Mjah, ik heb inderdaad wel vaker korte nachten gehad, dit is gewoonweg de eerste keer sinds lange tijd dat het gebeurd is. Overigens loopt de gast van wie de code is die ik vannacht heb gefixed nu het hardst die grappen te maken, de etterbakquote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:13 schreef karr-1 het volgende:
Vaak zijn het grappen met een enorme baard, die alleen door dat soort lui grappig gevonden worden. terwijl er dus werkelijk geen bal aan is.
Maar ik verslaap me dan ook nooit. Vannacht om 3 uur in bed, om half 7 er weer uit
Dat gaat gewoonweg niet lukken, heb te veel te doenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:13 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Oh ja en ga gewoon wat eerder weg. Dat is compenseren. Als zij het kunnen kun jij het ook
Dan doe je dat dus de volgende keer niet meer, kun jij op tijd naar bed en zitten zij met de ellende. Dat zal ze leren....quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:14 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Mjah, ik heb inderdaad wel vaker korte nachten gehad, dit is gewoonweg de eerste keer sinds lange tijd dat het gebeurd is. Overigens loopt de gast van wie de code is die ik vannacht heb gefixed nu het hardst die grappen te maken, de etterbak
ik nooit, mijn vriend regelmatig. Nadeel is dat ik dan wakker wordt van de telefoon en hij vrolijk verder ligt te ronken.quote:
Mjah, het voordeel er van is dat wanneer jij degene bent die altijd klaar staat voor dit soort dingen, en jij en die ander een keer tegelijk een week vakantie willen opnemen, dit echt wel onthouden wordt. Daar zijn onze leidinggevenden gelukkig scherp genoeg voor.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:20 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dan doe je dat dus de volgende keer niet meer, kun jij op tijd naar bed en zitten zij met de ellende. Dat zal ze leren....
Heb maar ene nieuwe aangemaaktquote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:22 schreef Asgard het volgende:
Er was een tijdje terug een reeks over dit soort grappen![]()
Na een vakantie:quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:29 schreef saban het volgende:
Gewoon mee lullen![]()
Was een tijd terug een week lang ziek thuis gebleven, weekend erop; "Zo Saban, je hebt wel genoten he van je vakantie?"
Saban: "Klopt, ben een weekje naar Turkije geweest"
Neen, ik heb een ander algemeen topic aangemaakt voor algemene kutgrappen die je in dit soort gevallen en kunt zeggen, en een ander vond het nodig om de opmerkingen die hier waren gemaakt daar per bericht te postenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:45 schreef Devlinsect het volgende:
Dus je hebt nog een topic aangemaakt en die grappen neem je mee naar hier?
andersomquote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:45 schreef Devlinsect het volgende:
Dus je hebt nog een topic aangemaakt en die grappen neem je mee naar hier?
Verslaap JE DAN NIETquote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:10 schreef Trannellius het volgende:
Heb bij vanmorgen voor het eerst in 12 maanden verslapen, kwam welgeteld 25 minuten te laat. Het kwam voornamelijk doordat ik vannacht nog tot kwart over 2 aan het werk was, en weer om 6 uur op moest.
Ach, kan gebeuren denk je.
Maar neen, omdat ik een parttimer ben en naast mijn werk nog studeer, denken de meeste van mijn collega's dat ik gsiteravond uit ben geweest oid. Ik hoor nu dus al de hele dag opmerkingen als "Goedemiddag![]()
", "Jij houdt ook vroeg weekend
![]()
" en andere dingen in dezelfde categorie.
Dit zou niet zo erg zijn, maar ze vinden het nodig om mij om de paar minuten uit mijn werk te halen om zo'n opmerking te maken, terwijl ik gewoonweg door wil werken omdat ik anders vanavond nog bezig ben (overigens maak ik dit topic in een pauze)
Klacht: collega's
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |