Geef Ruudt een beetje de tijdquote:
Ouwe Schoppertquote:
Een Eindhovenaar dus? Matig zeg!quote:Op woensdag 19 maart 2008 07:58 schreef Ruudt het volgende:
Ik wist ook wel dat m'n avatar veel te groot was, maar hij werkte en ik kreeg steeds leuke reacties. Totdat er in het PSV topic van alle avatars het woord PSV gemaakt werd en toen zag iemand die op het plattelandsinternet zit het en moest zonodig klikken.
lang leve de mietige -3 scoresquote:Op woensdag 2 april 2008 10:40 schreef Ruudt het volgende:
Update week 5, met veel mietige -3 scores.
[ afbeelding ]
Daar vrees ik ook voor ja :pquote:Op donderdag 17 april 2008 11:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja zo halver wege t seizoen kan iemand r zo langs. Zeker als ie dan bv 15 haalt oid.
Lache man!! Suc6 er mee. We zien t wel verschijnen.quote:Op maandag 28 april 2008 08:54 schreef Ruudt het volgende:
Updates van week 8 en 9 volgen deze week een keer.
Heb net de sleutel van m'n huis dus ik ben druk aan het klussen.
Klinkt bekend; dat had ik drie maanden terug. Succes!quote:Op maandag 28 april 2008 om 08:54 schreef Ruudt het volgende:
Updates van week 8 en 9 volgen deze week een keer.
Heb net de sleutel van m'n huis dus ik ben druk aan het klussen.
Zijn we dan allemaal aan t verhuizen?quote:Op maandag 28 april 2008 18:02 schreef rompompom het volgende:
[..]
Klinkt bekend; dat had ik drie maanden terug. Succes!
Heuj!!quote:
wat een fanatisme vandaag zeg..quote:Op maandag 12 mei 2008 19:23 schreef Ruudt het volgende:
Ik doe eens gek en gooi de derde en laatste update van de dag eruit!
Update week 11:
[ afbeelding ]
TheVulture GRIJP JE KANS!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |