Paddington.quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:34 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Yep, van terminal 4 naar Kings Cross (?), in 20 minuutjes. Maar koste wel 19 pond.
 Hij kost nu online 14.50, altijd leuk om eens te proberen.
 Hij kost nu online 14.50, altijd leuk om eens te proberen.  

Ah, ik was de naam al kwijt. De volgende keer neem ik trouwens wel de metro. Eerlijk gezegd vond ik het het prijsverschil niet waard.quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:22 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Paddington.Hij kost nu online 14.50, altijd leuk om eens te proberen.

Klopt, het is een prijzige trein, dat wel. Volgens mij was ik de vorige keer van Green Park naar Heathrow bijna 50 minuten onderweg. Dit zou 20-23 minuten moeten duren vanaf terminal 4 en hij stopt nergens. Dat vind ik wel zwaar relaxed. Terug zal ik ook gewoon de tube pakken maar heen wil ik zsm in het centrum zijn ivm een afspraak op Park Lane.quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:03 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Ah, ik was de naam al kwijt. De volgende keer neem ik trouwens wel de metro. Eerlijk gezegd vond ik het het prijsverschil niet waard.

Dit jaar.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:09 schreef flipsen het volgende:
Welk jaar?

dan maar een boekje over de onbeschoftheid van Nederlanders gekocht met boekenweekgeschenk erbij
 dan maar een boekje over de onbeschoftheid van Nederlanders gekocht met boekenweekgeschenk erbij 

Thanks!quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |