ze niet nodig zijn...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:55 schreef Wexy het volgende:
Issie gefeli
Ik was het inderdaad alweer vergeten zoals ik al beloofd had
[..]
Oeps das wel lullig... rennen dan
Maar trouwens als je ogen zo licht gevoelig zijn... kun je dan niet lenzen krijgen met een kleurtje?
Of bestaat dat niet in die vorm?
* Wexy denkt aan die kleurlenzen enzo en van die lenzen met katten ogen en weet ik veel welke toepassingen ze hebben
ja dan wordt het donkerder inderdaad...... hmz.....quote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Er zijn wel getinte lenzen, ja, maar da's zo'n gedoe als je binnenkomt waar ze niet nodig zijn...
sweet dreams Wexyquote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:10 schreef Wexy het volgende:
ik ga slapen dames en heren.... morgen nog ff wat werken geloof ik.... denk ik..... vermoed ik...... nou ja ik denk het wel
slaap lekker allemaal enne oant letter
je bent een paar maanden te vroegquote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wat is er toch allemaal aan de hand met je? Zo ken ik je helemaal niet? O wacht.. jeverjaardag... je wordt 40 toch?
Slaap lekker,quote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:10 schreef Wexy het volgende:
ik ga slapen dames en heren.... morgen nog ff wat werken geloof ik.... denk ik..... vermoed ik...... nou ja ik denk het wel
slaap lekker allemaal enne oant letter
sweet dreams voor de birthday boyquote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:25 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Slaap lekker,
Ik gaat er ook vandoor! Welterusten een allen!
Word je ook niet afgeleid bij het schrijven van je boek!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 04:09 schreef wonderer het volgende:
Whooo. Bureau in de woonkamer
Enige jammere is dat ik nu niet direct uit een raam kan kijken dus de vogeltjes een beetje mis
Morge ouwe, en gefeliciteerdquote:Op zaterdag 23 februari 2008 09:05 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Word je ook niet afgeleid bij het schrijven van je boek!
Maar goede morgen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |