En dat zoete stemmetje!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:04 schreef Disana het volgende:
Van mij mag Brian dit kapsel houden. Zijn verwijfde gedrag komt er goed mee tot uiting, de lachjes, de gebaartjes, en vooral zijn hoge giecheltje.
[ afbeelding ]
Brian Gates.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:09 schreef Starlie het volgende:
Brian is omgetovert tot mietje.... nog even een duidelijke scheiding maken, brilletje op....
Het is een schatje!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:09 schreef trettie het volgende:
[..]
En dat zoete stemmetje!
Wat een lieverdje he?????
Ik moet erom lachen dat zijn ware aard ineens zo tot zijn recht komt met een simpel kapseltje.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:09 schreef trettie het volgende:
[..]
En dat zoete stemmetje!
Wat een lieverdje he?????
Die beelden staan op mijn netvlies gebrand en toch schrik er iedere keer weer van, wachelijk.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:12 schreef mazaru het volgende:
Het is een schatje!
Wie zou hem nou niet als schoonzoon willen hebben?![]()
Frappant dat we daar geen terugblik van krijgen in de uitzending toch?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die beelden staan op mijn netvlies gebrand en toch schrik er iedere keer weer van, wachelijk.
Het begint Poekie Roekie ook al op te vallen.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:14 schreef Disana het volgende:
Ik moet erom lachen dat zijn ware aard ineens zo tot zijn recht komt met een simpel kapseltje.
Houden zo. Maar de buren zullen er wel weer een stokje voor steken.
quote:Ricardo kan zijn ogen maar niet van Brian afhouden. Hij complimenteert Amanda met haar vriend. “Hij kan neuken, koken, vechten…”, ratelt de butler op. Ricardo hou je in!
Jammer dat er geen geluid bij gifjes is. Hij zei toch ook iets van, "nu ben ik klaar met je" Zeg je dat echt als je iemand probeert te 'beschermen'.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is een schatje!
Wie zou hem nou niet als schoonzoon willen hebben?![]()
[ afbeelding ]
Toch erg dat we dit niet op tv mochten zien dat hij zo klaar was met zijn brother zoals ie dat noemde.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die beelden staan op mijn netvlies gebrand en toch schrik er iedere keer weer van, wachelijk.
Tuurlijk niet.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:23 schreef Kinga het volgende:
[..]
Jammer dat er geen geluid bij gifjes is. Hij zei toch ook iets van, "nu ben ik klaar met je" Zeg je dat echt als je iemand probeert te 'beschermen'.
Yep, iemand van VOL met de tekst: Je weet niet wat je mist......quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:24 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
Stuurt iemand dit serieus op?
Hij zei letterlijk: Ik ben helemaal klaar met je brother!!!!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:23 schreef Kinga het volgende:
[..]
Jammer dat er geen geluid bij gifjes is. Hij zei toch ook iets van, "nu ben ik klaar met je" Zeg je dat echt als je iemand probeert te 'beschermen'.
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:24 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
Stuurt iemand dit serieus op?
Dat is dan een taak voor de beveiliging niet voor Brian. Het is toch van de dolle zoals hij tekeer gaat, wat Amanda ook heeft gedaan, dit gaat nergens over.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:23 schreef trettie het volgende:
Toch erg dat we dit niet op tv mochten zien dat hij zo klaar was met zijn brother zoals ie dat noemde.
En toch was het denk ik echt bescherming want die Amanda kan ver gaan hoor!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |