Geannuleerde vlucht zelfs, omdat het vliegtuig weer eens kapot was. Uiteindelijk met een omweg en een paar uur later nog wel op de plaats van bestemming gekomen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:11 schreef Fogel het volgende:
50¤? Vertraagde vlucht?

Die is al aardig aan het instorten hier. Ik ben ook wat aan het rondkijken en de prijzen dalen op het moment door het grote aanbod.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:56 schreef Bora-Bora het volgende:
Wacht nog even tot de huizenmarkt instort, k-man!

Ja, al die mensen die dachten op de valreep nog even hun huis lekker prijzig te kunnen verkopen...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 08:49 schreef DutchTrain het volgende:
Die is al aardig aan het instorten hier. Ik ben ook wat aan het rondkijken en de prijzen dalen op het moment door het grote aanbod.

Ah jammer. Ik ga het eens proberen. De reistijd van terminal 4 naar Paddington = 20 minuten dus dat is lekker snel.quote:Op zondag 9 maart 2008 17:52 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Heathrow heb ik alleen maar gebruikt om over te stappen, niet om naar de stad te gaan.

Instorten inderdaad niet echt, maar ik vrees wel dat nieuwbouw het moeilijk kan gaan krijgen, als het - zeker in de stad duur blijft - en daarbuiten in prijs moet dalen (met als gevolg dat er niet gebouwd wordt).quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:28 schreef Bora-Bora het volgende:
Ja, al die mensen die dachten op de valreep nog even hun huis lekker prijzig te kunnen verkopen...
Maar van instorten kun je toch nog niet echt spreken?! Meer een beetje zakken misschien?

Ik zeg ook altijd dat als jouw huis in waarde stijgt of daalt, dan doen de andere huizen dat waarschijnlijk ook net zo hard, dus zal je er nooit iets beters of slechters voor terug kunnen kopen...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:47 schreef k_man het volgende:
Ach, wat maakt het uit? Zo lang je je huis niet met een schuld hoeft te verkopen valt het allemaal best mee.

quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:55 schreef DutchTrain het volgende:
Ik zeg ook altijd dat als jouw huis in waarde stijgt of daalt, dan doen de andere huizen dat waarschijnlijk ook net zo hard, dus zal je er nooit iets beters of slechters voor terug kunnen kopen...
Dat soort uitspraken doen het alleen nooit zo goed bij mensen die er helemaal van overtuigd zijn dat kopen beter is dan huren.
En tenzij het om een 1e aankoop gaat.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:07 schreef k_man het volgende:
Klopt, tenzij de prijzen regionaal sterk uiteen gaan lopen. En tenzij de prijzen zodanig hard dalen dat je je huis met een flinke restschuld verkoopt.
 )
 )

Het laatste boek van Michael Palin (New Europe)quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:50 schreef Thetallguy het volgende:
Iemand nog aanraders voor een leuk reisboek ofzo? Het is nu boekenweek en het boekenweekgeschenk zorgt ervoor dat ik komende zondag niet voor de trein hoef te betalen. Wat ervoor zorgt dat dat weer een mooie gelegenheid is om een boek te kopen

Foto's van sterrenquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:15 schreef Jaguarized het volgende:
-verkeerde topic-

(maandag was het nr 3...)
 (maandag was het nr 3...)

Daar had ik ooit een topic over. Over reisboeken welteverstaan. Even zoeken.quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:50 schreef Thetallguy het volgende:
Iemand nog aanraders voor een leuk reisboek ofzo? Het is nu boekenweek en het boekenweekgeschenk zorgt ervoor dat ik komende zondag niet voor de trein hoef te betalen. Wat ervoor zorgt dat dat weer een mooie gelegenheid is om een boek te kopen

Yep, van terminal 4 naar Kings Cross (?), in 20 minuutjes. Maar koste wel 19 pond.quote:Op zondag 9 maart 2008 16:39 schreef Jaguarized het volgende:
Iemand hier wel eens de Heathrow Express genomen?

Ik ga straks maar eens op zoek naar Door Ierland met een koelkastquote:Op donderdag 13 maart 2008 11:12 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Daar had ik ooit een topic over. Over reisboeken welteverstaan. Even zoeken.
edit
Reviews van reisliteratuur

Liefhebber van aparte reizen? ik heb nog een topic voor jequote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:41 schreef UIO_AMS het volgende:Wat ik ervan vond 
Eén van de meest humorvolle reisboeken die ik ooit gelezen heb. De ontmoeting met Prins Charles is ontzettend lachwekkend. Sowieso ben ik een liefhebber van impulsieve reizen, maar dit slaat alles.
 UIO's grote dobbelsteenavontuur
 UIO's grote dobbelsteenavontuur

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |