abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 26 februari 2008 @ 08:32:56 #101
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  dinsdag 26 februari 2008 @ 08:35:47 #102
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56979868
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 13:59 schreef jitzzzze het volgende:
Ik ga regelmatig met mijn vriendin uit eten, of wat drinken ergens. En elke keer zitten er meerdere andere stelletjes die niets zeggen tegen elkaar.
Terwijl mijn vriendin en ik elkaar genoeg te vertellen hebben.
En wij praten dan uren lang over allerlei zinnige en onzinnige dingen, terwijl die andere stelletjes echt geen woord met elkaar wisselen.

Ik vind dat zo raar; als je elkaar niets te vertellen hebt dan ga je toch uit elkaar?
Mijn ouders zijn al bijna 45 jaar getrouwd en ze hebben elkaar nog steeds genoeg te vertellen.
Snap ik ook niet, hoor .
Maar ik denk niet dat je per definitie een slechte relatie hebt als je niet voortdurend met elkaar zit te beppen. Woorden zonder woorden enzo .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 26 februari 2008 @ 08:36:21 #103
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56979875
quote:
Ik ga regelmatig met mijn vriendin uit eten, of wat drinken ergens. En elke keer zitten er meerdere andere stelletjes die niets zeggen tegen elkaar.
En wij praten dan uren lang over allerlei zinnige en onzinnige dingen, terwijl die andere stelletjes echt geen woord met elkaar wisselen.

Ik vind dat zo raar; als je elkaar niets te vertellen hebt dan ga je toch uit elkaar?
Mijn ouders zijn al bijna 45 jaar getrouwd en ze hebben elkaar nog steeds genoeg te vertellen, terwijl ze ook nog eens praktisch 24/7 op elkaars lip zitten (pa is met pensioen).
Snap ik ook niet, hoor .
Maar ik denk niet dat je per definitie een slechte relatie hebt als je niet voortdurend met elkaar zit te beppen. Woorden zonder woorden enzo .
Niet meer actief op Fok!
  Moderator dinsdag 26 februari 2008 @ 08:39:07 #104
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_56979906
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 08:36 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Mijn ouders zijn al bijna 45 jaar getrouwd en ze hebben elkaar nog steeds genoeg te vertellen, terwijl ze ook nog eens praktisch 24/7 op elkaars lip zitten (pa is met pensioen).
Snap ik ook niet, hoor .
Ja, oke. Maar het ziet er wel heel raar uit in kroegen enzo.
pi_56981474
Weet je wat schijtirritant is? Als je constant aan de praat gehouden wordt terwijl je een heerlijk warm vers biefstukje op je bord hebt liggen.

Maar het is eigenlijk heel simpel. Je hebt extraverte en introverte mensen. Bestaat een stelletje uit twee extraverte mensen, zoals bij jullie misschien, dan zitten ze de hele avond tegen elkaar aan te kleppen. Is er één extravert en één introvert dan voert de hele avond één iemand het woord terwijl de andere heerlijk zit te luisteren. Zijn ze allebei introvert dan zeggen ze de hele avond bijna niets. En weet je wat leuk is? Waarschijnlijk zijn ze allemaal net zo gelukkig of nog gelukkiger dan jij met je vriendin. Ongeacht het feit dat ze de hele avond niets tegen elkaar zeggen. Want daar genieten ze juist van.

Oh, en als jij je daar niets bij voor kan stellen is dat jouw probleem, maar daarvoor hoeven zij niet uit elkaar :>
onzin?
  Moderator dinsdag 26 februari 2008 @ 10:34:22 #106
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_56981517
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 10:32 schreef Silk_dude het volgende:
Weet je wat schijtirritant is? Als je constant aan de praat gehouden wordt terwijl je een heerlijk warm vers biefstukje op je bord hebt liggen.

Maar het is eigenlijk heel simpel. Je hebt extraverte en introverte mensen. Bestaat een stelletje uit twee extraverte mensen, zoals bij jullie misschien, dan zitten ze de hele avond tegen elkaar aan te kleppen. Is er één extravert en één introvert dan voert de hele avond één iemand het woord terwijl de andere heerlijk zit te luisteren. Zijn ze allebei introvert dan zeggen ze de hele avond bijna niets. En weet je wat leuk is? Waarschijnlijk zijn ze allemaal net zo gelukkig of nog gelukkiger dan jij met je vriendin. Ongeacht het feit dat ze de hele avond niets tegen elkaar zeggen. Want daar genieten ze juist van.

Oh, en als jij je daar niets bij voor kan stellen is dat jouw probleem, maar daarvoor hoeven zij niet uit elkaar :>
Tuurlijk, ik geloof ook zeker wel dat ze gelukkig zijn met elkaar. Maar ik vind het er altijd zo raar uit zien, en ze kijken ook nooit gelukkig.
pi_56981591
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 10:34 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Tuurlijk, ik geloof ook zeker wel dat ze gelukkig zijn met elkaar. Maar ik vind het er altijd zo raar uit zien, en ze kijken ook nooit gelukkig.
Moet je om gelukkig te zijn de hele dag met |--------| zo'n smile op je bek gaan lopen dan?

Nah ja, het is wel zo normaal dat je af en toe naar elkaar lacht of verliefd kijkt natuurlijk, heb jij een punt

Maar misschien deden ze dat wel in de momenten dat jij niet keek
onzin?
pi_56981616
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 10:34 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

dat weet je inderdaad niet, maar als ik een ongelukkig gevoel over het geheel heen heb dan zou ik sowieso niet snel uit eten gaan met m'n partner.
  Moderator dinsdag 26 februari 2008 @ 11:17:16 #109
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_56982369
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 10:37 schreef Silk_dude het volgende:

[..]

Moet je om gelukkig te zijn de hele dag met |--------| zo'n smile op je bek gaan lopen dan?
Nee, maar zo'n smile zegt wel een hele boel.
quote:
Nah ja, het is wel zo normaal dat je af en toe naar elkaar lacht of verliefd kijkt natuurlijk, heb jij een punt

Maar misschien deden ze dat wel in de momenten dat jij niet keek
Dat zou best kunnen, maar is me nog nooit opgevallen dan
  Moderator dinsdag 26 februari 2008 @ 11:18:32 #110
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_56982390
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 10:38 schreef dp81 het volgende:

[..]

dat weet je inderdaad niet, maar als ik een ongelukkig gevoel over het geheel heen heb dan zou ik sowieso niet snel uit eten gaan met m'n partner.
Nee, is ook zo. Maar het ziet er vaak wel zo uit alsof ze knallende ruzie hebben en dan maar uit eten gaan
pi_56989334
Nou, als ik uit eten ben met m'n vriend dan zit ik ook echt niet de hele avond met 'm te praten. Dan zijn er af en toe ook stiltes. En als het eten komt ben ik sowieso stil want dan moet ik eten potdomme!

Maar dat andere stel heeft dus amper een woord met elkaar gewisseld? Alleen
"smaakt het?"
"ja hoor en bij jou?"
"ja bij mij ook, heerlijk."
"wil je nog iets te drinken?"
"nee dankje".

zoiets ? Mwuah ik vertel dan eerder dezelfde dingen drie keer dan dat ik niks zeg .
  dinsdag 26 februari 2008 @ 17:01:24 #112
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_56990380
Mensen die bepalen in 1.5 uur of iemand een goede of slechte relatie heeft.

Maar als iemand een goede relatie heeft stralen ze dit wel uit, als ze met een lange lip zitten te eten en verder niks zeggen, kan het best zijn dat ze ruzie hadden ofzo.

Wat me wel stom lijkt is als je met zijn 2en gaat uiteten en er wordt geen woord gezegd

Af en toe stiltes is normaal, maar niet in 1.5 uur "zo, dat was lekker" zeggen en dan weggaan.
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  Moderator dinsdag 26 februari 2008 @ 17:17:24 #113
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_56990823
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 16:20 schreef hetzusjevan het volgende:
Nou, als ik uit eten ben met m'n vriend dan zit ik ook echt niet de hele avond met 'm te praten. Dan zijn er af en toe ook stiltes. En als het eten komt ben ik sowieso stil want dan moet ik eten potdomme!

Maar dat andere stel heeft dus amper een woord met elkaar gewisseld? Alleen
"smaakt het?"
"ja hoor en bij jou?"
"ja bij mij ook, heerlijk."
"wil je nog iets te drinken?"
"nee dankje".

zoiets ? Mwuah ik vertel dan eerder dezelfde dingen drie keer dan dat ik niks zeg .
Ja, zoiets. En meer wordt er dan ook niet gezegd al die tijd.

Ik ben toch niet de enige die dat raar vind?
  dinsdag 26 februari 2008 @ 17:20:33 #114
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_56990917
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 17:17 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Nope ik zou zoiets ook vreemd vinden.

En ook saai
Sokkel Lolleromfg[/b]
  Moderator dinsdag 26 februari 2008 @ 17:22:25 #115
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_56990981
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 17:20 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Nope ik zou zoiets ook vreemd vinden.

En ook saai
Ik ook. Ik begrijp er niets van dat je zo 'gezellig' uit eten kan gaan
Zoals Hetzusjevan al zei: liever alles 3 keer herhalen dan helemaal niets zeggen.
  dinsdag 26 februari 2008 @ 17:46:43 #116
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_56991588
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 17:22 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Ik ook. Ik begrijp er niets van dat je zo 'gezellig' uit eten kan gaan
Zoals Hetzusjevan al zei: liever alles 3 keer herhalen dan helemaal niets zeggen.
Maarja als je 3x hetzelfde verteld is ook niet ubercool, je kunt toch wel iets vertellen over ... ja dat moetje maar zelf verzinnen als je een vriendin hebt
Sokkel Lolleromfg[/b]
  dinsdag 26 februari 2008 @ 17:48:05 #117
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_56991620
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 17:22 schreef jitzzzze het volgende:
En daar heb ik dus weer een grafhekel aan. Praatincontinent noem je dat. Als je niks boeiends te melden hebt, zeg dan maar gewoon liever niets. Zwijgen is goud and all that shit.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  Moderator dinsdag 26 februari 2008 @ 17:48:42 #118
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_56991632
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 17:46 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Maarja als je 3x hetzelfde verteld is ook niet ubercool, je kunt toch wel iets vertellen over ... ja dat moetje maar zelf verzinnen als je een vriendin hebt
Bij wijze van spreken
Hoe toepasselijk
  Moderator dinsdag 26 februari 2008 @ 17:49:14 #119
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_56991651
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 17:48 schreef Marble het volgende:

[..]

En daar heb ik dus weer een grafhekel aan. Praatincontinent noem je dat. Als je niks boeiends te melden hebt, zeg dan maar gewoon liever niets. Zwijgen is goud and all that shit.
Ik hoef gelukkig ook niet drie keer hetzelfde te vertellen.

Is bij wijze van spreken.
pi_57000451
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 17:48 schreef Marble het volgende:

[..]

Ik vind de dingen die ik te vertellen heb zo boeiend dat ik vaak vergeet dat ik ze al heb verteld aan m'n vriend . Maar dan vertel ik 't vaak ook aan veel mensen en dan vergeet ik soms gewoon aan wie ik het nou wel of niet heb verteld. Kan toch.
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 17:17 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Dat wou ik dus weten. Dat is idd raar :/. Je hebt toch altijd wel iets te praten.. iig meer dan zoals jij het "beschrijft". Kan me niet voorstellen..
pi_57000566
Misschien waren ze geen stelletje? Ik hoor weleens gruwelverhalen over helse etentjes van mijn internetdatende collega's
pi_57000838
TS, ehh... niet om 't een of ander maarreh:
quote:
Relatie Nee
Volgens mij zit TS ons allemaal in de maling te nemen. We worden allemaal voor 't lapje gehouden. We staan allemaal voor paal. We zijn in de tuin gelogeerd. We zijn eringetrapt. We zijn beetgenomen.

We're on candid camera!
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  Moderator woensdag 27 februari 2008 @ 08:26:57 #123
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_57004071
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 23:33 schreef SuperHarregarre het volgende:
TS, ehh... niet om 't een of ander maarreh:
[..]

Volgens mij zit TS ons allemaal in de maling te nemen. We worden allemaal voor 't lapje gehouden. We staan allemaal voor paal. We zijn in de tuin gelogeerd. We zijn eringetrapt. We zijn beetgenomen.

We're on candid camera!
Hoe vaak denk je dat ik mijn profiel bijwerk? Die heb ik toen een keer ingevuld toen ik mijn profiel aanmaakte
  woensdag 27 februari 2008 @ 08:39:40 #124
118413 Dickbride
Hilarisch. Nee, echt.
pi_57004210
quote:

Het is juist fijn als je iemand hebt waarbij je ook es een keer je bek kan houden! Dat geforceerde geouwehoer altijd...
Cheeex with deeeex: hoeiboei! -Sandstorm- schreef: Koop je toch een spiraal, kut. Biogarde schreef: Moet het topic weer open? Foto's van je kut en tieten naar -mailadres weg-
  Moderator woensdag 27 februari 2008 @ 08:40:55 #125
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_57004222
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 23:19 schreef hetzusjevan het volgende:

Dat wou ik dus weten. Dat is idd raar :/. Je hebt toch altijd wel iets te praten.. iig meer dan zoals jij het "beschrijft". Kan me niet voorstellen..
Maar zo gaat het dus echt, let er maar eens op
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')