Vikingsmeisje!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:34 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Als je zo op een ander aan het letten bent, lijkt het mij dat je totaal geen aandacht voor je vriendin hebt. Tijd om uit elkaar te gaan???
Ben al bijna iedere dag bij haar. En heb haar nog genoeg te vertellen.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:56 schreef Devlinsect het volgende:
Wacht maar totdat je samenwoont en iedere dag je vriendin ziet, geen zin aan koken hebt en lekker uit eten gaat.
Dan heb je misschien niet meer zoveel te vertellen.
Zou jij dat doen dan?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:17 schreef Lucille het volgende:
Misschien zitten ze onder de tafel wel te flikvlooien flikflooien.
jullie heten niet toevallig jip & janneke?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ben al bijna iedere dag bij haar. En heb haar nog genoeg te vertellen.
Neequote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:01 schreef l3laster het volgende:
[..]
jullie heten niet toevallig jip & janneke?
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:10 schreef giscard het volgende:
Mijn vriendin houdt ook haar mond.
Heel verstandig.
Ze houdt niet van blauwe plekken.
Dat dus.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:18 schreef karr-1 het volgende:
Mijn vriend en ik zijn ook vaak genoeg gewoon stil hoor, in de auto of in een restaurant of zo. Je hoeft toch niet constant tegen elkaar aan te ouwehoeren? Ik kan het heerlijk vinden om gewoon een uur helemaal niets te horen.
Als je in stilte bij elkaar kunt zijn zonder dat het oncomfortabel wordt, dan vind ik dat een bewijs van echte liefde.
Heel verstandig.
idd als je elkaar 24/7 ziet heb je idd ook weinig te vertellenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:56 schreef Devlinsect het volgende:
Wacht maar totdat je samenwoont en iedere dag je vriendin ziet, geen zin aan koken hebt en lekker uit eten gaat.
Dan heb je misschien niet meer zoveel te vertellen.
Weinig wil ik niet zeggen, wij hebben elkaar nog genoeg te vertellen. Maar we hebben alleen niet de behoefte om alles wat we meegemaakt hebben in een paar uur te moeten proppen om dat je elkaar dan een week niet meer ziet of zo.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:33 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
idd als je elkaar 24/7 ziet heb je idd ook weinig te vertellen
Heel verstandig.
ja ok maar ik merk het met mijn vrienden ook die zie ik soms 4 dagen in de week dan valt er ook weinig spannends meer te vertellenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:36 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Weinig wil ik niet zeggen, wij hebben elkaar nog genoeg te vertellen. Maar we hebben alleen niet de behoefte om alles wat we meegemaakt hebben in een paar uur te moeten proppen om dat je elkaar dan een week niet meer ziet of zo.
Tsja dan heb je alles wel gehad denk ik en bespreek je alleen dingen die dan nog gebeuren.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:54 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ja ok maar ik merk het met mijn vrienden ook die zie ik soms 4 dagen in de week dan valt er ook weinig spannends meer te vertellen
beter dat doen dan honneponnesnoeziepoekeltje genoemd worden denk ik . Al vraag ik je , wat is een honneponnesnoeziepoekeltje nu weer voor een ding ?quote:
hehequote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:10 schreef Irritatie100 het volgende:
Misschien communiceren ze wel middels topics op fok die ze op dat moment op hun telefoon aan het maken zijn
Dat is de herpesstaaf met groenschimmel die hij in z'n broek heeft zittenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:00 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
beter dat doen dan honneponnesnoeziepoekeltje genoemd worden denk ik . Al vraag ik je , wat is een honneponnesnoeziepoekeltje nu weer voor een ding ?
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:18 schreef karr-1 het volgende:
Als je in stilte bij elkaar kunt zijn zonder dat het oncomfortabel wordt, dan vind ik dat een bewijs van echte liefde.
Doet zij toch ook?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:43 schreef Devlinsect het volgende:
Dus je praat met volle mond tegen je vriendin?
Ha ha ik dacht het en jij zei het......quote:
Jij bent zeker zo iemand die eindeloos door blijft raaskallen over z'n werk.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:00 schreef jitzzzze het volgende:
Ben al bijna iedere dag bij haar. En heb haar nog genoeg te vertellen.
Als jullie urenlang met elkaar lullen zit je toch niet constant te kijken of hun iets zeggen?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:05 schreef jitzzzze het volgende:
Maar dat is toch raar? Dan zit je daar anderhalf uur tegenover iemand zonder ook maar één woord tegen die ander te zeggen..
?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:25 schreef Gluckskafer het volgende:
TS heeft een Russische vriendin, die hij niet kan verstaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |