dan snap ik er niks meer van in ieder gevalquote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Precies als wij met ze 4'en de smaak te pakken hebben
Dan gaat het vaak ook erg hard qua berichtenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:49 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dan snap ik er niks meer van in ieder geval
Hahahaquote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:49 schreef draculettetje het volgende:
[..]
haha ik hou mn mond ook gewoon verder!
Ik volg jullie even niet, snap echt even niet waar jullie het over hebbenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:47 schreef draculettetje het volgende:
[..]
komt erop neer dat hier nog geen veer is maar eens een hint zal geven ha ha
en met wat een bepaalde huisarts heeft gezegd..... ha ha die kon ik niet laten
ook dat nogquote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dan gaat het vaak ook erg hard qua berichten
Of mensen die een discussie willen voeren met WL, blijft ook gewoon geweldig!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Precies als wij met ze 4'en de smaak te pakken hebben
Heeeuj! Altijd goed nieuwsquote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:51 schreef Sgele het volgende:
Ik voel een Cabaret voorstelling opkomen
Je moeder, die voelt pas een Cabaret voorstelling opkomenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:51 schreef Sgele het volgende:
Ik voel een Cabaret voorstelling opkomen
daar heb ik me bewust uitgehouden op advies geloof ikquote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Of mensen die een discussie willen voeren met WL, blijft ook gewoon geweldig!
(vooral die van gisteren)
Kijk een discussie kan best wel hoor, maar het moet geen zinlose discussie wordenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Of mensen die een discussie willen voeren met WL, blijft ook gewoon geweldig!
(vooral die van gisteren)
Was wel zo verstandig jaquote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:53 schreef draculettetje het volgende:
[..]
daar heb ik me bewust uitgehouden op advies geloof ik
Je vader, die propte heel Carre bij je moeder naar binnenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je moeder, die voelt pas een Cabaret voorstelling opkomen
Mijn brood! Wat doe je?!?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:54 schreef Sgele het volgende:
[..]
Je vader, die propte heel Carre bij je moeder naar binnen
Juist, en dat zijn van die dingen die hier nogal misgaanquote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kijk een discussie kan best wel hoor, maar het moet geen zinlose discussie worden
Feauteausquote:
moet... lach... wegbijten... proestquote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:55 schreef Sgele het volgende:
[..]
Juist, en dat zijn van die dingen die hier nogal misgaan
" Ik wil weten waarom "
" Da's fijn, maar ik heb geen behoefte om uitleg te geven "
" ja maar "
* Sgele pakt pistool en schiet mensen door hoofd...
Which part of NO didn't you assclowns understand
Hahaha onder de noemer van "Pics or it didn't happen!"quote:
je kan het ook een uitdaging noemenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:59 schreef draculettetje het volgende:
best moeilijk fok, msn en bellen
dat is zwaar multitasking, zolang mensen dat niet goed kunnen, kunnen computersystemen dat ook nietquote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:59 schreef draculettetje het volgende:
best moeilijk fok, msn en bellen
goedemorgenquote:
op zich gaat het allemaal welquote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:00 schreef tripack het volgende:
[..]
dat is zwaar multitasking, zolang mensen dat niet goed kunnen, kunnen computersystemen dat ook niet
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hahaha onder de noemer van "Pics or it didn't happen!"
It's alive!! Sort of..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |