Dat wil niet zeggen dat ik m'n tanden niet poets, drolquote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:20 schreef GateWayX het volgende:
Wat zal jij fijn uit je smoel ruiken dan
Want? Ik ga er wel naar toe, 2 keer per jaar, maar mijn favoriete tijdverdrijf is het niet.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:20 schreef GateWayX het volgende:
Wat zal jij fijn uit je smoel ruiken dan
*TS moet maandag 2 gaatjes borenquote:
Mijn tandarts drukt er standaard een verdoving als hij gaat boren. Ik heb hem nog nooit tegengehouden, heb geen zin in onnodig pijn of ongemak.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:24 schreef Sampsoem het volgende:
[..]
*TS moet maandag 2 gaatjes boren*
Met verdoving, i know..hou die ''Lafheid!'' berichten maar voor jullie..
Daar lijkt het wel opquote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:26 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Dus TS roept zichzelf uit tot sissy
Katwijk, van beelen..quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:40 schreef honda1990 het volgende:
Bij wie moet je 2 gaatjes boren TS?
Second that !quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:29 schreef Synthesist het volgende:
Mensen die niet naar de tandarts gaan zijn juist sissy's. Of gewoon arm, maar daar ga ik niet vanuit.
Dus jij moet de in de mond van de tandarts 2 gaatjes boren?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:41 schreef Sampsoem het volgende:
[..]
Katwijk, van beelen..
Ga er nu al een paar jaartjes naartoe, en het is wel Prima. Vooral irritant als je je weken van tevoren druk maakt, en de gehele behandeling binnen no time over is..![]()
Jij niet?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:33 schreef El_Rolando het volgende:
TS is geboren zonder tanden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |